Nice berichten.

DeletedUser67973

Guest
Verdediger: IGranka
Doel: 541- No Identity (506|505) C55

Aantal: 7745 6815 12158 400 4202 1125 647 50 0 0
Verliezen: 6173 5432 9691 319 3349 897 516 40 0 0
Overlevend: 1572 1383 2467 81 853 228 131 10 0 0

dit zijn nu eens mooie berichten:)
 

DeletedUser58372

Guest
ja ook ik maak af en toe foutjes:) maak me ook niet zoveel uit en kan gebeuren.
Dit is voor mij ook niet persoonlijk, zoals je weet is dit maar een spelletje dus niets persoonlijks aan;)

Desondanks dat ik hier en daar weleens een foutje maak hebben we met creed een prima resultaat weggezet want uiteindelijk draait het niet om jou of mij maar om het collectief en dit is daar een mooi voorbeeld van:

Zijde 1:
Spelers: medico loco
Zijde 2:
Stammen: Creed!

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 85
Verschil: 77

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 74,843
Kant 2: 750,399
Verschil: 675,556

chart

Nog gefeliciteerd met de overwinning Jack en anderen ^^

Alleen erg jammer dat ik zelf afwezig was, maar ja ik moest perse bijkleuren.
 
Reactiescore
1.094
Nog gefeliciteerd met de overwinning Jack en anderen ^^
Alleen erg jammer dat ik zelf afwezig was, maar ja ik moest perse bijkleuren.

We hebben je troepjes en dorpjes met plezier gesloopt kan ik je vertellen.
Toch wel stereotype dat jij en je andere vriendjes gelijk weer gevlogen zijn. Ik weet nog zo goed dat er werd gezegd dat men ons wel 'even ging wegspelen' notabene via 'de moeilijke weg'.

Toch bedankt, ik zal jou en je vriendjes en jullie frauduleuze praktijkjes alleen missen als kiespijn.
 

DeletedUser19123

Guest
Nog gefeliciteerd met de overwinning Jack en anderen ^^

Alleen erg jammer dat ik zelf afwezig was, maar ja ik moest perse bijkleuren.

Ik heb er bewust voor gekozen te stoppen met aanvallen. Echt eervol vind ik het niet om een account weg te werken waar de vakantie vervanging niet serieus word genomen en wilde je een 2de kans gunnen, echter is mijn planning in de soep gelopen toen er vorige week woensdag iets ernstigs gebeurde prive waardoor ik het aan de stam (dontqq, ridder, Boregore en co leon ) heb over moeten laten. Waarvoor ik heel dankbaar ben:)

Wel hebben we veel plezier gehad om medico loco een lesje te leren. Een speler met een zeer grote mond maar zo noob zie je ze zelden nog, Zoveel mogelijk wilde deze speler slopen, volgens mij heeft hij geen enkel idee achter zijn spel, hij word door een paar spelers aangevallen met fakes, zet vervolgens zijn halve inventaris van troepen in een paar bb dorpen, trek ze niet terug en zijn troepjes worden 1 voor 1 uit de bb dorpen geveegd, dorpen zijn weerloos waardoor we treintjes konden sturen met 3x 50 lc. Bijna 3 dagen later komt er ondersteuning vanuit de stam en zo zijn er nog veel meer dingen waarmee we smakelijk gelachen hebben.
 
Reactiescore
1.094
Oh dat zorgde dus dat ik 50 berichten ontving van 'ondersteuning is aangevallen in BLOCK OK'
 

DeletedUser

Guest
Dikke deffwall tot de 50ste linie is het juiste woord. Als ik drie dagen niet inlog kan de eerste aanval nog niet eens aangekomen zijn!
 
Reactiescore
1.094
Grappig, ik krijg ook s nachts allemaal berichtjes dat mijn ondersteuning in BLOCK OK is aangevallen :D

Die elijah smijt met deff alsof het in overvloed is
 

DeletedUser

Guest
Beetje raar dat hij dat als safezoneacc (nu niet meer ofc :D) allemaal thuis had staan idd.
 

DeletedUser67973

Guest
zou dat te maken hebben omdat hij z;n off altijd nutteloos 100 uur liet lopen op achterland dorpen.
 
Bovenaan