[Nieuw] Toekomst W14

DeletedUser

Guest
eureka fail again xD
?

Speler Actie Datum/Tijd Punten
laetitia Left 15th June 2010 - 01:50 3,033,711
Toendra Left 14th June 2010 - 04:36 3,975,567
Wicked .Sick Left 14th June 2010 - 01:44 2,276,646
h3llsing Left 12th June 2010 - 19:53 2,617,183
 

DeletedUser23586

Guest
Klik op de spelers, en kijk naar de statistieken.

je hebt al 25 procent van je raadsel opgelost.

50 % zal je vast wel weten.

en die overige 25% moet je even kijken naar welke stam die is gegaan.

Nou, weer een wijze les :D:D
 

DeletedUser36068

Guest
eureka fail again xD
?

Speler Actie Datum/Tijd Punten
laetitia Left 15th June 2010 - 01:50 3,033,711
Toendra Left 14th June 2010 - 04:36 3,975,567
Wicked .Sick Left 14th June 2010 - 01:44 2,276,646
h3llsing Left 12th June 2010 - 19:53 2,617,183

Deze post is fail:p:D
 

DeletedUser

Guest
Klik op de spelers, en kijk naar de statistieken.

je hebt al 25 procent van je raadsel opgelost.

50 % zal je vast wel weten.

en die overige 25% moet je even kijken naar welke stam die is gegaan.

Nou, weer een wijze les :D:D


Als ik deze theorie gebruik moeten jullie nog een stuk of 10 leden kicken :D
 

DeletedUser23586

Guest
Ja het gaat echt niet zo langer met Mohtrak, hij edelt alleen maar van storm , dat kan natuurlijkniet!! Internen dat is wat we doen in eureka!!!:D:D
 

DeletedUser

Guest
eureka gaat niet al te best zoals ik hoop, maar het feit dat iedereen hen zo afkraakt op forum doet ook veel. Als je het maar vaak genoeg hoort dat je stam gaat vallen begin je het ook te geloven en eens je je geloof in het blijven van een stam kwijt bent valt die ook des te sneller. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat DC er nog in kan slagen de stam weer op de rails te krijgen en ik wil hem daar alle succes bij wensen zodat we een mooi stridj tussen eureka en revo te zien kunnen krijgen.
 
Reactiescore
980
Hoezo Revo. VS Eureka? Zoveel front hebben we eigenlijk niet eens...
 

DeletedUser40108

Guest
eureka gaat niet al te best zoals ik hoop, maar het feit dat iedereen hen zo afkraakt op forum doet ook veel. Als je het maar vaak genoeg hoort dat je stam gaat vallen begin je het ook te geloven en eens je je geloof in het blijven van een stam kwijt bent valt die ook des te sneller. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat DC er nog in kan slagen de stam weer op de rails te krijgen en ik wil hem daar alle succes bij wensen zodat we een mooi stridj tussen eureka en revo te zien kunnen krijgen.

Dit kan misschien over sommige punten wel kloppen maar het is in dit geval niet correct, hoe meer Eureka wordt afgekraakt op het AF hoe meer ze hun best gaan doen. De mensen binnen de stam zullen altijd meer weten over de stam zelf dan de mensen op het AF. Een paar 'disjes' op het AF zullen dus iig niet meehelpen om Eureka neer te halen.

Moest dit gebeuren zal het door het interne gebeuren en niet het externe.
 

DeletedUser36068

Guest
Dit kan misschien over sommige punten wel kloppen maar het is in dit geval niet correct, hoe meer Eureka wordt afgekraakt op het AF hoe meer ze hun best gaan doen. De mensen binnen de stam zullen altijd meer weten over de stam zelf dan de mensen op het AF. Een paar 'disjes' op het AF zullen dus iig niet meehelpen om Eureka neer te halen.

Moest dit gebeuren zal het door het interne gebeuren en niet het externe.

Kan ik je toch niet helemaal gelijk in geven, je zou eens moeten weten hoe andere spelers & stammen nu op Eureka zouden kunnen inspelen;)
 

DeletedUser36645

Guest
Kan ik je toch niet helemaal gelijk in geven, je zou eens moeten weten hoe andere spelers & stammen nu op Eureka zouden kunnen inspelen;)

De meeste zijn wel trouwe leden 100% behalve dat zooitje al bij jou kwam vragen of ze een kans maakte om in G_c te komen...:D
 

DeletedUser

Guest
Denk dat de hele situatie iets overrated is allemaal. Eureka heeft een tegenslag te verwerken dat klopt. Er zijn wat interne strubbelingen geweest, dat klopt. Wel worden die strubbelingen opgelost. Misschien niet in de zin dat de spelers die de stam verlaten hebben terugkomen, maar wel op een manier dat het weer loopt.

Geen zorgen dus.

En mocht het zo zijn, weet dan dat ik met Carette ga fuseren en voor 'world domination' ga :D
 

DeletedUser

Guest
nou overrated?...bij jullie komen en gaan ze weer...

revo heeft pas 20 stamwisselingen met 20 man :p best knap ^^


btw;;; begin van een oorlogje?

:p

Side 1:
Tribes: Arr W!AA
Players:

Side 2:
Tribes: Revo.
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 48
Verschil: 48

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 487,061
Verschil: 487,061

chart
 
Reactiescore
980
Begin van edelvoer edelen kan je het beter noemen.. :eek:
maar ben altijd in voor een oorlogje :p
 
Reactiescore
980
Bovenaan