Nieuwe forum moderators gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste Tribalwars spelers,

Sinds tribalwars.nl steeds groter wordt zoeken we twee nieuwe moderators die bij het modereren van dit forum helpen. Hieronder vinden jullie verdere informatie. Als jullie interesse hebben om forum-moderator te worden, lees dan dit topic aandachtig door voor verdere informatie.
Dit is geen discussie-topic, ENKEL sollicitaties hier posten. 1 sollicitatie per speler!

Met vriendelijke groeten,

Geerten (klovadis)
- Admin tribalwars.nl


Tribalwars.nl Forum Moderator

Wat zijn de taken?
- het modereren van het forum 'Vrij forum / ditjes en datjes' EN
- het modereren van het Wereld 1 propaganda forum EN
- het modereren van het Wereld 1 stamaanvragen forum
(modereren betekent zoeken naar beledigingen, dubbele posts, ..)


Wat zijn de eisen?
- je bent ouder dan 16 jaar
- je hebt op zijn minst drie maanden tribalwars ervaring
- je speelt niet actief op wereld 1
- je hebt ervaring met het modereren van een forum
- je bent actief in het forum
- je bent neutraal tegenover alle spelers


Wat krijg je hiervoor?
Dit is vrijwilligerswerk dus je wordt er niet voor betaald. Wel krijg je een gratis Premium Account voor de tijd dat je moderator bent. Je kan op ieder moment stoppen.

Sollicitatie voorbeeld
Kopieer deze tekst in je antwoord en vul je gegevens in. Post het antwoord in deze topic, stuur het niet per mail, niet aan de support en niet via forum mededeling aan de mods. Als je iets aan je sollicitatie wil veranderen dan gebruik de 'aanpassen' knop. Geef alleen belangrijke informatie en hou je post kort. Meerdere posts worden genegeerd.

Naam forum: _________
Naam spel: _________
Leeftijd: ___

Ervaring met tribalwars:
__________________________________________________
__________________________________________________

Ervaring met het modden van een forum:
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________

Mijn motivatie voor deze taak:
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________


.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naam forum: pl0x
Naam spel: pl0x
Leeftijd:19

Ervaring met tribalwars:
Ik speel vanaf de béta op .nl. Heb daarvoor op .net, .de gespeelt en klein tijdje .ro.

Ervaring met het modden van een forum:
Ik heb meerdere forums gemod o.a. (EXTERN)stammenforum en wat andere.

Mijn motivatie voor deze taak:
Mijn motivatie voor deze taak is dat ik veel actief ben en weet waarover ik praat. Ben in voor een serieus gesprek, maar ook altijd voor een grapje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naam forum: renc
Naam spel: renc op W3 een andere (als die nodig is moet je maar PM sturen)
Leeftijd:17, 18 in augstus

Ervaring met tribalwars:
Ik speel sinds begin Januari, heb ook op .NET gespeeld maar aangezien het mij daar te traag was ben ik daar maar gestopt.


Ervaring met het modden van een forum:

Ik ben al vrij vaak moderator of admin op een forum geweest, en weet precies wat alles inhoudt etc.

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik ben vrij actief op dit forum. Ik vind het een leuk forum en het heeft een leuke sfeer. Zelf word ik wel af en toe gek van al het spam tussendoor, en wil dat dus als mod-zijnde proberen te verminderen en daarnaast voor een nog fijnere sfeer zorgen. Net als pl0x heb ik zo mijn serieuzere en mijn minder serieuze kant. Ik weet goed wanneer ik welke moet "gebruiken".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser976

Guest
Naam forum:
Kenny McCormick​
Naam spel:
Kenny McCormick​
Geboortedatum:
30/05/1990​

Ervaring met tribalwars?
Ik speel tribalwars nu al enkele maanden, ik begon rond de kerstdagen 2006. Ik begon op w1, werd genobeld en mijn aandacht verslapte daar. w2 bracht uitkomst en sindsdien ben ik vele uurtjes aan tribalwars kwijt.

Ervaring met het modden van een forum?
Enige tijd geleden was ik mod op een forum van msn.groups, hiermee ben ik gestopt.

Mijn motivatie voor deze taak:
Net als andere ben ik vrij actief op het forum. Maak onderscheid tussen serieuze en humorvolle topics en beantwoord niet op topics waar ik niks mee te maken heb. Daarnaast ben ik bereid om tijd vrij te maken voor het modden van het forum.
 

DeletedUser

Guest
Naam forum: Belisarius
Naam spel: Belisarius
Leeftijd: 16

Ervaring met tribalwars:
Ik speel op tribalwars.nl W1 sinds december 2006. Daarnaast heb ik nog een poos gespeeld op .de en .net werelden. En ik speel nog op .ro sinds april.

Ervaring met het modden van een forum:
Diverse externe forums, verder heb ik nog op het forum van Gamer modpowers gekregen om forum awards te organiseren. Verder ben ik al een aantal jaren lid van diverse fora, en weet dus hoe je een forum moet organiseren(qua topics en hoe je de regels hanteert), en de leden in het gareel moet houden. Verder weet ik wanneer je wel of niet moet ingrijpen, hoewel dat soms niet goed kan liggen bij forumleden(vaak genoeg meegemaakt).

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik zou graag het gespam op een verantwoorde wijze willen verminderen, en de algemene forumervaring verbeteren(opschoning topics, verbeteren OP topics etc. etc.). Ook ben ik vrij actief, en zie goed in welke topics wel en niet goed zijn voor het forums('humorvolle' etc.).
 

DeletedUser

Guest
Naam forum: Hennotjuh
Naam spel: Hennotjuh
Leeftijd: 16 - 09/12/1990

Ervaring met tribalwars:

Ik speel tribalwars van begin release wereld 1 van .nl .
Een weekje of 2 heb ik op de duitse speed server gespeeld, maar dat was me toch ietjes te moeilijk.

Ervaring met het modden van een forum:

Er zijn diverse spellen waarvan ik een clan had om het forum te modden.
Genoeg ervaring om te weten wat ik moet doen, en wat er dus ook verwacht word van mij.

Mijn motivatie voor deze taak:

Ik lees regelmatig het forum. Ik praat mee waar het me interesseert, en weet waar ik het over heb. Ik vind het natuulijk leuk om de een en ander te helpen, en heb tijd genoeg om het leuk en netjes te houden.
 

DeletedUser1095

Guest
Naam forum: alemaaltevinden
Naam spel: alemaaltevinden
Leeftijd: 17

Ervaring met tribalwars:
weet niet meer waneer ik met het spel beggon
ik lees veel het forum en test nieuwe dingen direkt uit
ik speel niet op w1 ben opnieuw begonnen omdat ikmat vakantie was gegaan en geen vakantievervanger genomen
Ervaring met het modden van een forum:
ik heb al forums van stammen en ook waar ik geen reclame voor ga maken gemod

Mijn motivatie voor deze taak:
zeer veel ik ben (vindt ik toch) wel veel online vooral als de andere mods ofline zijn
ik doe het ook niet voor de premiumpunten ik snap ook niet waarom je die krijgt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sollicitatie voorbeeld:
Kopieer deze tekst in je antwoord en vul je gegevens in. Post het antwoord in deze topic, stuur het niet per mail, niet aan de support en niet via forum mededeling aan de mods. Als je iets aan je sollicitatie wil veranderen dan gebruik de 'aanpassen' knop. Geef alleen belangrijke informatie en hou je post kort. Meerdere posts worden genegeerd.

Naam forum: Fantasy
Naam spel: fantasy
Leeftijd: 17

Ervaring met tribalwars:
ik speel net een maandje TW.

Ervaring met het modden van een forum:
Nee. Nog nooit eerder gedaan.

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik zit veel op het forum, Vind het fijn om mensen te helpen.
En ben, al zeg ik het zelf; een heel net persoon.
Ik maak veel lol, ben een vrolijk type,
maar als het moet ben ik heel serieus en zal ik rechtvaardig optreden.




.
 

DeletedUser

Guest
sollicitatie

Naam forum: Nike22
Naam spel:Nike22
Leeftijd: 17

Ervaring met tribalwars:
Ik speel al vanaf december tribalwars en heb al in alle werelden gespeeld.
In wereld 1 had ik een acc maar heb die recent gewist


Ervaring met het modden van een forum:
Ik ben al meerdere malen forumbeheerder geweest in het spel zelf en ik heb vroeger nog geforumd op de site van mijn broer.

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik speel dit spel Heel graag en ik werk graag op het forum. Ik ben ook neutraal op het forum en ik kom elke dag online. Daarom zou ik deze job graag op mij nemen.
 

DeletedUser1665

Guest
Naam forum: Manuel The Dragon Killer
Naam spel: Manuel The Dragon Killer

Leeftijd: 19

Ervaring met tribalwars:
Ik speel dit spel nu net 1 jaar

Ervaring met het modden van een forum:
Ja , ik heb ervaring ik had op mijn eigen site een forum en ben forum moderator van een andere site

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik kijk altijd op het forum, ik vind het leuk ook even kijken wat mensen zeggen en als er wat verkeerds gezecht wordt zoals flames enz. dan stuur ik een moderator een bericht dat wat daar staat niet op dit forum thuis hoort..
 

