Nederlandse verkiezingen 2017

Op wie gaan jullie stemmen?

  • VVD

    Stemmen: 5 14,3%
  • PVV

    Stemmen: 5 14,3%
  • CDA

    Stemmen: 3 8,6%
  • Groenlinks

    Stemmen: 4 11,4%
  • D66

    Stemmen: 8 22,9%
  • PvdA

    Stemmen: 0 0,0%
  • SP

    Stemmen: 1 2,9%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 1 2,9%
  • SGP

    Stemmen: 1 2,9%
  • Partij voor de Dieren

    Stemmen: 1 2,9%
  • 50PLUS

    Stemmen: 0 0,0%
  • VNL

    Stemmen: 0 0,0%
  • DENK

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nieuwe Wegen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrijzinnige Partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ondernemerspartij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Forum voor Democratie

    Stemmen: 4 11,4%
  • De Burger Beweging

    Stemmen: 0 0,0%
  • GeenPeil

    Stemmen: 0 0,0%
  • Piratenpartij

    Stemmen: 1 2,9%
  • Artikel 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niet Stemmers

    Stemmen: 0 0,0%
  • Libertarische Partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lokaal in de Kamer

    Stemmen: 0 0,0%
  • JEZUS LEEFT

    Stemmen: 1 2,9%
  • StemNL

    Stemmen: 0 0,0%
  • MenS en Spirit/Basisinkomen Partij/Beweging voor Vrede en Recht

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrije Democratische Partij

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    35

DeletedUser72524

Guest
Je komt maar op 75 zetels, dus waarschijnlijk PvdA ipv CU.
 
Reactiescore
1.468
Je komt maar op 75 zetels, dus waarschijnlijk PvdA ipv CU.

33+19+19+5=76

PvdA lijkt me niet logisch in een centrum rechtse regering. Die past daar helemaal niet in, al is na de vorige keer niets uit te sluiten natuurlijk :p

Gooi je het forum er nog bij.
FvD positioneert zich duidelijk als oppositiepartij met hun uitspraken tegen de "gevestigde orde".
Die gaan zeker niet meeregeren.
 

DeletedUser72524

Guest
Jaa excuses verkeerd gekeken!

Het partijkartel verbreken
 

DeletedUser7072

Guest
De PvdA gaat na zo'n enorm verlies sowieso niet regeren. VVD+CDA+D66+CU lijkt me de meest logische combinatie, en wat mij betreft ook de meest wenselijke.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat Rutte mij weer Minister van Defensie maakt anders is al mijn mondwerk niet voor niets geweest!
 

DeletedUser73016

Guest
In Nederland heb ik het vooral voor Marianne Thieme (van Partij Voor De Dieren). Zij zegt vaak waar het op staat (van wat ik op Facebook natuurlijk zie). Vallen ook in goede zin op: Alexander Pechtold (D66) en Jesse Klaver (GroenLinks), maar mijn hypothetische stem zou zo goed als zeker naar PvdD gegaan zijn). Rood links zit er wel een beetje in een ziek straatje.
 

DeletedUser61134

Guest
Probleem met partij van de dieren is heel simpel.
Ze begrijpen niet dat als je paarden niet dagelijks training en beweging geeft ze niet lang zullen leven.

Huidig Nederland leeft 3/4de van de paarden in een situatie waar ze niet voldoende vrijheid hebben en dus gewoon dicht zullen slippen als er niet dagelijks een mens op zit. Zo nog veel fundamentele fouten waar verzorging van dieren gewoon om dingen vraagt die wij mensen als niet fijn zouden ervaren, maar de dieren juist nodig hebben.

Ps. Dirk heeft jou gemist, heeft het al meer dan 17x over je gehad en 2x de liefde naar je verklaart :eek:
 

DeletedUser78666

Guest
In Nederland heb ik het vooral voor Marianne Thieme (van Partij Voor De Dieren). Zij zegt vaak waar het op staat (van wat ik op Facebook natuurlijk zie). Vallen ook in goede zin op: Alexander Pechtold (D66) en Jesse Klaver (GroenLinks), maar mijn hypothetische stem zou zo goed als zeker naar PvdD gegaan zijn). Rood links zit er wel een beetje in een ziek straatje.

Ik vond PvdD dit jaar ook verrassen, kon mij in veel standpunten vinden. Alleen ik heb toch altijd het idee dat zij niet in staat zijn om veel zetels te krijgen ivm ervaring onder hun leden.
 

DeletedUser73016

Guest
In Belgie stem ik op PVDA. Maar ook Groen kan ik daar wel hebben. De vorige keer had ik op de liberalen gestemd, maar daar heb ik enorm veel spijt van. En wat ik ook jammer vind is dat ze zeggen veel tegen het klimaat te doen, maar de CO²-uitstoot van Belgie blijft stijgen, en nu blijkt dat deze regering op vlak van klimaat het gewoon uitermate slecht doet. Verder zullen liberalen nooit wat tegen de ongelijkheid van rijk en arm doen. Ik ben ethisch liberaal, maar economisch gezien ben ik overtuigd van het tegenovergestelde waar de liberalen in geloven.

In ander landen heb ik het enorm voor Corbyn gehad (al is zijn broer een onnozelaar die ik niet serieus kan nemen, want dat is een weer- en klimaatonderzoeker die gelooft dat we aan de vooravond van een nieuwe ijstijd staan), Melenchon en Podemos / Die Linke voor zover ik campagnes in Duitsland of Spanje heb gevolgd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Ps. Dirk heeft jou gemist, heeft het al meer dan 17x over je gehad en 2x de liefde naar je verklaart :eek:

In tegenstelling tot alle geruchten die op dit forum de ronde doen, heb ik nog niemand hier de liefde verklaart :eek:
 
Bovenaan