Nieuwe Forummoderator.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste W11 spelers,

Ik ben vanaf nu jullie nieuwe forummoderator.

Ik zal beginnen met mezelf even voor te stellen:
Ik ben Jonas en ben ondertussen 17 jaar oud. Ik volg momenteel Economie-Moderne Talen en heb naast mijn studie’s ook nog enkele hobby’s. Deze zijn naar de jeugdbeweging gaan, toneel spelen en muziek draaien op feestjes. Ik kan Tribalwars vanaf nu ook als een hobby zien aangezien ik er modereer en zelf ook nog actief speel (Wereld 6 en Wereld 17). Verder schrijf ik ook al sinds een tijdje artikels voor het TWw.

1) Forumregels

Voor iedereen die de Forumregels nog niet zou kennen, deze zien hier terug te vinden. Het klinkt logisch dat iedereen zich dan ook aan deze regels houdt.

2) Spam/Off-Topic/Beledigingen

Deze zullen naar alle waarschijnlijkheid het meest voorkomend zijn. Daarom zal ik voornamelijk op deze dingen controleren. Ik volg ten alle tijden de richtlijnen die mij opgelegd zijn en deze kunnen soms eens streng overkomen. Heb je toch nog vragen of opmerkingen over mijn handelingen? Dan kunnen jullie mij ten alle tijden een PM sturen.

3) Meldingen

Dit zal ons helpen ongeregeldheden snel op te sporen en af te handelen. Meldt een bericht en/of topic via het rode driehoekje als er een regel wordt overtreden of er iets anders niet klopt. Dit wordt dan zo snel mogelijk afgehandeld door de forummoderators.

4) Extra

Zoals jullie allemaal kunnen zien is -Tim- een geruime tijd afwezig. Hierdoor is het W11-Forum een kleine puinhoop geworden. Toch zal ik mijn best doen de achterstand op te halen zodat we in een proper forum verder kunnen gaan.

Zo, laten we er nu een aangename tijd voor iedereen van maken. :) Jullie kunnen met al jullie vragen en/of opmerkingen terecht in een PM aan mij geadresseerd.

Groetjes,

Oneal (Jonas)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Succes makker :) Hopelijk hoeven we jou niet teveel zien optreden.
 

DeletedUser24823

Guest
Succes! Dat je hier nog tijd voor hebt, buiten het spelen zelf op 2 werelden en al je andere bezigheden :confused:
:D
 

DeletedUser

Guest
succes.jpg
:D

als alles is opgeruimd kan copstean (wat ze naam ook is) je uittesten ;)
 

DeletedUser27685

Guest
Ah, 't was toch helemaal geen boeltje? Ik kan me niet indenken waar er gemodereerd moest worden. Dat copstean topic verdween vanzelf wel naar de achtergrond, hebben we met zijn allen mooi aangepakt :D
 

DeletedUser35452

Guest
Ah, 't was toch helemaal geen boeltje? Ik kan me niet indenken waar er gemodereerd moest worden. Dat copstean topic verdween vanzelf wel naar de achtergrond, hebben we met zijn allen mooi aangepakt :D

eigenlijk waren we toen al een beetje met zijn alle een mod:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan