Nieuwe Forummoderator.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser34283

Guest
ONEEEEAAAAALLLL!!!:D
Niet te veel berispingen hier geven aub, ik krijg ze al genoeg op vrije forum :p

Applause-2.gif

Succes man, het gemiddelde spamgehalte van het W11 forum is niet zo heel hoog:D ...Ahum...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30373

Guest
haha hij was nog maar 1 dag bezig en had al meteen 2 waarschuwingen

:) op naar de volgende ban \o/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
haha hij was nog maar 1 dag bezig en had al meteen 2 waarschuwingen

:) op naar de volgende ban \o/

Wanneer iedereen zich zou gedragen zouden er ook geen waarschuwingen/ bans hoeven uitgedeeld te worden!^^
 

DeletedUser39729

Guest
Wanneer iedereen zich zou gedragen zouden er ook geen waarschuwingen/ bans hoeven uitgedeeld te worden!^^

Ik kan me niet voorstellen dat zo'n iemand als jij bans zou kunnen uitdelen. xD
 

DeletedUser27685

Guest
Omdat ik jou daar goed genoeg voor ken. :p

Dat is er gewoon om vragen :p

Dat terzijde, de kalme mods zijn meestal de betere. De meeste overtredingen worden namelijk niet gemaakt uit slechte wil en dan meteen een ban aansmeren is gewoon teken van onmacht :)
 

DeletedUser39729

Guest
Dat is er gewoon om vragen :p

Dat terzijde, de kalme mods zijn meestal de betere. De meeste overtredingen worden namelijk niet gemaakt uit slechte wil en dan meteen een ban aansmeren is gewoon teken van onmacht :)

Oneal is me co'tje @ w1 :)
Maar ik zal me wel stilhouden, straks geeft me nog echt een ban. xD
 

DeletedUser38984

Guest
Succes maatje. ;) Hopelijk doe je het goed. En vergeet niet W18. :D
 

DeletedUser46957

Guest
En zou de nieuwe forummoderater kunnen reageren op mijn pm die ik hem gestuurd heb ivm gerard 79 of vind ie dat teveel gevraagd???
 

DeletedUser

Guest
En zou de nieuwe forummoderater kunnen reageren op mijn pm die ik hem gestuurd heb ivm gerard 79 of vind ie dat teveel gevraagd???

Ik was een paar dagen met vakantie. Ik beantwoord hem zo snel mogelijk voor je. :)
 

DeletedUser35452

Guest
heletijd zeuren over onodige topic`s nouw dit is er weer eentje


echt onnodige dit kan je niet beter gewoon stoppen als forum mod je bakt er niks van

Wat is jou probleem, hij mag zich toch wel voorstellen.
 

DeletedUser38368

Guest
Inderdaad, beetje waardering voor het werk dat iemand vrijwillig voor dit spel doet. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan