Nachtbrakerstopic [00:00 - 07:00]

DeletedUser62436

Guest
in de rust heb je toch wel ff tijd om mij gezelschap te houden? (A)
 

DeletedUser62436

Guest
Stelletje stats geilers daar in .team.
Watjes zijn ze, durven blijkbaar niet echt een gevecht aan te gaan, ze verpesten de oorlog nu al :eek:
Maarja, opzet van onze massa is al voor een deel geslaagd. We hoeven maar ff te knallen en we rammen al een speler weg, wij blijven gaan. Gaan we zien hoelang die noobs het volhouden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
yo bitch ass motherfuckers we gon do that shit right???????????????

holla
 

DeletedUser62436

Guest
Stelletje stats geilers daar in .team.
Watjes zijn ze, durven blijkbaar niet echt een gevecht aan te gaan, ze verpesten de oorlog nu al :eek:
Maarja, opzet van onze massa is al voor een deel geslaagd. We hoeven maar ff te knallen en we rammen al een speler weg, wij blijven gaan. Gaan we zien hoelang die noobs het volhouden...

Vergeet deze post maar, Mijn excuses naar .Team. Ik weet best dat in .Team. Genoeg goede spelers zitten. Ik Raakte alleen iets te snel gefrustreerd net toen ik zag dat appel uit .team. is.
Voor degene die dit niet weten. Ik ben een fel persoon en zodra ik gefrustreerd raak gooi ik er snel dingen uit die ik niet meen! zeker na een dag als vandaag, lange vlucht uit griekenland achter de rug, in zo'n kut vliegtuig met geen ruimte voor een jongen van 1.93 meter. Dan schiet zoiets nogal snel in het verkeerde keel gat en dan ga ik dingen roepen voor ik uberhaupt erover na gedacht heb :p
Dus nogmaals, Mijn excuses aan .team.!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan