N|a|N een ware topstam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
bij mij doet ie et ook niet;) maarja, alles gaat weer lekker offtopic.

niet als we het onderwerp behouden ik zelf denk wel dat deze ''ware Top-Stam'' in de top kan blijven staan ze zijn goed bezig de af gelopen dagen en weken:D
 

DeletedUser16768

Guest
We hoeven niet meer te discussiëren aangezien N|a|N weg is.
 

DeletedUser14201

Guest
:( Leegloop bij N|a|N , of gewoon gestopte stam ik weet er eigenlijk niks van. Lijkt me jammer, wie moeten we nu plagen dan...

En wat gaan de leden doen? Chiq joinen? :boer:
 

DeletedUser3435

Guest
Mag ik vragen wat er in godsnaam aan de hand is?
De ligging was gewoon om van te wenen en de leden wilden de stam niet verlaten dus heb ik ze maar een duwtje in de rug gegeven.Dit groepje zal zo klein blijven en niet groter:)
 

DeletedUser16768

Guest
De ligging was gewoon om van te wenen en de leden wilden de stam niet verlaten dus heb ik ze maar een duwtje in de rug gegeven.Dit groepje zal zo klein blijven en niet groter:)

Haha krepox,

Eerst ga je de hele tijd met me in discussie over de ligging van onder andere bart.hurinck, en nu ontslaat u ze omdat ze een slechte ligging hebben.

Succes met je kleine stammetje.
 

DeletedUser3435

Guest
Haha krepox,

Eerst ga je de hele tijd met me in discussie over de ligging van onder andere bart.hurinck, en nu ontslaat u ze omdat ze een slechte ligging hebben.

Succes met je kleine stammetje.

We waren daar aan het recruiten en een paar leden waren nog in proces wat hun ligging goed zou maken.Maar ik heb het liever zo :)
 

DeletedUser

Guest
De ligging was gewoon om van te wenen en de leden wilden de stam niet verlaten dus heb ik ze maar een duwtje in de rug gegeven.Dit groepje zal zo klein blijven en niet groter:)

Jouw keuze verder. Ik begrijp het verder niet, is dit omdat gummi princeps verslaat? Ik vind het in iedergeval zeer sneu voor de leden die zijn gekickt. Maarja een ander bewijs dat je totaal niet bent te vertrouwen (zoals je het nu zegt) , al die mensen die voor jouw stam zijn gehopt, en 100% vertrouwen in je hebben. En nu dus gekickt worden. Maarja, we zullen nog wel zien wat er mee gaat gebeuren.

Ik ben in iedergeval blij, dat niemand (mij rekruteren werkte zoiezo niet, en mijn openingsbericht was zoiezo al arrogant) van mijn omgeving naar jouw is gegaan, het bewijs dat dat de juiste keuze was.

Verder kan je tegen me zeggen wat je wilt, ik weet ook wel dat ik de slechste tw speler ben die in de slechtste stam van wereld 8 zit.
 

DeletedUser3435

Guest
Jouw keuze verder. Ik begrijp het verder niet, is dit omdat gummi princeps verslaat? Ik vind het in iedergeval zeer sneu voor de leden die zijn gekickt. Maarja een ander bewijs dat je totaal niet bent te vertrouwen (zoals je het nu zegt) , al die mensen die voor jouw stam zijn gehopt, en 100% vertrouwen in je hebben. En nu dus gekickt worden. Maarja, we zullen nog wel zien wat er mee gaat gebeuren.

Ik ben in iedergeval blij, dat niemand (mij rekruteren werkte zoiezo niet, en mijn openingsbericht was zoiezo al arrogant) van mijn omgeving naar jouw is gegaan, het bewijs dat dat de juiste keuze was.

Verder kan je tegen me zeggen wat je wilt, ik weet ook wel dat ik de slechste tw speler ben die in de slechtste stam van wereld 8 zit.
Ik kom ook wel naast je te liggen,word lachen :d
 

DeletedUser16768

Guest
Krepox geef maar gewoon toe.
Je hebt weer gefaald als leider.

Zelfs diegene die u altijd verdedigt heeft op het forum en van wie ik de meeste respect had in uw stam is ontslagen/vertrokken.
 

DeletedUser

Guest
Krepox' tijd is geweest ben ik bang . . .
Dus, laat mij al je dorpjes internen en richt je op w10!
*hint*
 

DeletedUser14201

Guest
Nu heeft N|a|N wel het hoogste puntengemiddelde :p Maar geen nood Krepox, ik heb al je gekickte leden uitgenodigd in NlalN , wie weet kunnen we er nog een gezellige boel van maken totdat ze een goede stam gevonden hebben :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan