Nachtbrakerstopic [00:00 - 07:00]

Reactiescore
0
Wel mooi hoe hypocriet mensen kunnen zijn.
Eerst zeggen hoe wij op stats geilen omdat we een nieuwe stam maken.
Dan zelf een speler uit de stam kicken zodra er een massa start
(+1 hypocriet)
Altijd maar zeiken op royboss dat hij zo'n 'stacknoob' is en ondertussen hebben we net kunnen zien dat er op een dorpje van milkaway 26 def dorpen lopen. Nee dat is vast geen stacken?
(+2 hypocriet)
Daarnaast is er hier altijd geweldig gezeik geweest op full-time (onterecht...) Want hij zou slecht zijn?
Hebben jullie al eens gekeken naar wat van je eigen leden, in het specifiek iemand in het zuiden?...
(+3 hypocriet)

Danku voor uw aandacht en nog en prettige avond toegewenst
 

DeletedUser62436

Guest
Wel mooi hoe hypocriet mensen kunnen zijn.
Eerst zeggen hoe wij op stats geilen omdat we een nieuwe stam maken.
Dan zelf een speler uit de stam kicken zodra er een massa start
(+1 hypocriet)
Altijd maar zeiken op royboss dat hij zo'n 'stacknoob' is en ondertussen hebben we net kunnen zien dat er op een dorpje van milkaway 26 def dorpen lopen. Nee dat is vast geen stacken?
(+2 hypocriet)
Daarnaast is er hier altijd geweldig gezeik geweest op full-time (onterecht...) Want hij zou slecht zijn?
Hebben jullie al eens gekeken naar wat van je eigen leden, in het specifiek iemand in het zuiden?...
(+3 hypocriet)

Danku voor uw aandacht en nog en prettige avond toegewenst

Laat ze maar lekker zeiken ^^
Komen er nog wel achter wat ik met dit spelletje kan...
 

DeletedUser28083

Guest
Dit is trouwens geen verklaring. Lijkt nog steeds alsof de stats erg belangrijk zijn voor jullie. Mocht je openheid en eerlijkheid belangrijk hebben zet je hier de reden neer, of laat je iets weten aan onze leiding. Dit is gewoon bang zijn, en een verhaal verzinnen om het goed te praten. De conclusies zijn niet verkeerd, want je hebt zelf het account zitten te deffen nog voor de kick, en waarschijnlijk nu nogsteeds.



Laatste maand zitten accounts tussen van ons die onbespeeld waren, maar die wij niet zomaar gekickt hebben. Dat verandert de stats, maar wij zijn niet van het kicken voor de stats. We zijn sinds kort officieel in oorlog, dus die stats heb ik er ongeveer bij gepakt. En klopt, jullie hebben dorpen gepakt, meer als team. Je kan niet verwachten dat we heel de wereld in 1 x een massa sturen. Jullie komen nog wel.

Appelkompot is inderdaad gekickt, en dat heeft bepaalde redenen. Redenen die binnen .Team. zijn genomen, zoiets hoeft niet gedeeld te worden lijkt mij. Wij hebben daar onze redenen voor, en daar zit een ander verhaal achter dan de stats. Als je bepaalde beslissingen van ons analyseert dan kan je er achter komen, maar dat is aan jullie zelf. Ik maak me er namelijk totaal niet druk om.

En dan even omtrent de stats, de oorlog verklaren aan ons vind ik prima. Als jullie de stats vanaf een bepaald moment pas willen bekijken en voor de geschiedenis jullie ogen dicht willen houden, dat is aan jullie. Maar ik bekijk altijd graag de statistieken over een langere tijdsperiode, wat een betrouwbaarder beeld geeft. En daar staan jullie duidelijk in achter, maar ook daarin maak ik me totaal niet druk.

Ik zou zeggen maak jullie aub heel erg druk om die statistieken :D Want dan gaan er nog aardig wat frustraties voor jullie bijkomen :cool:

Wel mooi hoe hypocriet mensen kunnen zijn.

Altijd maar zeiken op royboss dat hij zo'n 'stacknoob' is en ondertussen hebben we net kunnen zien dat er op een dorpje van milkaway 26 def dorpen lopen. Nee dat is vast geen stacken?
(+2 hypocriet)
Daarnaast is er hier altijd geweldig gezeik geweest op full-time (onterecht...) Want hij zou slecht zijn?
Hebben jullie al eens gekeken naar wat van je eigen leden, in het specifiek iemand in het zuiden?...
(+3 hypocriet)

Danku voor uw aandacht en nog en prettige avond toegewenst

Jullie kunnen blijkbaar nog steeds niet tellen, steakhouse heb ik daar ook al op betrapt vandaag:


Steakhouse. 18.06.14 05:57
Ja okee. Maar volgens mij kun je een heel account niet met 27 dorpen per dorp stacken ;)

Mvg Roy

.Milkaway 18.06.14 10:39
27 dorpen? Zoveel stacks staan er ook niet in bij mij?

Ik vergeef het je hoe je dit antwoord heb geformuleerd, was nog vroeg voor je
__________Gr. [player].Milkaway[/player] - Kenneth

Steakhouse. 18.06.14 13:00
Uh wow. Idd had slecht geslapen. Daar moest 17 staan xD

En wij noemen ROYBOSS inderdaad STACKBOSS, omdat er een duidelijk verschil is. Ik heb 4 dorpen gepakt in Steakhouse zijn cluster, die dorpen moet je wel stacken anders ben je ze binnen 1 uur weer kwijt. Iedere tw speler zal dat hopelijk begrijpen. ROYBOSS (STACKBOSS) die laat gezellig zijn gehele account stacken en laat totaal geen snipe skills zien, zelfs taggen ging niet goed bij hem. Maar ik zal niet in herhaling treden omtrent die discussie.


En nu wil ik op puntje 3 reageren, want ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar Mark die kan verklaren dat wij zelfs in gesprek zijn geweest met Mark toen hij was weggespeeld op Full Time, omdat wij respect voor hem hadden. Ik denk dat je nu de Wosha leden bedoelt die nu in jullie stam zitten? Vind het jammer deze verkeerd onderbouwende reacties.
 

DeletedUser

Guest
tis wel eindelijk eens ''actief'' op w32 forum... alleen maar 3/4 mensen helaas mja :p
 

DeletedUser62436

Guest
Je had inhoudelijk op mijn post kunnen reageren, maar het valt me wel op als ik ergens op reageer dat ik geen tegen reactie krijg. Valt me zeer tegen :rolleyes:

Zodra ik weer nuchter ben zal ik graag op je reageren. doe dat liever niet onder invloed. Dan gaat het toch weer mis :p
 

DeletedUser

Guest
Zodra ik weer nuchter ben zal ik graag op je reageren. doe dat liever niet onder invloed. Dan gaat het toch weer mis :p

Misschien gewoon beter dat je niet reageer onder invloed? Dan is er ook nog een kans dat serieus genomen word.
 

DeletedUser23144

Guest
Je had inhoudelijk op mijn post kunnen reageren, maar het valt me wel op als ik ergens op reageer dat ik geen tegen reactie krijg. Valt me zeer tegen :rolleyes:

Je weet ook wel dat je niet gereageerd hebt op mijn post, dus moet je ook niet een reactie van mij verwachten
 
Bovenaan