Nachtbrakerstopic [00.00-07.00]

DeletedUser40384

Guest
tien voor half 2 en 75% van het team is nog on. Aan activiteit kan het niet liggen :)
 

DeletedUser71371

Guest

DeletedUser35741

Guest
Pff helemaal gestrest door fifa :eek: nu maar ff afkoelen met tw :D
 

DeletedUser

Guest
heel erg slechte ervaringen mee:mad:

Wat dan?

thanks maar heb meerdere plaatsen waar ik speel...

W34 onder zelfde naam en nog op w29 sinds 1 maand... Werd gevraagd door men ex - aanvalspartner van w7 om een acc over te nemen daar omdat eigenaar vertrok wegens te veel incomings :confused:

http://nl.twstats.com/nl29/index.php?page=player&id=2124631

Daar gaat dan idd veel tijd in zitten :( Maar waarom ben je dan gestart op w35? Het zijn nou ook niet bepaald de leukste instellingen:(
 

DeletedUser71371

Guest
Wat dan?



Daar gaat dan idd veel tijd in zitten :( Maar waarom ben je dan gestart op w35? Het zijn nou ook niet bepaald de leukste instellingen:(

Hohja heb een acc gehad in de tijd van 40 mil, ben dus wel wat meer gewoon haha (a)

Waarom op w35 gestart? gewoon wou eens kijken hoe goed ik ga mee kunnen in start en vind de start een van de leukste momenten van tw haha ^^

Hohja heb een co gehad, en die wou met alle eer van een gaan lopen en zei dat het account zonder hem nooit nr 1 zou gestaan hebben... heb hem toen van men acc gesmeten, gevolg => hij maakte een stuk of 20 accs aan en ik kreeg bann... Toen kon ik bewijzen dat het mijn fout niet was, maar toch had support helft van men dorpen afgenomen helaas. Sindsdien nooit nog co's
 

DeletedUser71371

Guest
Misschien had hij wel pa teveel en nu zn gs op 17 zitten

als je eens de moeite zou doen om men dorpsakte te bekijken dan weet je dat die niet in 17 zitten --' en ik heb zeker en vast geen PA teveel... Ik farm gewoon relatief veel voor een solo acc
 
Bovenaan