DeletedUser

Guest
Naam forum: _________
Naam spel: _________
Leeftijd: 14,9.... (bijna 15 maar miss een uitzondering ? )

Ervaring met tribalwars:

ik speel al vanaf w1 is begonnen nu ben ik vooral actief op w3
want toen was mijn ervaring niet echt goed ik had maar 15 aanvaller tegenover een leger van ongeveer 1000 man en 3 edelmannen :D
maar dat terzijde ...


Ervaring met het modden van een forum:

bwa toch wel een beetje omdat als ik 13 was mocht ik nooit een mod zijn :( maar toen was er iemand die me de kans gaf en heb sindien overal wat gemod op kleine fora ...
maar sinds de laatste weken heb ik het knopje FORUM opgemerkt bovenaan :)
en ik ben zeer neutraal maar ik treed HARD op tegen mensen die iets hebben tegen onze buren -> ja ik ben een belg :) en ook andersom !
maar ik ben ook niet zo een "overdragertje" die als iemand 1 klein dingetje zegt die niet thuis hoort er gaat op reagaren alleen na meerdere dingen


Mijn motivatie voor deze taak:
ik zou zeer ! zeer ! graag de taak als "half-mod" of als "full-mod" krijgen om te bewijzen dat ook -16 jarigen ook kunnen moden
en ik vindt het altijd w el leuk dat er wat leven in de brouwerij is ....
meer heb ik niet te zeggen ... nee toch wel ! ik wil GEEN mod zijn die het alleen doet voor de premium punten !!! laat dit duidelijk zijn !

hopelijk hoor ik nog iets ban jullie ....
dank colin (battlefield2142)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser880

Guest
Naam forum: Attagis
Naam spel: Attagis
Leeftijd: 16

Ervaring met tribalwars:
Ik heb eerst twee weken op de .net gespeeld, ik was erbij toen de beta uitkwam, en nu speel ik op (W2) en W3. Op alle andere ben ik gestopt.

Ervaring met het modden van een forum:

Op de .net was ik forum moderator, en aangezien ik hier ook al wat gepost heb, denk ik wel dat ik het in mijn mars heb het hier ook te laten draaien.

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik ben vrij actief op dit forum. Ik zie er naar uit het forum netjes te houden, en spam-free, ik vind het leuk om forum-mod te zijn. Die gratis-premium punten is ook een heel leuke bonus op het modden zelf.
 

Deleted User - 9131

Guest
killer gast

Naam forum: killer gast(kevin)
Naam spel: killer gast
Leeftijd: 06-04-1989

Ervaring met tribalwars:
speel het al zo'n 2 jaar, ben overal leider en heb dus ook veel ervaring op forum enz.


Ervaring met het modereren van een forum:
ik heb een paar eigen website's, die ik dus ook onderhoud, en ik ben overal leider(op tribalwars op stammen) en heb dus ook veel ervaring op ge daan



Mijn motivatie voor deze taak:

ik wil tribalwars vrij maken van emh mensen die schelden enz. ik ben zelf ook vaak uitgescholden, en dus wil ik tribalwars helpen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naam forum: amoral
Naam spel: amoral
Leeftijd: 17 (in september 18)

Ervaring met tribalwars:
ben begonnen in januari of februari (weet de exacte datum niet zeker)

Ervaring met het modden van een forum:
een paar externe forums, heb een poos bij themafiaboss als stamleider een extern forum beheerd.

Mijn motivatie voor deze taak:
ik hou van zinvolle discussie, zonder gespam.
zoals te zien bij de discussies in wereld 3 over order en 0vd ga ik in de discussie meestal alleen in op feiten en argumenten, meningen soms, maar bump en lol zal ik niet vaak in een bericht zetten.

daarnaast wil ik graag het forum spam-vrij houden, mensen wijzen op de regels van het posten en dergelijke.

daarnaast post ik alleen als ik denk dat mijn post nut heeft, ik ga mensen niet herhalen. als ik moderator zou worden zou ik dit ook gaan eisen van mensen die posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mod

Naam forum: infec2
Naam spel: infec2
Leeftijd:17

Ervaring met tribalwars:
ik begon bij tribalwars.net maar ik stapten over naar nl dus ik denkee wel meer dan een maand

Ervaring met het modden van een forum:
ik heb een eigen stam ik heb er Ervaring mee ;)

Mijn motivatie voor deze taak:
ik ben elkendag online en ik zal me best doen ;)
en doe ik dat niet gooi me er uit
 

DeletedUser1037

Guest
Naam forum: Jordy.j.b
Naam spel: Jordy.j.b
Leeftijd: 11 (Ja, ik weet 16+ maar, ik ben op al andere spellen forum-MOD
+ in mn eigen stam)

