[Nieuw] Toekomst W14

DeletedUser

Guest
Zijn al die mensen in Haarlem zo "snugger" :eek: :rolleyes:
Spionen hoef je niet te krijgen, en geloof mij maar, want ik spreek uit ervaring!
ik heb zelf nog eens wat spelers meegemaakt, die voor 100% gingen, maar zich druk maakten om hen eigen tuintje! en als jij dat wilt ontkennen, dat speel je blijkbaar niet lang genoeg.

En dat je je eigen niveau verlaagt door te spioneren is wel waar, mensen in een stam zouden voor een clusterband moeten gaan! en alleen zo krijg je een goed werkende stam!

Werken voor je stam, is niet veel werk als het clusterverband heerst!
en als jij alles zo letterlijk neemt, begrijp je kennelijk de helft niet van wat er wordt gezegd.

Een counteraanval is vaak niet effectief genoeg, spelers die lang genoeg hebben gespeeld hebben je zo door de modder laten glijden en kunnen over je rug je dorpen innemen :eek:
Daarnaast is het meteen aanvallen, niet handig je kan beter eerst een goed plan opzetten dat kan en wil werken.

Over die stroom: ik las het, ik zag het niet. :eek: *bigfail*
En als jij de werkelijke betekenis van je eigen zin zou herhalen, zou je je nog erg schamen. :rolleyes: :D

Whoops :D I did it again :rolleyes:

*Proest, over Haarlemmers zwijg ik maar...

*Lange genoeg spelen?? Gaan we ook geen discussie over aan, want voor .nl bestond speelde ik al!

* Spionen krijg je, dus weet niet hoe lang jij speelt??
Samenwerking is in Inf geen enkel probleem, Spionen alleen extra, hoef je geen enkele moeite voor te doen

* Counter aanval is wel degelijk 80%/90% effctief, Meer dan zat voorbeelden van! Over alle werelden bwezen!
HEb geen idee waar je vandaan komt en wie jij bent, maar en counter aanval VOOR een massje van een andere stam, haalt 8 van de 10 keer de mass op je eigen stam vandaan :D Dus wet wat je aan je stam hebt, en weet wat je kan organiseren....
Daar gaat uiteraard een plan aan vooraf DUH :p (wake up)

Weet neit waar jij je "stroom" vandaan haalt, maar in mijn verleden in TW amper spionen gehad!
DAt sommig mensen stammen verlatten etc tc, betekent niet dat ze spy zijn..... En beteknt ook niet dat de plannen veranderen, of wel.... ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg net dat er niemand van binnen Inf betrokken was,
en als er iets over inf gezegd word ben jij meestal 1 van de eerste die die
dit extra in de verf zet dus zo pro Inf ben ja dan ook weet niet geweest :).

Verder is het vandaag een prachtige dag dus ik ga even van de zon genieten :D

---

En ik hou ook van jou moontje ;)

Waarschijnlijk lees jij mijn post niet zo heel goed. Ik zeg dat ik een positief gevoel gekregen had over genoemde stammen. Niet dat ik dat met dure woorden en volle lof op het forum riep. Dat doe ik over geen 1 stam. Als je mijn posts in de gaten hield had je dat moeten weten.

Verder zeg ik niet dat Inf dit gedaan heeft, ik zeg dat de handlanger van Inf dit gedaan heeft. Deze handlanger handelde eerder namens Inf, maar maakte genoemde actie zonder jullie goedkeuring. Echter hebben jullie hem of haar wel op het pad gebracht om zijn daad uiteindelijk te laten maken.

Dus ja, indirect?...

En .Howlin... We zijn het wel vaak eens aan het worden. I like it :D
 
Reactiescore
981
Waarschijnlijk lees jij mijn post niet zo heel goed. Ik zeg dat ik een positief gevoel gekregen had over genoemde stammen. Niet dat ik dat met dure woorden en volle lof op het forum riep. Dat doe ik over geen 1 stam. Als je mijn posts in de gaten hield had je dat moeten weten.

Verder zeg ik niet dat Inf dit gedaan heeft, ik zeg dat de handlanger van Inf dit gedaan heeft. Deze handlanger handelde eerder namens Inf, maar maakte genoemde actie zonder jullie goedkeuring. Echter hebben jullie hem of haar wel op het pad gebracht om zijn daad uiteindelijk te laten maken.

Dus ja, indirect?...

+1, mooie post. ;)

En .Howlin... We zijn het wel vaak eens aan het worden. I like it :D

Me to :D
 

DeletedUser

Guest
Ziet iemand van jullie Krakje nog op Rang 1 komen?

De kwaliteiten heeft hij, echter zijn er een hoop andere top 10 spelers (of lager) die aanspraak kunnen maken op de #1. Vele van hen hebben de kwaliteiten, echter heeft s1simon wel een enorme voorsprong op de meeste. Hij zal voorlopig dus wel op zijn huidige rang blijven staan. Maar niets is onmogelijk.

Vooralsnog zie ik Bambi de meeste aanspraak op de #1 rang maken, maja dat komt door zijn interns. Buiten dat is hij het niet waard aangezien hij letterlijk niets heeft laten zien aan de buitenwereld. Internen kan iedereen, gezegd wordt dat hij een teamspeler is. Echter is daar niets van af te leiden uit de stats :eek:

Malcom the Fist gaat ook erg lekker, zijn dorpen zijn veranderd t.o.v. een paar maanden terug waardoor hij toen gezakt was in ranking maar hij komt goed terug.

Lod Lavki stijgt ook lekker, is een mooie strijd om de #3 met Malcom. Ook heeft Lod Lavki genoeg edelruimte en skills om zover te komen. Dit geld echter ook voor bijvoorbeeld Malcom.

Brookesia ken ik helaas niet zo goed. Ik zie dat hij flink wat intern dorpen heeft (linkit87) en zijn OD is ook niet denderend wat duid op weinig weerstand (zijn OD komt voornamelijk van ODA).


Ik heb voor mijzelf alleen de top 5 genomen, anders moest ik veel te veel nachecken en wil ook nog even kunnen ontspannen na mijn werk. Echter weet ik wel dat al deze genoemde spelers de mogelijkheden hebben om aanspraak te maken op de #1. Maar het gaat niet zomaar, ze moeten sneller edelen dan dat s1simon doet. Hij zit namelijk ook niet stil en zal zijn voorsprong voorlopig nog wel houden, dit doet hij al een enorm lange tijd en met succes.
 
Reactiescore
981

DeletedUser

Guest
*Proest, over Haarlemmers zwijg ik maar...

*Lange genoeg spelen?? Gaan we ook geen discussie over aan, want voor .nl bestond speelde ik al!

* Spionen krijg je, dus weet niet hoe lang jij speelt??
Samenwerking is in Inf geen enkel probleem, Spionen alleen extra, hoef je geen enkele moeite voor te doen

* Counter aanval is wel degelijk 80%/90% effctief, Meer dan zat voorbeelden van! Over alle werelden bwezen!
HEb geen idee waar je vandaan komt en wie jij bent, maar en counter aanval VOOR een massje van een andere stam, haalt 8 van de 10 keer de mass op je eigen stam vandaan :D Dus wet wat je aan je stam hebt, en weet wat je kan organiseren....
Daar gaat uiteraard een plan aan vooraf DUH :p (wake up)

Weet neit waar jij je "stroom" vandaan haalt, maar in mijn verleden in TW amper spionen gehad!
DAt sommig mensen stammen verlatten etc tc, betekent niet dat ze spy zijn..... En beteknt ook niet dat de plannen veranderen, of wel.... ;)

Ach, ik heb niets tegen Haarlemmers hoor ;), kom zelf uut Grunn :D

Ik heb niet gezegd dat lang spelen ervaring was, ik heb gezegd dat ik veel heb meegemaakt in die tijd wat ik als uitgangspunt gebruik. ik heb welliswaar het woordje ervaring gebruikt, maar het woordje ervaring kan zeggen: mee gemaakt en lang gespeeld hebben en ik denk dat jij wellicht de verkeerde hebt genomen,

maar ook als jij meer ervaring hebt (lang spelen xD)! Wie zegt dan dat je het wellicht al die tijd niet fout hebt gedaan :D ;) :p

Ik zeg ook niet dat je voor spionen extra werk moet doen, dat zou je natuurlijk niet willen, maar spionen krijg je niet altijd zomaar mee bedoel ik dus! een aantal keer solliciteren ze express met het idee om te spioneren, Ze zitten in de stam en zitten op het goede pad tot ze zich zorgen maken om hen eigen hagje te redden, of ze willen dat ze hoger komen door te spioneren.
Alle redenen zijn slecht.

Vaak nemen leden in de tegenpartij dit altijd nog op, en gebruiken het, daar ben ik ook op tegen.
Dit verziekt het spel, Net zoals Dhr OP (zo noem ik hem ff, ik wil geen namen noemen) deed, maar waar hij het toen aan gaf heeft het niet gebruikt maar naar ons gestuurd! En het was toen oorlogstijd! je kan dus zeggen dat het sportief was, en dat is juist hoe het hoort te zijn! :) :D

Hoe bedoel jij dan precies zo'n counter?
een echt goede stam heeft dit echt niet nodig, wellicht wel als je meer in een solo-team zit, waar een massa lang duurt! Ik zeg altijd...geduld wordt beloond :p :D
maar over een massa blocken: nog nooit gehad! :p het was gewoon dat iedereen weet waar en wanneer hij er moest zijn om ongeveer hoe laat, en iedereen houdt hier dan rekening mee! :)
1 persoon wordt aangevallen: eerst volgende prooi ;)

Ik zou me graag voorstellen, maar dat lijkt me A: te persoonlijk en B: Niet op het juiste forum :p :D

Dat zeg ik niet ;)
mensen die stammen verlaten zijn niet meteen spion, maar wat ik zei was:
Informatie stroom, oftewel een stroming van Informatie naar buiten de stam die dicht moet :p :rolleyes:

Je zei trouwens iets over Inf, wellicht dat je dacht dat ik het op Inf richtte, maar dat is niet zo ;)
Dit is een algemeen bericht, waar ik me niet verdiept heb in wie het was, maar ik heb een reactie achter gelaten op basis van standpunten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach, ik heb niets tegen Haarlemmers hoor ;), kom zelf uut Grunn :D

Ik heb niet gezegd dat lang spelen ervaring was, ik heb gezegd dat ik veel heb meegemaakt in die tijd wat ik als uitgangspunt gebruik. ik heb welliswaar het woordje ervaring gebruikt, maar het woordje ervaring kan zeggen: mee gemaakt en lang gespeeld hebben en ik denk dat jij wellicht de verkeerde hebt genomen,

maar ook als jij meer ervaring hebt (lang spelen xD)! Wie zegt dan dat je het wellicht al die tijd niet fout hebt gedaan :D ;) :p

Ik zeg ook niet dat je voor spionen extra werk moet doen, dat zou je natuurlijk niet willen, maar spionen krijg je niet altijd zomaar mee bedoel ik dus! een aantal keer solliciteren ze express met het idee om te spioneren, Ze zitten in de stam en zitten op het goede pad tot ze zich zorgen maken om hen eigen hagje te redden, of ze willen dat ze hoger komen door te spioneren.
Alle redenen zijn slecht.

Vaak nemen leden in de tegenpartij dit altijd nog op, en gebruiken het, daar ben ik ook op tegen.
Dit verziekt het spel, Net zoals Dhr OP (zo noem ik hem ff, ik wil geen namen noemen) deed, maar waar hij het toen aan gaf heeft het niet gebruikt maar naar ons gestuurd! En het was toen oorlogstijd! je kan dus zeggen dat het sportief was, en dat is juist hoe het hoort te zijn! :) :D

Hoe bedoel jij dan precies zo'n counter?
een echt goede stam heeft dit echt niet nodig, wellicht wel als je meer in een solo-team zit, waar een massa lang duurt! Ik zeg altijd...geduld wordt beloond :p :D
maar over een massa blocken: nog nooit gehad! :p het was gewoon dat iedereen weet waar en wanneer hij er moest zijn om ongeveer hoe laat, en iedereen houdt hier dan rekening mee! :)
1 persoon wordt aangevallen: eerst volgende prooi ;)

Ik zou me graag voorstellen, maar dat lijkt me A: te persoonlijk en B: Niet op het juiste forum :p :D

Dat zeg ik niet ;)
mensen die stammen verlaten zijn niet meteen spion, maar wat ik zei was:
Informatie stroom, oftewel een stroming van Informatie naar buiten de stam die dicht moet :p :rolleyes:

Je zei trouwens iets over Inf, wellicht dat je dacht dat ik het op Inf richtte, maar dat is niet zo ;)
Dit is een algemeen bericht, waar ik me niet verdiept heb in wie het was, maar ik heb een reactie achter gelaten op basis van standpunten ;)

Niet meer op reageren en gewoon verder ontopic gaan aub!
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij wordt er in de hele discussie een belangrijk ding vergeten.
Namelijk het verschil tussen 'uit het niets' info krijgen zonder ernaar gevraagd te hebben
en
een spion in een stam plaatsen en daardoor info verkrijgen
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij wordt er in de hele discussie een belangrijk ding vergeten.
Namelijk het verschil tussen 'uit het niets' info krijgen zonder ernaar gevraagd te hebben
en
een spion in een stam plaatsen en daardoor info verkrijgen

Het effect blijft hetzelfde... Hoe je het wend of keert.

Tuurlijk is de manier waarop anders, maar ga je er toch gebruik van maken dan ben je in mijn ogen toch niet 'eerlijk' bezig (in hoeverre het spel eerlijk gespeeld wordt).
 

DeletedUser23586

Guest
Je krijgt een PM mt informatie (die je daarvoor nog niet wist). Je opent hem zonder bewust te zijn van wat je doet, en je speelt dan meteen het spel niet eerlijk? Als erin staat dat over 7 dagen er een massa aanval op Meneer ****** wordt afgevuurd, dan ben je een heel slecht stamlid omdat dan niet te zeggen tegen de persoon in kwestie.

Er zelf een plaatsen is wel laf.
 
Reactiescore
981
Volgens mij wordt er in de hele discussie een belangrijk ding vergeten.
Namelijk het verschil tussen 'uit het niets' info krijgen zonder ernaar gevraagd te hebben
en
een spion in een stam plaatsen en daardoor info verkrijgen

Spionnen zijn spionnen, en ze zijn van jullie. En dat ze uit het totale niets info sturen lijkt me wat onwaarschijnlijk. Dat ze zelf hebben aangeboden om te spioneren lijkt me logischer. En anders accepteren jullie nog steeds de info, en zo maakt het jullie net zo schuldig. En zo belangrijk is het niet dat verschil niet, heeft allebei het zelfde effect.

Je krijgt een PM mt informatie (die je daarvoor nog niet wist). Je opent hem zonder bewust te zijn van wat je doet, en je speelt dan meteen het spel niet eerlijk? Als erin staat dat over 7 dagen er een massa aanval op Meneer ****** wordt afgevuurd, dan ben je een heel slecht stamlid omdat dan niet te zeggen tegen de persoon in kwestie.

Er zelf een plaatsen is wel laf.

Dit is info uitlekken, daar heeft Revo ook wel is mee te maken gehad. Enkel is dit niet het geval bij inf. Kan je opnemen uit het volgende hieronder. Het zijn pas spionnen van inf als ze geaccepteerd worden, indien zoals jij zegt het zo gebeurd kan je ze moeilijk spion voor Eureka noemen. Zo uit de woorden neem ik aan dat ze actief gebruik maken van de spionnen.
Onze spy´s die in de betreffende stammen zaten hebben dan ook alle info
doorgestuurd en wij hebben gezorgd dat onze fronline tegen deze stammen safe staat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23694

Guest
Volgens mij wordt er in de hele discussie een belangrijk ding vergeten.
Namelijk het verschil tussen 'uit het niets' info krijgen zonder ernaar gevraagd te hebben
en
een spion in een stam plaatsen en daardoor info verkrijgen

