Negativisme

DeletedUser42244

Guest
En waarom is dat grappig?

Dat je andermans hun reacties kansloos noemt, terwijl je reactie zelf ook wel kansloos is. Enige je daarmee bereikt is meer nutteloze moddergooi & kansloze (zoals jij graag opnoemt) reacties. Grappig toch?
 

DeletedUser

Guest
Dat je andermans hun reacties kansloos noemt, terwijl je reactie zelf ook wel kansloos is. Enige je daarmee bereikt is meer nutteloze moddergooi & kansloze (zoals jij graag opnoemt) reacties. Grappig toch?

En wat ben jij nu aan het doen :rolleyes:?
 

DeletedUser

Guest
Dat je andermans hun reacties kansloos noemt, terwijl je reactie zelf ook wel kansloos is. Enige je daarmee bereikt is meer nutteloze moddergooi & kansloze (zoals jij graag opnoemt) reacties. Grappig toch?

Komt er dus op neer dat ik niet mag zeggen dat zijn reactie kansloos is.
 

DeletedUser

Guest
Dat je andermans hun reacties kansloos noemt, terwijl je reactie zelf ook wel kansloos is. Enige je daarmee bereikt is meer nutteloze moddergooi & kansloze (zoals jij graag opnoemt) reacties. Grappig toch?

nuubz0r laat cupra met rust!:mad:;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe is het toch mogelijk dat een topic dat begint met zo'n niveau hiermee eindigt...


Over negativisme gesproken:D
 

DeletedUser

Guest
Het forum is naar mate de werelden toenemen meer en meer aan het verzieken, ik vind dat een uitdagende stelling wat betreft het Testen van het niveau hier. :rolleyes:
De meeste onder ons geven de nieuwkomers niet eens de kans om zich verder te ontwikkelen hier op het forum en deze verdwijnen dan weer snel van het Algemeen Forum.
Spijtige zaak, de oude kern blijft vooral over maar deze kunnen jammer genoeg ook niet op een aantrekkelijke en boeiende manier met elkaar communiceren.

Iedereen heeft misschien wel eens een Spam-Dag maar het moet toch binnen de perken blijven!
 

DeletedUser

Guest
Het forum is naar mate de werelden toenemen meer en meer aan het verzieken, ik vind dat een uitdagende stelling wat betreft het Testen van het niveau hier. :rolleyes:
De meeste onder ons geven de nieuwkomers niet eens de kans om zich verder te ontwikkelen hier op het forum en deze verdwijnen dan weer snel van het Algemeen Forum.
Spijtige zaak, de oude kern blijft vooral over maar deze kunnen jammer genoeg ook niet op een aantrekkelijke en boeiende manier met elkaar communiceren.

Iedereen heeft misschien wel eens een Spam-Dag maar het moet toch binnen de perken blijven!

het AF is propaganda instrument: je kan er als "ig topper" tegenstanders of potentiële tegenstanders op (af)kraken, je kan er ook (als je ig niet zo'n topper bent) jezelf als topper profileren, je kan.... héél véél met en op het af.

één ding staat vast: een affer is meestal iemand die veel on is.

IK post niet veel, ben ook geen topper, maar lees wel veel & kan sommige zaken gaan afleiden van op het af naar ingame. dedicated posters op het af kun je vb. de online tijden ingame gaan bekijken: is best wel nuttig. MAAR 't is nooit 100% zeker é.

iig het AF is ook een spellerje apart, met zijn voor- en nadelen.

't is een meerwaarde als je het op een juiste manier gebruikt.
 

DeletedUser

Guest
Zie je nou zelf niet in dat je een volslagen kansloze reactie plaatst?

'Ownt?'
stuure hem pm hij zegt zelf dat hij gewoon een spammer is

Het forum is naar mate de werelden toenemen meer en meer aan het verzieken, ik vind dat een uitdagende stelling wat betreft het Testen van het niveau hier. :rolleyes:
De meeste onder ons geven de nieuwkomers niet eens de kans om zich verder te ontwikkelen hier op het forum en deze verdwijnen dan weer snel van het Algemeen Forum.
Spijtige zaak, de oude kern blijft vooral over maar deze kunnen jammer genoeg ook niet op een aantrekkelijke en boeiende manier met elkaar communiceren.

Iedereen heeft misschien wel eens een Spam-Dag maar het moet toch binnen de perken blijven!

dit vind ik wel vrij sympathiek, velen zouden inderdaad na enkele keren afgekraakt te worden zoals; "jij met je noobstammetje, jij noob"(ik verwijs naar niemand:rolleyes:)
het al direct opgeven en weg zijn, zoals ook vele "top"spelers hier denken indruk te maken met grote praat en het afkraken van anderen, maar het is zoals in RL(sorry voor deze vergelijking) hoe dommer, egoïstischer en hoe beter je je voordoet, hoe minder sympathiek men je gaat vinden, de volkshelden die het voor het gewone volk opnemen(dat er ook moet zijn) die worden pas gerespecteerd
 

DeletedUser

Guest
dit vind ik wel vrij sympathiek, velen zouden inderdaad na enkele keren afgekraakt te worden zoals; "jij met je noobstammetje, jij noob"(ik verwijs naar niemand:rolleyes:)
het al direct opgeven en weg zijn, zoals ook vele "top"spelers hier denken indruk te maken met grote praat en het afkraken van anderen, maar het is zoals in RL(sorry voor deze vergelijking) hoe dommer, egoïstischer en hoe beter je je voordoet, hoe minder sympathiek men je gaat vinden, de volkshelden die het voor het gewone volk opnemen(dat er ook moet zijn) die worden pas gerespecteerd

Doe dan ook niet of je stam goed bezig is ofzo, als je dat toch gaat doen wordt je hier afgekraakt ;).
Probeer gewoon te leren en het komt allemaal goed ;).
 

DeletedUser

Guest
ik ga ook niet doen alsof m'n stam top is of goed bezig is, aleja naar dat laatste zou ik wel eens durven bewijzen, je kan niet zeggen dat we "zo" slecht bezig zijn na alle tegenslagen van -WE- kant en inderdaad ik moet bij leren ik heb dit zelf reeds vermeld; "ik ben geen topper" ik durf daar voor uitkomen.
maar ik ben ook niet het persoon dat enkel het AF gaat lezen en niets gaat plaatsen, zo leer je net het meeste bij, door je te mengen in discussies, iedereen leert bij zelfs een topper kan niet zeggen dat hij alles weet want dan zou deze de wereld op z'n eentje aankunnen(figuurlijk gezien)
 

DeletedUser

Guest
ik ga ook niet doen alsof m'n stam top is of goed bezig is, aleja naar dat laatste zou ik wel eens durven bewijzen, je kan niet zeggen dat we "zo" slecht bezig zijn na alle tegenslagen van -WE- kant en inderdaad ik moet bij leren ik heb dit zelf reeds vermeld; "ik ben geen topper" ik durf daar voor uitkomen.
maar ik ben ook niet het persoon dat enkel het AF gaat lezen en niets gaat plaatsen, zo leer je net het meeste bij, door je te mengen in discussies, iedereen leert bij zelfs een topper kan niet zeggen dat hij alles weet want dan zou deze de wereld op z'n eentje aankunnen(figuurlijk gezien)

Het gekke is dat dat juist niet kan, iedereen begint met 1 dorp, hoe goed je ook bent je kan nooit met 1 dorp een megavoorsprong halen op de rest.
Want je bent gebonden aan limieten, een limiet aan aantal troepen per dorp, een limiet qua bouwsnelheid van troepen en gebouwen etcetera.
 

DeletedUser

Guest
Doe dan ook niet of je stam (1) goed bezig is) ofzo, als je dat toch gaat doen wordt je hier afgekraakt ;).
Probeer gewoon te (2) leren) en het komt allemaal goed ;).

Ik ga hier je uitspraak even behandelen.

1) Wat is er mis als een speler zich op het forum komt melden met informatie over zijn/ haar stam?
Hij/ Zij kan immers ook vinden dat ze hun werk goed doen en veel vooruitgang boeken ook al is dit echter niet op Top-Niveau.
Dat ze dit nu posten onder het topic "Top-Stammen" vind ik dan in ieder geval wel het verkeerde topic, hier heb je gelijk in maar hoe en waarom kunnen deze spelers zich dan wel integreren in het Algemeen Forum?
Meestal kunnen deze spelers niet meepraten over allerhande zoals Topspelers en Top-Stammen gezien ze hier weinig of niets vanaf weten. Moeten ze daarom van het forum wegblijven?

Dat is nu ook het probleem, een speler die een topic opent dat bij de oude-kern forum-posters niet in de smaak valt worden per direct afgewezen en belachelijk gemaakt hier met als gevolg dat ze beginnen te schelden of het forum niet meer bezoeken wegens persoonlijke aanvallen..

2) Wat je dikwijls merkt en hier kom ik weer op het vorige terug is dat de nieuwe forum-posters geen enkele kans krijgen.
Ze krijgen geen kans zich te ontwikkelen qua taalvaardigheid wat ook meespeelt in-game + ze hebben dikwijls de kans niet om dingen te leren of bij te leren over TribalWars.
Vaak zijn ook de spelers die wat mondiger zijn de sleutel tot succes, er zijn wel uitzonderingen..
 
Bovenaan