Nieuwe forum moderators gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1689

Guest
Mod

Naam forum: ridderarthur
Naam spel: ridderarthur
Leeftijd: 18 over 1 week 19
Ervaring met tribalwars:
Ik doe al 4-5 maanden tribalwars en ik vind het gewoon een tof spel.

Ervaring met het modden van een forum:
Ik heb heel veel stammenforums gedaan en nog het forum van trivian, en ogame en ik heb een eigen site die ik moet onderhouden dus wil ik graag ook dit doen

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik vind forums onderhouden echt heel leuk dus het zou cool zijn als ik deze ook kon doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Solicitatie

Naam forum: Zeldary
Naam spel: Zeldary
Leeftijd: 16 ( 15-05-1991 )


Ervaring met tribalwars:
Ik speel al TribalWars sinds het begin van TW.nl. En ben altijd trouw aan het spel gebleven. Op dit moment speel ik in W1 & W2.

Ervaring met het modden van een forum:
Ik ben op verschillende sites moderator geweest, vooral kleine forums. Ik weet wat mijn taak is, en houdt me daar ook aan. Het mooie aan moderator zijn is het zorgvuldig behouden van het forum.

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik ben actief op TW, en zit graag op het forum. Graag zou ik deze taak op me nemen om het jullie wat gemakkerlijker te maken.
 

DeletedUser

Guest
Naam forum: Nexx

Naam spel: Nexx ( W3 een andere )

Leeftijd: 16, 28 September 17 jaar

Ervaring met tribalwars:
Ben begonnen in December op Wereld 1.Daar ben ik inmiddels zo goed als 'gestopt'. Op wereld 2 & wereld 3 ben ik erg actief.

Ervaring met het modden van een forum:
Op het forum van een private server van Mu was ik forum moderator. Ik heb het daar een poos gedaan. Toen ik gestopt was met Mu, stopte ik ook met het modden van dat forum.

Motivatie voor dit werk:
Ik vind het leuk om discussie's mee te maken op dit forum. Daarin let ik ook op het goed gebruiken van feiten en van andere dingen waarmee ze de discussie toch naar hun hand nemen. En ook op fouten en het herhalen van argumenten. Ik post zelf alleen als ik wat toe te voegen heb of als ik iets nuttigs te melden heb. Daarom wil ik ook graag het forum modden om fouten op te sporen en het forum netjes te houden.

Ps. Ik ben de laatste week niet erg actief op het forum omdat ik examens heb van 5 Havo. Na volgende week ben ik klaar en heb ik vrij. Ik kan dan veel meer op het forum zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Application.

Naam forum: Ekips
Naam spel: Ekips
Naam IRC: Spike & Ekips
Leeftijd: 24

Ervaring met tribalwars:
Naar het schijnt speel ik al en maand of 3 TW, dit op zowel W2 als W3, de laatste sinds hij gestart is.

Ervaring met het modden van een forum:
Momenteel moderator van het CastleQuest 2 forum (een ander browserspel), ex-mod van de public forums op www.undernet.org en www.quakenet.org, 2 netwerken waar ik tevens nog steeds actief op oper.

Mijn motivatie voor deze taak:
- Ik heb ervaring, zowel met fora als met mensen, whinemails, etc...
- Ik ben neutraal, ken zelfs de meeste spelers niet.
- Ik speel niet op W1, enkel 2 en 3.
- Last but not least: Ik doe dit soort dingen gewoon graag, een grotere motivatie kan ik me niet voorstellen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik ik

Naam forum: wouteraus
Naam spel: wouteraus
Leeftijd: 20
Ervaring met tribalwars:
ik speel sins december op tribalwars ik ben al boven de 1000 punten geraakt maar ik ben overgenomen door sascha en nu ben ik opnieuw begonnen .

Ervaring met het modden van een forum:
ik heb zelfs 2 blogs en ik heb ook nog het forum geleid in 3 stammen

Mijn motivatie voor deze taak:
ik zou het heel leuk vinden om het te doen dan kan ik nog meer op tribalwars zitten.i:p tribalwars ik heb op mijn site een vraag gesteld wat de beste site van het jaar was en 56 procent zei tribalwars dus we zijn al bekent
 

DeletedUser

Guest
Naam forum: aron-499
Naam spel: aron-499
geboortedatum: 23 september 1990

Ervaring met tribalwars:
Ik ben begonnen met tw rond januari. Ierst speelde ik op w1 en ben daarna ook op w2 begonnen. aangezien ik op w1 niet actief meer speel, ik ben er al aan het afbouwen, vind ik het niet zo erg om te stoppen. op w2 ga ik wel actief door

Ervaring met het modden van een forum:
- klj forum
- cm-monitoren forum
- stamforum

Mijn motivatie voor deze taak:
vanaf ik begon te spele op tw ben ik altijd erg actief geweest. Hiermee bedoel ik dat ik dagelijks meerdere uren aanwezig ben, en dit over de hele dag Verspreid. Ik vind dat een forum er ordentelijk moet uitzien maar er moet ook ruimte zijn voor discussie zolang er maar niet te ver afgeweken word van het onderwerp. Als moderator heb ik graag dat mensen het forum lezen aangenaam en vlot vinden.

Wat ik niet wil is een moderator die op iedere post zijn eigen comentaar gaat gaan geven. En bij deze ook partij trekt in een discussie. Een moderator moet op de forums waar hij moderator is neutraal zijn.
 

DeletedUser

Guest
Naam forum: overload
Naam spel: overload
Leeftijd: 21

Ervaring met tribalwars:
Ik heb op alle werelden gespeeld, ik ben gestopt met w1. Ik speel zeker langer dan 3 maanden tribalwars.

Ervaring met het modden van een forum:
Ben vaak Moderator geworden op het stammen forum en complimentjes gehad :)

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik lees de meeste forums, reageer bijna niet :)
Ik ben vaak actief op Tribalwars en dit forum bijhouden wil ik wel doen ;) Het is gewoon leuk :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naam forum: Supertribe
Naam spel: Stefaan007
Leeftijd: 14 02-05-1993

Ervaring met tribalwars:

Ik speel al vanaf begin december TW, ik speelde op alle werelden nu aleen op W2 (de rest van de werelden is te traag).
Ik ben veel online op TW.

Ervaring met het modden van een forum:

In elke stam dat ik zat was ik wel geeïndigd als leider ( ik werdt dat door forum mod te zijn )
Ik doe het graag, ik steek daarom veel tijd in TW.
Ik ben al op veel forums mod geweest ( externe forums ook )

Mijn motivatie voor deze taak:

Ik ben neutraal.
Ik antwoord niet veel tenzij ik me verveel. ( vrije forum )
Ik ben koppig maar geef toe als ik fout ben.
Ik probeer altijd een zaak zo goed mogelijk op te lossen.
 

DeletedUser

Guest
Info: morgen (dinsdag 22-05-07) middag om 12 uur gaat deze topic dicht en we gaan de moderators uitzoeken.

Met vriendelijke groeten,

Geerten (klovadis)
- Admin tribalwars.nl

En ik zeg het nog een keer: Post de sollicitatie in deze topic, stuur het niet per mail, niet aan de support en niet via forum mededeling aan de mods.
 

DeletedUser

Guest
Be A Mod

Naam forum: Bounty
Naam spel: Bounty
Leeftijd: 17

Ervaring met tribalwars:
Ja ,, Ik speel het graag , en heb vroeger ook gelijke spelletjes gespeelt.

Ervaring met het modden van een forum:
Ja ,, Ik ben ook nog Moderator en Admin geweest op andere forums van games maar nog niet op Tribal Wars.:cool:

Mijn motivatie voor deze taak:
!Dat Het Spel Een Spel Blijft!.:rolleyes:
Ik speel elke dag na het school tot ik ga slapen... Ongeveer 6-8uur:p
Dus tijd heb ik wel.
Ik help graag mensen.
En in het Spel ben ik meestal wel Neutraal ,, omdat je zo ook MINDER ruzie krijgt.

Vriendelijke Groeten ,, * Bounty *
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser710

Guest
Naam forum:Hopsie
Naam spel: Hopsie
Leeftijd: 02-11-1993

Ervaring met tribalwars:
Ja ,Ik Vind het een heel erg leuk spel, Ik speel het vanaf ong. September 2006

Ervaring met het modden van een forum:
Ik Ben al in Verschillende Stammen; Forum Mod Geweest En Ik Eindigde altijd in de stamleiding!
Ik Ben Ook Nog wel eens Forum Moderator Geweest op Fora's van andere spellen

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik Vind Het SuperLeuk! Om Tribalwars te spelen, met deze taak heb ik de kans om nog meer met het spel te kunnen doen en ik vind het Leuk om op het forum rond te kijken (Ik antwoordt niet zoveel, alleen als ik er iets mee te maken heb)!
Ik probeer het spel elk moment van de dag te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1714

Guest
beschikbaar als mod

ik ben Mike Orlemans

ik bied mij aan als mod omdat ik het spel al een tijd speel heb al een aantal mensen geholpen met vragen ben erg actief meer dan 1keer per dag wereld 3 ben ik de eerste dag begonnen wereld 2 tijd niet actief geweest maar nu weer wel en wereld 1 ben ik gewoon dorpen aan het over nemen
ben ook erg actief op boeiende chats op het forum

ik ben zelf 20 jaar 12 dec 21

zo als het nodig is ben ik beschikbaar

mvg, MFM
 

DeletedUser

Guest
Naam forum:ralphje
Naam spel: deeese-h
Leeftijd: 15jaar geboren op 19-07-1991

Ervaring met tribalwars:
ben begin ocktober 2006 een kleine 3 maand gespeelt. maar wegens achter uit gaande school resulataten heb ik het tribal wars goeien dag gezet. sinds 2 weken speel ik het spel weer. dus heb net een kleine 3 maanden evaring en heb mijn geheugen weer goed op gefrist

Ervaring met het modden van een forum:

mijn evaring met het modden van forums is niet zo groot. ik heb 2keer een forum gemod(als admin) van een ander spel waar wij een soort van stam hadden. de eerste keer met een kleine 120man en daarna een ander forum met 40man.