Tuurlijk LD, info wordt ook soms gewoon in je schoot geworpen.
Maar die spion een vv laten leegzetten in dat kleine vijandelijk stammetje, zodat een inf'er' die dorpen ff snel en makkelijk kan edelen is een totaal ander verhaal. Dan laat je, je spionnetje ook nog iedereen in die stam ontslaan, behalve de oprichter omdat je dat niet kan met je vv'tje en daarna ren je veilig in de mb-stam van inf. Dat maakt het een heel ander verhaal en in mijn ogen een vies en zeer zwak spel. Heel anders dan een zogenaamde 'topstam' te werk zou moeten gaan.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk LD, info wordt ook soms gewoon in je schoot geworpen.
Maar die spion een vv laten leegzetten in dat kleine vijandelijk stammetje, zodat een inf'er' die dorpen ff snel en makkelijk kan edelen is een totaal ander verhaal. Dan laat je, je spionnetje ook nog iedereen in die stam ontslaan, behalve de oprichter omdat je dat niet kan met je vv'tje en daarna ren je veilig in de mb-stam van inf. Dat maakt het een heel ander verhaal en in mijn ogen een vies en zeer zwak spel. Heel anders dan een zogenaamde 'topstam' te werk zou moeten gaan.

Inderdaad. En zelfs als Inf nu antwoord 'wij hadden die opdracht niet gegeven' dan hadden ze die nog altijd niet in de MB stam moeten laten. Zelfs het antwoord 'maar toen wisten wij nog niet wat er aan de hand was' kan weggewaaid worden want 1: een Inf speler wist het duidelijk wel gezien hij aan het edelen was en 2: dan ontsla je die speler toch zodra je het te weten komt ?
 

DeletedUser

Guest
inderdaad. En zelfs als inf nu antwoord 'wij hadden die opdracht niet gegeven' dan hadden ze die nog altijd niet in de mb stam moeten laten. Zelfs het antwoord 'maar toen wisten wij nog niet wat er aan de hand was' kan weggewaaid worden want 1: Een inf speler wist het duidelijk wel gezien hij aan het edelen was en 2: Dan ontsla je die speler toch zodra je het te weten komt ?

+ 10 :)
 

DeletedUser

Guest
Wie een hond wil slaan zal altijd een stok vinden!

Ten eerste in deze actie was niemand van Inf betrokken.

Het is zo dat HL de stam waar het over gaat
samen met MD een massa op Inf wou organiseren.

als betrokke speler zal ik even reageren op deze stelling;

er is nooit met MD gesproken over een aanval, NOOIT
wat je zegt is dus dikke zever om maar iets te zeggen
zelfs in tegendeel waren wij bezig met hen aan te vallen

het is gewoon zielig dat jullie leden zo aan dorpen geraken
ik ga dan liever al strijdend ten onder dan wat nu het geval is

als jullie me met 1000 clears zouden aanvallen kan ik alles relativeren en zeggen,oke ze zijn beter

nu zijn jullie een zielige kutstam
en ook belachelijk dat moderators er niks tegen doen terwijl het op .NET bestraft wordt

veel succes
khoop dat jullie snel weggevaagd worden
 

DeletedUser14549

Guest
als betrokke speler zal ik even reageren op deze stelling;

er is nooit met MD gesproken over een aanval, NOOIT
wat je zegt is dus dikke zever om maar iets te zeggen
zelfs in tegendeel waren wij bezig met hen aan te vallen

het is gewoon zielig dat jullie leden zo aan dorpen geraken
ik ga dan liever al strijdend ten onder dan wat nu het geval is

als jullie me met 1000 clears zouden aanvallen kan ik alles relativeren en zeggen,oke ze zijn beter

nu zijn jullie een zielige kutstam
en ook belachelijk dat moderators er niks tegen doen terwijl het op .NET bestraft wordt

veel succes
khoop dat jullie snel weggevaagd worden

zijn we wat gestresst? :eek:
 
Bovenaan