Nachtbrakerstopic [00.00-07.00]

DeletedUser

Guest
Hohja heb een acc gehad in de tijd van 40 mil, ben dus wel wat meer gewoon haha (a)

Waarom op w35 gestart? gewoon wou eens kijken hoe goed ik ga mee kunnen in start en vind de start een van de leukste momenten van tw haha ^^

Er zijn er meer die dat vinden inderdaad :p T kan mij niet zoveel schelen ^^

Hohja heb een co gehad, en die wou met alle eer van een gaan lopen en zei dat het account zonder hem nooit nr 1 zou gestaan hebben... heb hem toen van men acc gesmeten, gevolg => hij maakte een stuk of 20 accs aan en ik kreeg bann... Toen kon ik bewijzen dat het mijn fout niet was, maar toch had support helft van men dorpen afgenomen helaas. Sindsdien nooit nog co's

Dat is gewoon triest, kan begrijpen dat je dan nooit mee een co neemt (die je niet IRL kent) :(
 

DeletedUser71371

Guest
Er zijn er meer die dat vinden inderdaad :p T kan mij niet zoveel schelen ^^



Dat is gewoon triest, kan begrijpen dat je dan nooit mee een co neemt (die je niet IRL kent) :(

En dan krijg je commentaar van bepaalde personen dat het allemaal met PA temaken heeft :rolleyes:
 

DeletedUser35741

Guest
als je eens de moeite zou doen om men dorpsakte te bekijken dan weet je dat die niet in 17 zitten --' en ik heb zeker en vast geen PA teveel... Ik farm gewoon relatief veel voor een solo acc

Ik trol maar wat joh xD ik heb niet eens naar ranglijst gekeken ... XD

Hoe ben jij dan bezig RawR? :eek:

Nou momenteel zijn er al 2000 pa doorheen :(

En dan krijg je commentaar van bepaalde personen dat het allemaal met PA temaken heeft :rolleyes:

Lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71101

Guest
Hoe kan je nou ooit 3000pa doorheen jagen? Hoop toch niet dat je echt alles aan het reducen bent :S
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan je nou ooit 3000pa doorheen jagen? Hoop toch niet dat je echt alles aan het reducen bent :S

Lol nee ik had 3000PA in't begin van de wereld , reken wel dat ik nog een wereld bespeel met dit accie dus daarvoor heb ik circa 500PA aangehangen , dus2500 pa hier , 2x 120 voor extra gs = 240. 2 maanden PA = 400

2500 - 240 - 400 = 1860 die ik heb gebruikt om te halveren , reduceren en die shizzle.
 

DeletedUser35741

Guest
Lol nee ik had 3000PA in't begin van de wereld , reken wel dat ik nog een wereld bespeel met dit accie dus daarvoor heb ik circa 500PA aangehangen , dus2500 pa hier , 2x 120 voor extra gs = 240. 2 maanden PA = 400

2500 - 240 - 400 = 1860 die ik heb gebruikt om te halveren , reduceren en die shizzle.

Jep ik ook :D alleen dan 860 pa die ik gebruikt heb om te halveren ,reduceren gs handel etc :eek:

Hoe kan je nou ooit 3000pa doorheen jagen? Hoop toch niet dat je echt alles aan het reducen bent :S

Doe jij dat niet dan ? :eek:
 
Bovenaan