Niets is wat het lijkt

DeletedUser

Guest
Kijk ff naar onze ligging, en kijk naar hoeveel spelers tussen ons liggen (in het stamcluster) en naast ons.
Als al een meerderhelft van die spelers ons aanvallen, dan gaan we het nog aardig moeilijk krijgen hoor. ;)

Moeilijk, ja. Onmogelijk, nee. Het enige wat jullie gaan hebben is een beetje verzet, mss een verlies hier en daar ... maar de uitkomst blijft hetzelfde. Je weet evengoed als mij dat de 'meerderhelft' (is niet echt een woord, maar aangezien jij het gebruikt, doe ik het ook ff) te weinig ballen heeft om jullie aan te vallen, behalve als jullie hen aanvallen ...

Daarnaast zie je hilarische dreigpm's van Bibs passeren, waarbij de helft van iemand zijn dorpen wordt opgeëist, ... Weer een bewijs dat jullie gewoon voor de makkelijke weg kiezen en niets anders jullie kan schelen.
 

DeletedUser

Guest
Respect hebben voor eerder gemaakte bg's?

Die bg's bestaan al een lange tijd en ga je dus ook verbreken als je stam iets meer schaalvergroting heeft gemaakt. Dat zou ik pas laag vinden....

Dat kan ook geleidelijk zoals al eerder werd gezegd door bijvoorbeeld eerste een maand een nap in te stellen. Daarbij vind ik het ronduit hilarisch hoe jij het hebt over hoe je oprecht hoopt dat de wereld tegenstand gaat bieden. Je zit zelf nog geen week in Bibs en zou 1 van die spelers kunnen zijn die dat verschil konden maken aangezien je een heel sterk semi rim acc hebt opgebouwd. Kom dan niet met die bullshit achteraf dat je graag wilt dat er competitie komt want daar had je zelf deel uit van kunnen maken maar je koos zelf om de wereld nog een stapje dichter naar de afgrond te brengen. Wat een enorme hypocriet zeg.
 

DeletedUser69030

Guest
Huh kunnen we ook al d.m.v. PM's dorpen claimen/vegen/edelen? I was not f*cking aware of this! Nu kom ik zekers top 10
 

DeletedUser69030

Guest
Had indd. moeten citeren :p niet erg consequent van me.

Moeilijk, ja. Onmogelijk, nee. Het enige wat jullie gaan hebben is een beetje verzet, mss een verlies hier en daar ... maar de uitkomst blijft hetzelfde. Je weet evengoed als mij dat de 'meerderhelft' (is niet echt een woord, maar aangezien jij het gebruikt, doe ik het ook ff) te weinig ballen heeft om jullie aan te vallen, behalve als jullie hen aanvallen ...

Daarnaast zie je hilarische dreigpm's van Bibs passeren, waarbij de helft van iemand zijn dorpen wordt opgeëist, ... Weer een bewijs dat jullie gewoon voor de makkelijke weg kiezen en niets anders jullie kan schelen.

Wat ik bedoel is dat je niet moet malen om dreigPM's, of je geeft dorpen weg of je strijdt ervoor & laat hem zoveel mogelijk verliezen. Tenzij hij zijn vuist door mijn scherm heen kan krijgen, vrees ik niet.

Maar, nu ik het voor de 2e keer lees zie ik de werkelijke bedoeling van deze post. Nmlk. dat ze met PM's gratis dorpjes willen verkrijgen.
 

DeletedUser68300

Guest
Probeer je nu al een verklaring af te leggen voor een volgende massa recruiting?:p

Stuurt .Consequence dreig pm's rond?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat kan ook geleidelijk zoals al eerder werd gezegd door bijvoorbeeld eerste een maand een nap in te stellen. Daarbij vind ik het ronduit hilarisch hoe jij het hebt over hoe je oprecht hoopt dat de wereld tegenstand gaat bieden. Je zit zelf nog geen week in Bibs en zou 1 van die spelers kunnen zijn die dat verschil konden maken aangezien je een heel sterk semi rim acc hebt opgebouwd. Kom dan niet met die bullshit achteraf dat je graag wilt dat er competitie komt want daar had je zelf deel uit van kunnen maken maar je koos zelf om de wereld nog een stapje dichter naar de afgrond te brengen. Wat een enorme hypocriet zeg.

