Nachtbonus

DeletedUser

Guest
Het lijkt mij dat de nachtbonus overdreven lang duurt.
Is er enige kans dat dit aangepast kan worden?

Bijvoorbeeld van 01:00 tot 7:00 uur?

8 uur lang 100% verdedigersbonus, boven op de moraal is wel een beetje erg in het voordeel van de simcity spelers.
 

DeletedUser

Guest
Dit is inderdaad een heel goed idee, de eerste goede die ik tot nu toe heb gehoord.
 

DeletedUser

Guest
hehe er zijn hier ook jongeren die dit spel spelen en ik kan bv. al niet meer voor de computer zitten na max. 22.00 uur en ja jij bent een oudere speler die dus meer tijd heeft om te spelen en ik kan daar inkomen maar aub denk niet altijd aan jezelf:eek: :D
 
Reactiescore
2.490
goed idee, die nachtbonus maakt me moe
 
Reactiescore
2.490
hehe er zijn hier ook jongeren die dit spel spelen en ik kan bv. al niet meer voor de computer zitten na max. 22.00 uur en ja jij bent een oudere speler die dus meer tijd heeft om te spelen en ik kan daar inkomen maar aub denk niet altijd aan jezelf:eek: :D

zie het even anders.

later als je wat 'beter' bent ( ken uw punten en dergelijke atm niet)

je hebt heel de dag school, je komt thuis en je hebt dan pakweg 5 uur ?
om dorp te scouten, te clearen, te adelen voor de nachtbonus ingaat.

doe je dat niet binnen dit tijdsbestek heb je 2 mogelijke problemen
1/ je adelt snachts maar ineens staat daar support je bent dood.
2/ je wacht en dag en er staat nog eens meer support, en je bent dood.
 

DeletedUser

Guest
hehe er zijn hier ook jongeren die dit spel spelen en ik kan bv. al niet meer voor de computer zitten na max. 22.00 uur en ja jij bent een oudere speler die dus meer tijd heeft om te spelen en ik kan daar inkomen maar aub denk niet altijd aan jezelf:eek: :D

Is onzin, ik werk van 7:00 uur tot 16:00, en kan dan wel aangevallen worden.

Moet ik soms in de ochtend mijn aanvallen gaan sturen, en dam aar hopen dat het allemaal goed gaat als ik aan het werk ben?
Ik probeer altijd online te zijn als mijn aanvallen landen, maar dat kan dus niet als ik maar 6 uur per dag heb om normaal te kunnen spelen.

Ik stel alleen een verkorting voor, geen afschaffing:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik stuur mijn aanvallen om 7 uur en om 12(heb dan voor allbei 5min. tijd om even online te komen en dan om 16 terug op de laptop zitten en doe het niet voor ikzelf want is niet een slecht idee van je amorko maar je gaat wel tegenpartijen hebben(die heb je wel altijd maar wat kan je eraan doen he):D
 

DeletedUser

Guest
ik stuur mijn aanvallen om 7 uur en om 12(heb dan voor allbei 5min. tijd om even online te komen en dan om 16 terug op de laptop zitten en doe het niet voor ikzelf want is niet een slecht idee van je amorko???????? maar je gaat wel tegenpartijen hebben(die heb je wel altijd maar wat kan je eraan doen he):D

Ik kan dus normaal gesproken NIET online komen overdag, en ben dus ZWAAR in het nadeel met de nachtbonus, kan ik dan niet een dagbonus krijgen?
Want aangezien er alles aan word gedaan om de zwakkeren te beschermen....

oh, en leer GVD mijn naam is een keer goed te schrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser390

Guest
Ik ben ook voor want het word soms onmogelijk om een aanval te plaatsen sinds de afstanden groter en groter worden.
 