Mijn motivatie voor deze taak:

mijn motivatie is dat ik de komende tijd veel tijd overzal hebben. en graag hou van forums door spitten. als ik daarbij direct het spel kan helpen is natuurlijk hartstikke mooi. ik kan als het moet zeer opjectief en laat me zeker niet snel ompraten.
 

DeletedUser1695

Guest
Naam forum: jhondenon
Naam spel: jhondenon
Leeftijd: 15

Ervaring met tribalwars:
IK speel er wel nog niet zooo lang op, maar ik vind het wel demax van een spel

Ervaring met het modden van een forum:
bwa ik speel wel meerdere spellen waar ik ook forum mod ben, en in mijn stam ben ik dat ook.

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik ben veel actief, en ik zou graag eens weten goe het is om mod te zijn.
ik zou het mega graag willen worden.
 

DeletedUser

Guest
Naam forum: ecky1
Naam spel: ecky1
Leeftijd: 25-05-1991
Ervaring met tribalwars:

Ik speel het nu al een tijdje ik speel ook op .net
ik doe zulke spellen graag.

Ervaring met het modden van een forum:

ik heb zelf eigen spellen.
met forums. Ik doe het werk graag ik ben actief vaak.
alleen niet onder schooltijd. je hoort het goed...

Mijn motivatie voor deze taak:

het is een leuk spel. Ik zal niet gelijk alles dicht doen ofzo.
Ik zal verzoeken om het aantepassen. Ik ben ook meestal rustig op forums ik begin niet zomaar te schelden op iemand
 

DeletedUser

Guest
naam forum kdeb
naam spel kdeb

ervaring met tribalwars.
zit er sinds december op. zit op alle werelden. ben redelijk goed en heb er veel plezier mee.
ervaring met het modden van forums
tot nu nog maar alleen aan de kant gestaan, maar 1 keer moet de eerste zijn. ik ben redelijk vaak op het forum en wil wel eens kijken hoe dat is. ben redelijk neutraal. heb in ieder geval nog nooit iemand voorgetrokken op welke manier dan ook.
mijn motivatie:
ik zit al zeer lang op het forum en zou het graag willen proberen. Mijn grootste motivatie is dat er een actieve mod komt en aangezien er 20 aanmeldingen zijn van mensen die ik nog nooit gezien heb wil ik de kans vergroten op een actieve forum moderator.
 

DeletedUser

Guest
hallo

mijn spelnaam:wegofaster
mijn leeftijd:18

waarom ik het wil doen:ik heb veel ervaring in het spel,ben veel online
en ken veel van forums!!en help graag de ambetanterikken eruit te halen!!
jullie kunnen altijd op mij rekenen,ik sta altijd klaar!!!
laat mij iets weten ook al ben ik niet geschikt ,merci
 

DeletedUser1725

Guest
Naam forum: XxgocryxX
Naam spel: tribal wars
Leeftijd: 16

Ervaring met tribalwars:
ik speel bijna een maand, ik weet dat ik 3 maanden moet spelen
maar ik ben heel erg actief

Ervaring met het modden van een forum:
heb eigen forums gehad

Mijn motivatie voor deze taak:
ik ben elke dag thuis, na juni ben ik er zeker want dan heb
ik vakantie daardoor kan ik veel doen hier op het forum.

Met vriendelijke groet,

Bert Marissen
 

DeletedUser1726

Guest
Naam forum: jos654
Naam spel: jos654
Leeftijd:18

Ervaring met tribalwars:
ik seel het al 23 maanden
Ervaring met het modden van een forum:
ik kan het want met andere spellen(speel ik niet meer)ben ik als 3 jaar forum bheerder geweest
Mijn motivatie voor deze taak:
ik ben iedere dag online maar als ik op vakantie ben niet ik zal het erg leuk vinden als ik het wordt:)
 

DeletedUser

Guest
Naam forum: Fluplul
Naam spel: Fluplul
Leeftijd: 14

Ervaring met tribalwars:
Ik speel al vanaf januari/februari TW. Ik heb alleen 4 weken niet gespeeld zonder sitter op w1.

Ervaring met het modden van een forum:
Ik heb redelijk grote fora gemod, 4000+ users, waar ik er nu nog steeds 1 van doe. Ik kan het admin paneel wel dromen, en heb veel ervaring als mod

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik vind fora modden gewoon heel leuk en ik ben elke dag online. Ik haal er veel plezier uit en dus hoop ik dat ik het hier ook zo mogen doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan