Negativisme

DeletedUser

Guest
Oppervlakkig of niet hij maakt wel een punt :)
En toch leuk dat je meld ik wordt niet genoemd en je dan aangesproken voelen.

En wat is je punt nu precies???
De waarheid is hard soms en moeillijk onder ogen te zien.
Face it een heleboel mensen posten hier niet vanwege het debiele gedrag van anderen

Echt waar ik ben een forum hoer en zwerf over vele community's heen, en ik dacht dat het IW forum verpauperde.
Gelukkig weet ik dat het niveau nooit lager kan zakken dan het TW forum.

zo'n 80 % van de [opsters heeft een minderwardigheids complex of zo iets, althans zo komen zij over.

Hey wijsneus, niet mijn probleem dat jij 24/7 op forums zit, maar als je mijn bericht nog een x goed leest weetje misschien waarom ik zo reageer.

En of ik en andere zo op jou overkomen who cares!?!?!? Whaha, neem dit spel niet te serieus man
 

DeletedUser

Guest
Toch de moeite waardt om mensen te laten proberen zich te veranderen ;)
En daar ben ik full-time mee bezig.

Ja kunt er mee bezig zijn. Maar eenmaal een naam op het AF en je komt er nooit meer van af.
Als ik opeens lief en aardig tegen iedereen ga doen (Wat in DC zijn ogen ook niet goed is) dan word ik alsnog aangevallen door iedereen.

In de ogen van DC is er gewoon geen correct gedrag op het AF te vinden. Hij is zelf ook een arrogant persoon maar vernoemd zichzelf niet. Natuurlijk niet want dan zal zijn hele verhaal nergens op slaan.

Het is gewoon onzinnig om dit soort dingen te schrijven. Mensen krijgen of de kans niet om zich aan te passen of willen zich niet aanpassen.

Ik wil me best aanpassen, maar toch zijn er altijd personenen als Vincke, DC Drokz die je blijven aanvallen op wat je post. vervolgens ga je in de tegen aanval en ben je weer terug bij af.

Een groot lul verhaal dus in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Ja kunt er mee bezig zijn. Maar eenmaal een naam op het AF en je komt er nooit meer van af.
Als ik opeens lief en aardig tegen iedereen ga doen (Wat in DC zijn ogen ook niet goed is) dan word ik alsnog aangevallen door iedereen.

In de ogen van DC is er gewoon geen correct gedrag op het AF te vinden. Hij is zelf ook een arrogant persoon maar vernoemd zichzelf niet. Natuurlijk niet want dan zal zijn hele verhaal nergens op slaan.

Het is gewoon onzinnig om dit soort dingen te schrijven. Mensen krijgen of de kans niet om zich aan te passen of willen zich niet aanpassen.

Ik wil me best aanpassen, maar toch zijn er altijd personenen als Vincke, DC Drokz die je blijven aanvallen op wat je post. vervolgens ga je in de tegen aanval en ben je weer terug bij af.

Een groot lul verhaal dus in mijn ogen.

Hier ben ik het totaal mee eens, elke keer dat ik een andere weg wil varen is er weer een nieuw forum-account nodig.
 

DeletedUser43136

Guest
Ben het met DC grotendeels eens, maar Avaganon heeft ook gelijk.

De fout ligt bij beide.
 

DeletedUser

Guest
Ben het met DC grotendeels eens, maar Avaganon heeft ook gelijk.

De fout ligt bij beide.

De fout ligt helemaal nergens. Daarom moet er ook niet over gezeurd worden volgens mij.

Ik bedoel net alsof je het met iedereen in RL kunt vinden? Nee toch je hebt toch ook een select vrienden groepje met wie je alles deeld. Zo is het ook op TW. Ik zoek hier echt een beetje mijn eigen leeftijdsgroep op omdat ik het met die personen ook over andere dingen dan TW kunt hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ja kunt er mee bezig zijn. Maar eenmaal een naam op het AF en je komt er nooit meer van af.
Als ik opeens lief en aardig tegen iedereen ga doen (Wat in DC zijn ogen ook niet goed is) dan word ik alsnog aangevallen door iedereen.

In de ogen van DC is er gewoon geen correct gedrag op het AF te vinden. Hij is zelf ook een arrogant persoon maar vernoemd zichzelf niet. Natuurlijk niet want dan zal zijn hele verhaal nergens op slaan.

Het is gewoon onzinnig om dit soort dingen te schrijven. Mensen krijgen of de kans niet om zich aan te passen of willen zich niet aanpassen.

Ik wil me best aanpassen, maar toch zijn er altijd personenen als Vincke, DC Drokz die je blijven aanvallen op wat je post. vervolgens ga je in de tegen aanval en ben je weer terug bij af.

Een groot lul verhaal dus in mijn ogen.