DeletedUser

Guest
k denk dat er evenveel mensen tussen 10.00 en 14.00 niet zijn als nachts en dan is er toch ook niet een dergelijke bonus?

de nieuwelingen worden al genoeg beschermd dus voor hen hoef je zo'n bonus niet in te voeren, de grotere spelers moeten zonder bonus ook wel in staat zijn hun dorpen te beschermen.

er zijn al genoeg simcityspelers, met die nachtbonus erbij zal dat niet echt beter worden, dus afschaffen of op z'n minst inkorten als je het mij vraagt
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook voor want het word soms onmogelijk om een aanval te plaatsen sinds de afstanden groter en groter worden.
Het ergste is dat het soms wel 10 uur kan duren om je nobel te sturen en er dan 3uur tussen zit met je aanvalsleger. Daardoor moet je weer 3uur w8ten.
Dat is dan een groot probleem meestal moet je dan naar bed of naar school.
Het kan volgens mij alleen worden opgelost door de serverspeed te vergroten.
 
Reactiescore
2.490
serverspeed staat goed.
gewoon nachtbonus inkorten ;)

het is nu wel een feit dat je er voor TW een beetje veel tijd over moet hebben.

( toch als je een beetje deftig wilt spelen. )
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat die nachtbonus enkele uren korter mag worden.
Wanneer ik terugkom van school heb ik maar enkele uren tijd om iemand te nobelen met die nachtbonus. Het zou perfect zijn om die 1 of 2 uurtjes later te laten beginnen.

Als ik overdag op school zit, wil ik ook wel een schoolbonus, aangezien ik dan niet kan inloggen, en zondagnamiddag wil ik ook wel een familiebezoekbonus.
Donderdag- en dinsdagavond een trainingbonus zou ook mooi zijn, en dan zaterdagmiddag een matchbonus. Misschien vrijdag- en zaterdagavond een fuifbonus.
Ik denk dat ik zo wel tevreden zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat die nachtbonus enkele uren korter mag worden.
Wanneer ik terugkom van school heb ik maar enkele uren tijd om iemand te nobelen met die nachtbonus. Het zou perfect zijn om die 1 of 2 uurtjes later te laten beginnen.

Als ik overdag op school zit, wil ik ook wel een schoolbonus, aangezien ik dan niet kan inloggen, en zondagnamiddag wil ik ook wel een familiebezoekbonus.
Donderdag- en dinsdagavond een trainingbonus zou ook mooi zijn, en dan zaterdagmiddag een matchbonus. Misschien vrijdag- en zaterdagavond een fuifbonus.
Ik denk dat ik zo wel tevreden zou zijn.
Kunnen we beter alles laten stoppen.
Maak gewoon de nachtbonus van 1uur tot en met 7 uur.
 

DeletedUser390

Guest
Dat vind ik een slecht idee serverspeed verhogen. En het gaat over de nachtbonus niet serverspeed, de nachtbonus is verschrikkelijk voor hoger gerankte spelers we moeten al rekening houden met het moraal, en dan nog die bonus waardoor we niet tegoei kunnen nobelen.
 

DeletedUser

Guest
Wat dacht je hiervan. Dat de nachtbonus gaat om welke tijd je ze stuurt in plaats van wanneer ze aankomen. Het verschil tussen dat je overdag werkt en snachts slaapt is dat mensen het niet zo snel zeker weten dat je overdag kijkt. Maar meestal is het snachts duidelijk dat sommige slapen
 
Reactiescore
2.490
Wat dacht je hiervan. Dat de nachtbonus gaat om welke tijd je ze stuurt in plaats van wanneer ze aankomen. Het verschil tussen dat je overdag werkt en snachts slaapt is dat mensen het niet zo snel zeker weten dat je overdag kijkt. Maar meestal is het snachts duidelijk dat sommige slapen


euhm ?

zeg dat nu nog eens ?

de nachtbonus is voor de verdediger...

wil je dus zeggen dat de aanvaller overdag een dorp aanvalt maar toch de nachtbonus tegen zich krijgt ?
 

DeletedUser

Guest
Nee. Maar omdat sommige zeiden dat ze dan ook een dagbonus wilden doordat ze moesten werken heb ik dat even ontkracht
 

DeletedUser390

Guest
kdeb dat meende ze niet het was maar om te laten zien hoe hard die nachtbonus ons stoort, en als er een dagbonus zou zijn, zouden jullie zien hoe hard wij eigenlijk door de nachtbonus worden gestoort.


Sorry maar mensen die niet zeker weten wat er staat of niet weten of het serieus of niet is wat er staat post dan gewoon niet.
 
Bovenaan