Een bg opzeggen gaat naar mijn mening altijd met een nap termijn (anders zou ik dat in ieder geval niet accepteren) Het stukje van een sterk rim account opgebouwd neem ik maar op als een compliment waarvoor mijn dank. De rest zie ik niet echt in wat jij er mee bedoeld, je hebt duidelijk mijn account bekeken en daarmee ook mijn ligging. Ik heb geen front met bibs noch heb ik een front met 1 van de bg's. Uiteraard zal dat front er uiteindelijk wel komen maar tot die tijd had ik toch op persoonlijke nood weinig kunnen uitvoeren tegen bibs. Tot die tijd hadden mijn tegenstanders en dus ook mijn gevechten toch het zelfde gebleven als ze nu zijn. Dat ik er voor kies een gezellige stam met gelijk gestemde te joinen kun je mij moeilijk kwadelijk nemen, ik kies graag voor een stam welke aan een paar kernwaardes voldoet;
- gezellige stamsfeer
- genoeg ervarenheid of jong potentieel
- stam waarmee ik verwacht tot het eind van de wereld te spelen
- stam met veel oude tw vrienden (geen vereisten maar natuurlijk wel een enorm voordeel)

Jij suggereert dat ik voor de makkelijke weg heb gekozen zonder competitie, nogmaals bekijk mijn ligging en je ziet dat er voor mij niks veranderd is. Wat ik eerlijk gezegd hilarisch vind is dat ik vaak in stammen heb gezeten waarvan de leden een grote mond hadden dat wij de beste stam hadden en wel even de wereld gingen ownen. Dit werd altijd bestempeld als arrogant en zeker niet de waarheid, nu zit ik in een stam waar de leden zich toch redelijk bescheiden opstellen en is het weer niet goed. Dat wij ons op het af moeten excuseren en jullie moeten vertellen dat de wereld nog niet gespeeld is is in mijn ogen rond uit belachelijk nu ik er over nadenk.

Had ik niet in bibs gezeten had ik morgen al een stam kunnen samenstellen met minimaal 20 leden welke zeker de potentie hebben om de strijd met bibs aan te gaan. vandaar dat ik ook al aangegeven heb dat jullie beter je tijd en energie daarin kunnen steken ipv hier op het af jezelf als zielig te profileren. Toegegeven bibs is een mooie stabiele stam met veel toppers dus makkelijk gaan jullie het niet krijgen, maar onmogelijk is het zeker niet. Ik krijg meer en meer het gevoel dat het de jaloezie is welke spreekt.
 

DeletedUser

Guest
Had indd. moeten citeren :p niet erg consequent van me.

Wat ik bedoel is dat je niet moet malen om dreigPM's, of je geeft dorpen weg of je strijdt ervoor & laat hem zoveel mogelijk verliezen. Tenzij hij zijn vuist door mijn scherm heen kan krijgen, vrees ik niet.

Maar, nu ik het voor de 2e keer lees zie ik de werkelijke bedoeling van deze post. Nmlk. dat ze met PM's gratis dorpjes willen verkrijgen.

Ja ik schreef het nogal ... slecht. Vandaar je natuurlijke reactie.
Waar ik vooral op doel dat het niet echt consequent is om langs de ene kant als stampolitiek te hebben 'wij dagen de wereld uit zodat er meer actie is' en vervolgens dorpen afdreigen 'zodat er geen actie meer is' ... Oftewel is er weer iets fout gelopen met de communicatie ... wat een boeltje
 

DeletedUser

Guest
'T is jammer dat ik al twee werelden speel, anders had ik best wel gesolliciteerd voor een front accje hier om Bibs te breken. :D
 

DeletedUser

Guest
maar wel een onderdeel van bibs en de stam zou zulke mededelingen moeten verbieden
ik zeg toch ook niet tegen mcburger dat hij moet stoppen:)

Tjah, als stam ben je mss wel verantworodelijk voor het doen en laten van je spelers, maar je kan dat nooit helemaal in de hand houden. Het is gewoon een jammere zaak dat sommige mensen zich nog altijd bezighouden met dergelijke praktijken, zeker als de stam predikt voor uitdagingen te gaan haha, niet echt 'consequent' :p
 
Bovenaan