Och arme, iedereen moet ook altijd jou hebben, best raar
 

DeletedUser

Guest
Ja kunt er mee bezig zijn. Maar eenmaal een naam op het AF en je komt er nooit meer van af.
Als ik opeens lief en aardig tegen iedereen ga doen (Wat in DC zijn ogen ook niet goed is) dan word ik alsnog aangevallen door iedereen.

In de ogen van DC is er gewoon geen correct gedrag op het AF te vinden. Hij is zelf ook een arrogant persoon maar vernoemd zichzelf niet. Natuurlijk niet want dan zal zijn hele verhaal nergens op slaan.

Het is gewoon onzinnig om dit soort dingen te schrijven. Mensen krijgen of de kans niet om zich aan te passen of willen zich niet aanpassen.

Ik wil me best aanpassen, maar toch zijn er altijd personenen als Vincke, DC Drokz die je blijven aanvallen op wat je post. vervolgens ga je in de tegen aanval en ben je weer terug bij af.

Een groot lul verhaal dus in mijn ogen.

Klopt, op W8 destijds was hij idd 1 van de meest arrogante personen. Althans wanneer je niet in Gummi zat daar was hij altijd wel lief <3.
 

DeletedUser

Guest
Och arme, iedereen moet ook altijd jou hebben, best raar

Nee ik vind het niet raar. Weet best waarom ze mij moeten hebben.
Maar dan moeten ze niet dit soort zielige post maken die schreeuwen om aandacht.

Klopt, op W8 destijds was hij idd 1 van de meest arrogante personen. Althans wanneer je niet in Gummi zat daar was hij altijd wel lief <3.

Ik ken hem van wereld 5 en 7. Weet hoe Dieter is en hoe hij is als je niet meer in zijn stam zit.
 

DeletedUser

Guest
Hoe je er ook omheen lult ("De anderen doen het ook.", "DC is arrogant.", "Het forum is daar toch voor bedoeld?",...):de vraag is hoe je met andere mensen (want elk account wordt tot nader order door mensen beheerd) wil omgaan. Blijkbaar vinden sommigen het normaal dat je anderen afzeikt en kan het niet dat iemand (DC) zich daar vragen over stelt en oppert dat dit misschien niet meteen de meest aangewezen manier is om samen plezier te beleven aan dit spel. Da's op zich wel een merkwaardige vaststelling. Misschien moeten de mod's zich daar intern ook eens over beraden: wat voor TW-forum willen we? Een forum waar op respectvolle wijze over allerlei aspecten van TW (gelukte/mislukte acties, goede/minder goede tactieken,...) kan gepraat worden of een forum waarop iedereen om de beurt zijn ego kan showen, al dan niet ten koste van wat we in RL als algemeen aanvaarde sociale normen beschouwen en zeker ten koste van het belevingsplezier van vele TW-spelers (zie ook de goede voornemens van de mod's bij aanvang van 2010)?
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening:

Het is waar dat er veel spam etc is op het forum maar voor de mensen die daar dan echt zoveel bezwaar tegen hebben: kijk dan niet op het forum.

Ik denk niet dat hier iets gaat veranderen. Het is onmogelijk voor de mods om elke post te controleren op spam of niet. Hoe wil je dit probleem dan oplossen.

De eerste post is waar, maar vanwaar die post. Je vraagt niet eens naar een oplossing. Aandacht te kort? Ik weet het ook niet hoor.


Ik zie dit dus ook deels als spam. In een post moet je duidelijk maken wat je wil en als je zoiets post als dit dan hoor je gewoon de indruk te wekken wat je precies wil.

Mvg,
speedbarbaar
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet om spam in de beginpost van dit topic, het gaat om de manier waarop mensen hier op elkaar reageren.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erom dat Dragon Crusher zich een breuk lacht, aangezien hij enkel uit was op zulke reacties.
DC de moraal ridder, uhu no way :D
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erom dat Dragon Crusher zich een breuk lacht, aangezien hij enkel uit was op zulke reacties.
DC de moraal ridder, uhu no way :D

Ik geloof ook weinig van de houding die hij hier wil aannemen.
DC een schijnheilig boontje? Uhm, nee...
 

DeletedUser

Guest
Wat is er eignlk zo mis aan DC? Als hij wat zit te stoefen wat maakt dat uit? Hij heeft wel het recht in een beetje stoef zoals iedereen. Mag hij zicht niet uiten op het forum als hij het goed doet? Dat wil toch iedereen eens?

Dus dat is maar onzin.
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening:

Het is waar dat er veel spam etc is op het forum maar voor de mensen die daar dan echt zoveel bezwaar tegen hebben: kijk dan niet op het forum.

Ik denk niet dat hier iets gaat veranderen. Het is onmogelijk voor de mods om elke post te controleren op spam of niet. Hoe wil je dit probleem dan oplossen.

De eerste post is waar, maar vanwaar die post. Je vraagt niet eens naar een oplossing. Aandacht te kort? Ik weet het ook niet hoor.


Ik zie dit dus ook deels als spam. In een post moet je duidelijk maken wat je wil en als je zoiets post als dit dan hoor je gewoon de indruk te wekken wat je precies wil.

Mvg,
speedbarbaar

Ik dacht dat het forum voor iedereen bedoelt is, en het is toch veel leuker als je het forum kan lezen en posten in een positieve sfeer dan telkens maar totaal nutteloze uitweidingen van mensen die zich zo nodig met elkaar moeten 'meten' in woorden en elkaar maar wat zitten afzeiken, zo weer off-topic gaan en weer een ellenlange discussie creëren die het topic weer deels verpest.

Het is niet aan de mods om een oplossing te vinden, dit hangt af van de goede wil van alle spelers die hier het forum lezen en posten, als iedereen wat goede wil toont kan het hier al veel aangenamer worden, en zullen er ook veel meer mensen het forum bekijken omdat dat nu eenmaal aangenamer is als er een positieve sfeer heerst.

Dat is dan toch mijn mening.
 

DeletedUser19248

Guest
mooie topic,kkrijg het meest zenuwen van die smartassjes.
die zich zelf de pro vinden.
 

DeletedUser

Guest
@ TS.

Mijn inziens is dat precies de reden waarom goede spelers hier wegblijven. Sinds de komst van wereld 11 met dit kutkerk, is het heel gewoon geworden om te backstabben.

Het is en blijft wel een leuk spelletje, maar ik ga wel lekker speeden op .ch ofzo. Ik zeg daarmee niet dat ik een goede speler ben hoor, maar feit blijft dat de mensen met 6 man op 1 account gewoon de hoogste ranks behalen.

W10 is imo de enige wereld waar nog ouderwets tw word gespeeld. Komt grotendeels ook door de instellingen natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
@ TS.

Mijn inziens is dat precies de reden waarom goede spelers hier wegblijven. Sinds de komst van wereld 11 met dit kutkerk, is het heel gewoon geworden om te backstabben.

Het is en blijft wel een leuk spelletje, maar ik ga wel lekker speeden op .ch ofzo. Ik zeg daarmee niet dat ik een goede speler ben hoor, maar feit blijft dat de mensen met 6 man op 1 account gewoon de hoogste ranks behalen.

W10 is imo de enige wereld waar nog ouderwets tw word gespeeld. Komt grotendeels ook door de instellingen natuurlijk.

wat bazel jij nu toch
 

DeletedUser

Guest
W10 is imo de enige wereld waar nog ouderwets tw word gespeeld. Komt grotendeels ook door de instellingen natuurlijk.

en dat weet een speler die alle werelden heeft gespeeld en elke wereld ook helemaal kent.. hmm juist ja.

/fail
 

DeletedUser

Guest
Beste forumgenoten,

Ik speel toevallig ook sinds 6 weken terug weer Tribalwars en het bevalt mij toevallig ook wel. Ik heb veel minder tijd als een jaar geleden, dit door de middelbare school waar ik nu opzit.
Door die school wordt je minder sociaal, fysiek kwetsbaarder maar vooral chagrijnig van.

Volgens DragonCrusher wordt je dat ook door de hele dag achter de computer te zitten.
Aangezien ik niet de hele dag achter de computer zit weet ik dat niet.

  • Zeurpieten
De eerste groep, de Zeurpieten aka zeikers, zijn onder te verdelen in twee groepen, personen als DragonCrusher, die moeite doen om het gezeur te vertellen, wat ik op zich best kan waarderen aangezien ze op sommige punten soms gelijk hebben maar over het algemeen veel te veel zeuren waardoor ikzelf me niks maar van hun posts aantrek en ze bijna niet meer zal lezen behalve als ik tijd over heb, eigenlijk is DragonCrusher niet het perfecte voorbeeld omdat ik hem niet al te veel zie zeuren maar die groep waar ik hem als voorbeeld voor gebruik post meestal posts als die hij hierboven heeft gemaakt, er zijn er weinig van te vinden.

De tweede groep zeurpieten zijn mensen als Amokro, die altijd wel wat op je aan te merken hebben ook als er helemaal niks aan de hand is, eigenlijk zijn het spammers maar die negatieve onzin in hun spam gooien.

Voor de rest vind ik dat je een mooie post hebt gemaakt, maar vind het eigenlijk gewoon gezeur en dus vrij oninetressant, je had beter namens High 5 over de oorlog tegen -Ar- ofzo kunnen vertellen....


hmm ...

en dan heb je mensen die zeuren over het gezeur van andere mensen.:eek:
 
Bovenaan