Ervaring met tribalwars:
Ik speel al heel veel strategie spellen. vooral tribalwars
speel ik al een paar maanden, ik heb mijn vrienden het ook
al laten proberen te spelen, maar die vonden het saai. (omdat
ze niet wisten hoe iets moest..)
__________________________________________________

Ervaring met het modden van een forum:

Op andere spellen + In mn eigen stam op Wereld2
__________________________________________________

Mijn motivatie voor deze taak:
__________________________________________________
Ik zou echt heel erg graag forumMOD willen worden, want ik
vindt het heel leuk, en ik zou echt heel graag tribalwars beter
bekend willen laten worden, en het forum draaiende laten houden

Met Vriendelijke Groeten+


Jordy
 

DeletedUser

Guest
Mod worden

Naam forum: Taverbo
Naam spel: Taverbo
Leeftijd: 16

Ervaring met tribalwars:
Ik speel het sinds december 2006

Ervaring met het modden van een forum:

Ja in mijn vrijen tijd heb ik zelf een website gemaakt met php en html.
zelf gescript dus dat mag ook een makkie zijn met een Forum


Motivatie

Ik zit zowiezo erg veel op tw en vindt het heel erg leuk om een forum te beheren vooral als ik het al welleens gedaan heb en ik er dus ervaring mee heb:)
 

DeletedUser

Guest
naam forum: remy 19

naam spel: remy 19

leeftijd: 15 (wordt in juli 16)


ervaring met tribalwars:
ik doe tribalwars al een tijd op w1. daar ben ik twee keer genobeld. daarom ging het vervelen. ik ben nu meer geïintereseert in w2-w3. w1 doe ik nog wel maar meer voor te kijken wat er allemaal gebeurt en het mailen.


ervaring met het modden van een forum:
ik ben in w2 forum mod geweest in jal³. het ging daar zeer naar mijn zin. ook ben ik verder in de stam heroes op w3 forum mod geweest. alleen daar werden zoveel nieuwe onzintopics bij oorlog en veel te veel gespamd dat ik mijn titel heb weggegeven.


mijn motievatie voor deze taak:
ik ben vrij actief op het interne forum. het lijkt me dan ook een uitdaging om het mede te modden. ik kan heel serieus zijn maar in gewone forums(vrij forum/ditjes en datjes) vind ik ook wel dat je best mee mag doen. ik ben geen echt spamkonijn en doe niet mee aan de forums waar alleen in gespamd wordt.


Met vriendlijke groet,

remy 19
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naam forum:
HugoIsGreat

Naam spel:
HugoIsGreat

Leeftijd:
16 (10/03/1991)

Ervaring met tribalwars:
Ik speel het spel nu al een tijdje en heb w1 en w2 al wat verkend. Ik ben waarschijnlijk ook wel meer actief in het forum dan in het spel zelfs, wat toch wel een pluspunt kan zijn. Ook ben ik maar een matige speler, maar ken toch wel heel wat af van Tribal Wars en zou dus grotendeels van de vragen die gesteld worden kunnen beantwoorden.

Ervaring met het modden van een forum:
Vroeger deed ik een hip-hop forum en was daar ook redelijk bedreven in.

Mijn motivatie voor deze taak:
Ik ben bijna elke dag online en ben bereid om tijd te steken in het forum. Ik reageer enkel op topics die belangrijk zijn, aan eindeloos gespam doe ik niet mee. Verder wil ik een mod worden om de mensen die beginnend zijn te helpen en zinvol te reageren op topics. Spammers etc moeten natuurlijk ook aangepakt worden.
 

DeletedUser

Guest
naam forum :killerdaan

naam spel :killerdaan
leeftijd:10

ervaring met tribal wars
ik weet wel dat ik geen kans maak om moderator te zijn maar ik wil het gewoon eens zeggen mijn ervaring met tribal wars ik speel u toch al 3-4 maanden op tribal wars ik ben voor actief op w2 en w3 maar w1 is al een beetje minder.

ervaring met het modden van het forum
ik ben in w2 en w3 al mod in mijn stam ik was ook eens mod op een andere site maar ben die vergeten ( neit zo erg een goede indruk maar ik weet toch dat ik geens kans maak)

motivatie voor dit werk
ik ben bijna elke dag online(behalve als ik op vakantie ben)ik zou dit werk heel graag doen ik zou dan goed m'n werk doen om dit forum draaiend te houden zoals dubeelposten enz. ik geef toe in verleden tijd had ik domme post gezet maar ik weet wat ik zou moeten zetten (allé vind ik zelf toch)misschien als ik geluk heb kan ik mod zijn maar ik zou het neit erg vinden als ik hem niet was
wat ik denk dat ik nog neit geoeg voorbereid ben voor deze taak maar ik zou het heel graag willen doen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan