Niets is wat het lijkt

DeletedUser69677

Guest
part 1

Het was een mooie dag dinsdag 11 juni om precies te zijn, een datum waarop de 'wereld' de oorlog werd verklaard door Bibs op 3 stammen na Breek, Remain en Arrr over de titel valt dan natuurlijk wat te zeggen gezien het niet tegen de gehele wereld is maar daar wil ik het niet over hebben.

Hetgeen waar ik het over wil hebben hier is niet zozeer bibs maar die andere 89% van de wereld die nu oorlog hebben met bibs aanvankelijk waren dat 7 dwazen inmiddels kan ik met trots zeggen dat dat er meer als 7 zijn en wij ons ook zullen profileren als de dwazen omdat we het een compliment vinden het Bibs ons zo onderschat door de aanspraak met dwazen.

Laten we allereerst een kaartje bij pakken die de verhoudingen toch wat beter laat zien:



Nu kan ik het niet geheel toeval noemen dat ze als roze zijn gemarkeerd maar die kleur verdienen ze wel na dat top recruterings beleid.
Wat bovendien erg opvalt is dat bibs naar buiten bracht dat ze 11% van de wereld in handen hadden terwijl ze hier hoogstwaarschijnlijk geen barbaren dorpen bij hebben gerekend of ze moeten bb dorpen edelen als een uitdaging:confused:
Uiteraard is dit allemaal al gebeurd en kan daar nu niks meer aan gebeuren en is dit de enigste post die enigszins richting het verleden gericht is de volgende posts zullen dat uiteraard niet zijn.

Bij deze sluit ik post 1 ook af en zal vermoedelijk binnen 1 week part 2 toevoegen licht eraan hoe de huidige ontwikkelingen zijn gelopen

Bij deze ga ik deze eerste post ook afsluiten.
 

DeletedUser64057

Guest
Part 2

het is dan eindelijk zover part 2 is verschenen deze omdat zojuist de stam + CK + de oorlog heeft verklaard aan bibs en alle anderen stammen aan onze zijde snel de stats zullen joinen

ik presenteer u de oorlogverklaring:
De stam is in oorlog met Be Ironic, Be Smart!

Oorlogsnaam: Summer of love

Verklaring:
Een zomer vol liefde dat belooft het te worden grote legers zullen bezoeken brengen aan de ander hun kastelen en vriendschappen zullen ontstaan en ongetwijfeld ook afbreken

verder rest ons te melden dat we jullie succes wensen en vergeet niet af en toe gewoon eens lekker een terrasje te pakken en te genieten van de zon

mvg orcwarlord6 & schasbad

volgende week is er ongetwijfeld voldoende om weer over te schrijven voor nu stop ik er weer mee omdat mijn aanvallen de deur uit moeten

mvg mwimp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64057

Guest
Lol ik reserveer dan ook wel een post!!!!11

achja jammer dat het internet na de 1ste post van mij even uitviel en ik daardoor ook nog niet kon reserveren:)
nu heeft ene faalhaas van een graphisious de psot verpest omdat er een reserved onder zijn poist staat achja ik hoop dat hij deze wil verwijderen anders even een modje vragen:)
 

DeletedUser

Guest
achja jammer dat het internet na de 1ste post van mij even uitviel en ik daardoor ook nog niet kon reserveren:)
nu heeft ene faalhaas van een graphisious de psot verpest omdat er een reserved onder zijn poist staat achja ik hoop dat hij deze wil verwijderen anders even een modje vragen:)

Ik wil graag ook een in breng in dat verhaal doen en daarom heb ik ook en post gereserved.
 

DeletedUser

Guest
en waarom dan wel?
is het als het niet over bibs gaat niet goed genoeg:confused:

Neen het moet wel over Bibs gaan, Blur en co willen niets liever, forumgeil zijn ze :p

En aangezien mijn post is dat andere topic verloren is gegaan tussen alle SPAM en gezeik, bumpje:
Even een analogie:

Een voetbalclub van een wereldbekend manager.De manager koopt/overtuigt een heleboel goede spelers om in zijn team te komen spelen. Vervolgens daagt hij alle clubs van heel de wereld uit om tegen hen te spelen. Op de kwalificaties van het toernooi, speelt de voetbalclub iedereen van het veld en hoor je spelers zeggen 'haha wat een dwazen', 'jullie zeuren over alles, maar doe er dan iets aan', etc. Iedereen stopt met het kijken van voetbal, aangezien er niets meer aan is. alle andere clubs kappen ermee door financiele moeilijkheden, en uiteindelijk beseffen de spelers na een maand of 2 wat ze gedaan hebben en stoppen ze 1 voor 1 met voetbal. Niemand kan/wil immers tegen hen spelen en balletjes trappen tegen een muur is best saai.

Een manier om dit op te lossen? Toppertjes van Bibs (of je nu top bent of niet daar gaan we niet over in discussie, het laat me koud eerlijk gezegd), doe de wereld een plezier en beëindig jullie stam. Niet alleen zullen jullie met blijdschap onthaald worden door alle gefrustreerde mensen hier (waarvan er uiteraard velen nog steeds gefrustreerd gaan zijn maar goed) maar daarnaast maken jullie het spel weer interessant. Denken jullie zelf niet dat het een keer interessant zou zijn om onderling te strijden? Of durven jullie dat niet aan?

Ik wacht in spanning op jullie vurige commentaren.

Voetnoot:
- Dit is mijn eigen mening, gelieve dit niet persoonlijk te nemen
- Ik weet heus wel dat jullie niet tegen elkaar durven te strijden
- Ik denk dat jullie stiekem hopen dat heel de wereld barbaar word, want barbaren edelen is leuk
- Ga nu niet zeuren dat jullie geen barbaren edelen
- NEE denk er zelfs niet aan
- Lees verder
- Bewijs jezelf hier en nu als speler, als topper of wat je jezelf ook mag noemen, bewijs dat je de ballen hebt om uit Bibs te gaan en dat je durft stand te houden for the sake of this world.
&
- Ik weet heus wel dat jullie het bovenstaande ook niet gaan doen, maar goed, nu is het gezegd tenminste
 

DeletedUser63354

Guest
Daar gaan we weer met zwartmaken. Maak even een leuk verhaal voordat je een topic opent aub.
 

DeletedUser

Guest
kauf zei:
Even een analogie:

Een voetbalclub van een wereldbekend manager.De manager koopt/overtuigt een heleboel goede spelers om in zijn team te komen spelen. Vervolgens daagt hij alle clubs van heel de wereld uit om tegen hen te spelen. Op de kwalificaties van het toernooi, speelt de voetbalclub iedereen van het veld en hoor je spelers zeggen 'haha wat een dwazen', 'jullie zeuren over alles, maar doe er dan iets aan', etc. Iedereen stopt met het kijken van voetbal, aangezien er niets meer aan is. alle andere clubs kappen ermee door financiele moeilijkheden, en uiteindelijk beseffen de spelers na een maand of 2 wat ze gedaan hebben en stoppen ze 1 voor 1 met voetbal. Niemand kan/wil immers tegen hen spelen en balletjes trappen tegen een muur is best saai.

Een manier om dit op te lossen? Toppertjes van Bibs (of je nu top bent of niet daar gaan we niet over in discussie, het laat me koud eerlijk gezegd), doe de wereld een plezier en beëindig jullie stam. Niet alleen zullen jullie met blijdschap onthaald worden door alle gefrustreerde mensen hier (waarvan er uiteraard velen nog steeds gefrustreerd gaan zijn maar goed) maar daarnaast maken jullie het spel weer interessant. Denken jullie zelf niet dat het een keer interessant zou zijn om onderling te strijden? Of durven jullie dat niet aan?

Ik wacht in spanning op jullie vurige commentaren.

Voetnoot:
- Dit is mijn eigen mening, gelieve dit niet persoonlijk te nemen
- Ik weet heus wel dat jullie niet tegen elkaar durven te strijden
- Ik denk dat jullie stiekem hopen dat heel de wereld barbaar word, want barbaren edelen is leuk
- Ga nu niet zeuren dat jullie geen barbaren edelen
- NEE denk er zelfs niet aan
- Lees verder
- Bewijs jezelf hier en nu als speler, als topper of wat je jezelf ook mag noemen, bewijs dat je de ballen hebt om uit Bibs te gaan en dat je durft stand te houden for the sake of this world.
&
- Ik weet heus wel dat jullie het bovenstaande ook niet gaan doen, maar goed, nu is het gezegd tenminste

Asjeblieft zeg.

We weten allemaal wel dat je eigenlijk geen haat hebt tegen bibs maar dat je jezelf gewoon even moet af reageren, omdat je van papa en mama niet de barbie pop voor kerst kreeg waar je nog steeds erg boos om bent. Maar wij kunnen er ook niks aan doen dat je ouders je niet voor de zoveelste keer een nieuwe pop wouden geven puur omdat deze er blijkbaar anders uit zag. Wij kunnen er ook niks aan doen, vinden het heel sneu voor je hoor. Misschien als je lang genoeg spaart kan je er zelf een kopen en heb je hem als nog ;)

Het punt wat ik wil maken, is het volgende:
Ga niet non-stop lopen te zeiken over Bibs doet dit en Bibs doet dat, puur omdat jij het er niet mee eens bent. En als je wilt dat er iets veranderd, doe er dan wat aan. Ga niet non-stop op het forum gal spuien, maar laat even in-game wat zien. Maak er verandering in. En als je dat niet kan omdat Bibs toch te sterk is heb je helemaal geen recht om te spreken.

So please just shut the hell up, and fore godsake do something :mad:

PS: Ik sta op dit moment nummer 10 met ODA zonder nog op het account te spelen, wordt niet meer veel aangevallen etc. en er staat geen speler boven mij die niet in bibs zit. zegt toch wel wat niet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Asjeblieft zeg.

We weten allemaal wel dat je eigenlijk geen haat hebt tegen bibs maar dat je jezelf gewoon even moet af reageren, omdat je van papa en mama niet de barbie pop voor kerst kreeg waar je nog steeds erg boos om bent. Maar wij kunnen er ook niks aan doen dat je ouders je niet voor de zoveelste keer een nieuwe pop wouden geven puur omdat deze er blijkbaar anders uit zag. Wij kunnen er ook niks aan doen, vinden het heel sneu voor je hoor. Misschien als je lang genoeg spaart kan je er zelf een kopen en heb je hem als nog ;)

Laten we bij dit stukje van de quote al eens stoppen. Mooi poging om alles in het belachelijke te trekken maar als er één ding gezeik/gal is dan is dit het wel. Durf je hand in eigen boezem te steken compadre :rolleyes2:

Het punt wat ik wil maken, is het volgende:
Ga niet non-stop lopen te zeiken over Bibs doet dit en Bibs doet dat, puur omdat jij het er niet mee eens bent. En als je wilt dat er iets veranderd, doe er dan wat aan. Ga niet non-stop op het forum gal spuien, maar laat even in-game wat zien. Maak er verandering in. En als je dat niet kan omdat Bibs toch te sterk is heb je helemaal geen recht om te spreken.

Als je mijn post deftig leest 'spui ik geen gal' maar stel ik de vereerde, goddelijke Bibs-spelers iets voor. Mijn hele punt is juist dat Bibs overpowered is (ik zie trouwens niet wat at doet aan mijn recht van spreke :p), en dat het mijn mening is dat zelf-respecterende pro's, of hoe jullie jezelf ook noemen, zich daar niet horen aan schuldig te maken.

So please just shut the hell up, and fore godsake do something :mad:

Andere mensen het zwijgen opleggen op een openbaar forum is oftewel een teken van complete machteloosheid oftewel van hoogheidswaanzin. just sayin bro :)

PS: Ik sta op dit moment nummer 10 met ODA zonder nog op het account te spelen, wordt niet meer veel aangevallen etc. en er staat geen speler boven mij die niet in bibs zit. zegt toch wel wat niet :rolleyes:

Ja inderdaad, je onderschrijft hiermee dat Bibs overpowered is, en aldus onderschrijf je heel mijn tekstje :)
Daarnaast heb jij volgens mij de communicatie-memo niet ontvangen, of je hebt hem gewoon niet begrepen. :wink:
 
Bovenaan