Nice berichten.

Deleted User - 487957763

Guest
Heb ik weer een nieuwe tegenstander die wel actief is :D
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
1.089
Hoe blok je 200 zc Medico loco style!

clickie
 

DeletedUser19123

Guest
Ik zal jou nachtelijke edelpoging hier maar niet neerzetten zeker Jack? :$

jot en dat naast de overnames zetten :) alles is berekend, jij bent blij met je edels doden en ik met de overgenomen dorpen, precies zoals dat op w22 ging:D

Iedereen kan edeltjes doden, iedereen kan timen en iedereen kan recappen, uiteindelijk gaat het erom wat er onderaan de streep overgebleven is:

Zijde 1:
Spelers: medico loco
Zijde 2:
Spelers: Maximus Ranekevo

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 38
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 46,028
Kant 2: 305,516
Verschil: 259,488

chart


en vergeet niet dat de looptijden met mijn edels 8 uur t/m 15 uur was :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jot en dat naast de overnames zetten :) alles is berekend, jij bent blij met je edels doden en ik met de overgenomen dorpen, precies zoals dat op w22 ging:D

Iedereen kan edeltjes doden, iedereen kan timen en iedereen kan recappen, uiteindelijk gaat het erom wat er onderaan de streep overgebleven is:

Zijde 1:
Spelers: medico loco
Zijde 2:
Spelers: Maximus Ranekevo

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 38
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 46,028
Kant 2: 305,516
Verschil: 259,488

chart


en vergeet niet dat de looptijden met mijn edels 8 uur t/m 15 uur was :)


Tjah, ik kan niet alle vv's doen. Twas mijn verjaardag, ik moest drinken ook!
 

DeletedUser67973

Guest
Maar waarom kom je dan met zo'n opmerking over een paar edels in de nacht als je weet dat de stats 100% tegen je zijn?
 

DeletedUser19123

Guest
Maar waarom kom je dan met zo'n opmerking over een paar edels in de nacht als je weet dat de stats 100% tegen je zijn?

ik vind dat altijd wel grappig hoe blij sommige zijn omdat ze een paar treintjes hebben weten te slopen.
Er zijn bij mij die nacht 26 treintjes de deur uitgegaan waarvan er 20 het overleeft hebben, terwijl als de helft doodgaat het al een mooie uitslag is met 12x 50lc met edel en 14x 3 edelclears

Aanvaller: medico loco
Herkomst: Operating Medics (466|288) C24

Aantal: 0 0 5774 50 3050 0 300 130 0
Verliezen: 0 0 5774 50 3050 0 300 130 0
Overlevend: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ODA: 22.308

Verdediger: Maximus Ranekevo
Doel: Concedo nulli (482|312) C34

Aantal: 38962 37863 0 75 0 411 0 0 0 0
Verliezen: 2450 2381 0 5 0 26 0 0 0 0
Overlevend: 36512 35482 0 70 0 385 0 0 0 0


Dit is een nice bericht, op het gewone oog niets bijzonders behalve dat de deftroepen van medico loco zelf zelf is :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee, ik vond het gewoon leuk om te zien.

Je komt scouten, er staat 80K pop. 8-9 tal clears erop en edelclears..
Hier en daar wat bijgestackt en dan krijg je de eerste berichten binnen en zie je dat het halve clears zijn of 1/3de clears.

Dan beginnen rekenen en dan gewoon gemerkt dat alles doodliep zonder bij te stacken. inclusief alle 4 de edelclears aangezien die in nachtmodus aankwamen. Rekenfoutje dus. Dat vond ik grappig om te zien.

En het is geen persoonlijke vete hoor. Is gewoon toevallig dat ik een vv heb aan je front.
 

DeletedUser67973

Guest
Zijn leuke berichten maar niets bijzonders aan. Als ik dat soort berichten zou bewaren zou ik extra opslagcapaciteit moeten gaan aanvragen bij innogames voor de berichten.
 

DeletedUser19123

Guest
Nee, ik vond het gewoon leuk om te zien.

Je komt scouten, er staat 80K pop. 8-9 tal clears erop en edelclears..
Hier en daar wat bijgestackt en dan krijg je de eerste berichten binnen en zie je dat het halve clears zijn of 1/3de clears.

Dan beginnen rekenen en dan gewoon gemerkt dat alles doodliep zonder bij te stacken. inclusief alle 4 de edelclears aangezien die in nachtmodus aankwamen. Rekenfoutje dus. Dat vond ik grappig om te zien.

En het is geen persoonlijke vete hoor. Is gewoon toevallig dat ik een vv heb aan je front.

ja ook ik maak af en toe foutjes:) maak me ook niet zoveel uit en kan gebeuren.
Dit is voor mij ook niet persoonlijk, zoals je weet is dit maar een spelletje dus niets persoonlijks aan;)

Desondanks dat ik hier en daar weleens een foutje maak hebben we met creed een prima resultaat weggezet want uiteindelijk draait het niet om jou of mij maar om het collectief en dit is daar een mooi voorbeeld van:

Zijde 1:
Spelers: medico loco
Zijde 2:
Stammen: Creed!

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 85
Verschil: 77

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 74,843
Kant 2: 750,399
Verschil: 675,556

chart
 

DeletedUser

Guest
Niks speciaal, maar is leuk aanvallen op een muur die lager is dan 10.;) Is een beetje een erge deffverspilling, maar ja jullie hebben nog 2500 vrij he.

Er kan nog 86k deff staan hoor voor een muur die van 5 naar 0 gaat. ;)

Dat was overigens de laatste clear op dat dorp, én het ging dan ook nog eens om een clear uit je frontcluster. Dat hier als een grappig bericht komen posten zet je eigenlijk enkel jezelf mee voor schut ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Muur naar 0 en dat hier posten, pff.

Kan een google database vol van die dingen posten uit mn tw carriére
 
Bovenaan