N|a|N een ware topstam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16381

Guest
:( Leegloop bij N|a|N , of gewoon gestopte stam ik weet er eigenlijk niks van. Lijkt me jammer, wie moeten we nu plagen dan...

En wat gaan de leden doen? Chiq joinen? :boer:
ehm, sir E hebben we afgewezen:D:eek:
 

DeletedUser22817

Guest
Wel wel,...

Jammerlijk ziet het er naar uit dat mijn commentaar terecht was. Wellicht is er ook nog vanalles anders misgelopen.

Ik hoop snel op een nieuwe interessante stam.
 

DeletedUser

Guest
beste iplay wilt u aub stoppen met al onze leden pm's te sturen?
We hebben geen intresse in jouw no -life talks.
 

DeletedUser16768

Guest
nog niks gehoord hier.

En boeiend, toont iemand eens interesse in Vip, katten jullie hem af.
 

DeletedUser22017

Guest
sneller verdwijnen? 't was gewoon in 1 tel gedaan met de stam..

en, waar iedereen naartoe gaat? daar moet je maar eens naar kijken he :eek: gebruik de ranglijsten oid, TW-stats misschien?
 

DeletedUser

Guest
Wat me nu vooral opvalt is dat de (ex-)spelers van Nan niet naar andere grote stammen op zoek gaan maar zich in 3 hebben gesplitst. Nu zijn er de stammen Nan, chill. en lone W
 

DeletedUser

Guest
En Gummi heeft indirect het 'verdeel&heers'-gevoel. Haha. Samenwerken > Gummi, alleen is samenwerken via internet nogal moeilijk.
 

DeletedUser22017

Guest
Wat me nu vooral opvalt is dat de (ex-)spelers van Nan niet naar andere grote stammen op zoek gaan maar zich in 3 hebben gesplitst. Nu zijn er de stammen Nan, chill. en lone W

1) NIaIN is een fake stam
2) chill, geen idee waar dat op slaat, maar aangezien GI direct de stamleden van N|a|N uit zijn vriendenlijst heeft verwijderd, moet hij niet op al te veel sympathie rekeken. ( althans toch niet van mij )
3) Lone W: we zien wel waar we raken/komen.
 

DeletedUser16768

Guest
Thnx mate^^,

Nieuwe profiel al gezien?
Hij past nu bij mij karakter:cool:

Maar ja N|a|N bestaat niet meer, nog verder discussiëren over het falen van de stam?
 

DeletedUser3435

Guest
Thnx mate^^,

Nieuwe profiel al gezien?
Hij past nu bij mij karakter:cool:

Maar ja N|a|N bestaat niet meer, nog verder discussiëren over het falen van de stam?

Wow wat zijn we weer lekker vriendelijk,individueel gepwnd word..?Door wie zou dat zijn?:eek:
 

DeletedUser3435

Guest
En inderdaad mods dit topic mag wel gesloten worden.NaN is no longer.
 

DeletedUser

Guest
Ferdy, Er zullen er nog velen komen en gaan...
Maar jouw profielpic zal altijd blijven staan ...


:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan