Nachtbonus

DeletedUser

Guest
Vraagje

Hey allemaal, ik heb net 't topic even doorgelezen.. en dat is maar goed ook, want van 'n nachtbonus had ik nog nooit gehoord ('k speelde hiervoor een maandje de .net versie) maareh, nu had ik een vraagje: geldt de nachtbonus ook voor verlaten dorpen? immers, die spelers hebben dat helemaal niet nodig! lijkt me dat dat afgeschaft zou mogen worden. maar nogmaals, geldt daarvoor een bonus? (ik heb namelijk een ochtendwijk, en daarvoor start ik meestal m'n computer nog even op, en dat valt ruim voor de nachtbonus eindigt, dus vandaar)

Rasmus
 
Reactiescore
2.490
als er weinig/geen troepen in het dorp zitten dan heb je niet ZO veel last van de nachtbonus :)
 

DeletedUser

Guest
als er weinig/geen troepen in het dorp zitten dan heb je niet ZO veel last van de nachtbonus :)

Dat weet ik.. doh.. maar als je weet dat een sterkere speler regelmatig enkele verlaten dorpjes farmt, ga je daar (in die dorpjes) lkkr zitten met je verdediging, en zodra hij komt met zijn speermannetjes, slacht jij ze af en val je zijn eigen dorp aan met een hoop cavalerie. 't Werkte in TW.net :p
 

DeletedUser

Guest
Dan heb je of een heel erg groot dorp nodig die iedereen farmt want anders sturen ze maar 50 LC ofzo, of het is gewoon een idioot.:D
 
Bovenaan