Mystic & COTN vs. #DDD#

DeletedUser

Guest
Ik denk dat we, Mystic, het nogal moeilijk gaan krijgen tegen #DDD#. Ten eerste omdat het een grote stam is, maar ik denk ook vooral omdat er wel veel ervaren spelers in zitten. En ook dat ze erg actief zijn.


Hoelang is het heen en weer edelen al bezig?

Het is eigenlijk al meteen vanaf het begin al begonnen. Wij zijn later begonnen, zoals je op de kaart kunt zien. Dus de stam #DDD# was ook al erg groot toen wij begonnen. We zagen hun ook meteen als dreiging en wisten dat ze wilden uitbreiden naar C38. Elk dorpje dat ze in ons continent overnamen, namen wij direct weer terug (op een paar na, die we later hebben gepakt).

Later toen het mogelijk werd om stamaanvallen te organiseren, hebben we voor het eerst een aanval met COTN gedaan tegen #DDD#. Dit was een klein succesje, een paar dorpen werden gepakt, maar niets spectaculairs.

4lr4pj.jpg


Destijds zat er ook nog een stam tussen het zuid-westen van Mystic en #DDD# in, genaamd PALLAS (stam bestaat niet meer). PALLAS had al lang mot met #DDD# en hielden erg goed stand. PALLAS bestond uit 10-15 leden. Wij, als Mystic, besloten toen hun te helpen in de oorlog tegen #DDD#. Eerst nog in het geheim, zodat #DDD# geen oorlog met ons zal beginnen. Dit zodat we vooral onze OS naar PALLAS konden sturen.

Na een lange, goede samenwerking, vooral met ilpazzo besloten we om de goede spelers van PALLAS in Mystic op te nemen, zodat we beter OS konden sturen. Op dat moment gingen een aantal spelers van PALLAS ineens stoppen, zonder het te melden. Hier zijn wij erg veel dorpen aan #DDD# kwijtgeraakt, helaas. De overgebleven spelers van PALLAS, waar we overigens heel blij mee zijn, zijn: ilpazzo en Jaydke.

Daarnaast waren er ook erg veel spelers in #DDD# die geïnternt moesten worden. Deze spelers lagen in het noorden van #DDD#, tussen COTN en Mystic in. Hier hebben wij ook wat dorpen van mee kunnen snoepen natuurlijk :)

In die tijd was #DDD# ook druk aan het recruten. En dan ook spelers die in ons continent lagen (C38). Deze spelers hadden wij al afgewezen, dus echt goede spelers waren het niet. Waarom #DDD# dit deed is mij een raadsel. Voorbeelden van spelers zijn: -FRE- (onlangs helemaal overgenomen), americangangsta (zijn we mee bezig)

Side 1:
Tribes: Mystic
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: americangangsta

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 1
Verschil: 19

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 177,020
Kant 2: 9,957
Verschil: 167,063

image.php



Verder heeft #DDD# nog een speler in hun stam gehaald die in C38 lag, maar deze speler is van wat beter kwaliteit dan de hierboven genoemde spelers. Ik heb het over gameboy12341 (lees zijn profiel maar als je uitleg over de naam wil). Deze speler doet het erg goed in C38 en ik denk dat we daar nog aardig wat legers aan kwijt gaan raken.


Al met Al doen wij, Mystic, het niet onaardig met een verschil van 61 dorpen (positief). Dit belooft zeker nog een leuke oorlog te worden. Ik hoop dat #DDD# nog lang stand zal houden zodat we elkaar nog lang kunnen bezoeken :)


Bliksem pybe,
Stamleiding Mystic
 

DeletedUser

Guest
Lange oorlogen zijn altijd leuk

en is goed voor het OD van een stam ^^
 

DeletedUser34518

Guest
Hoi... ik heb me maar eens aangemeld...

Vind die oorlogs verklaring totaal nergens op slaan...

Vind dat mystic alleen maar in de weg ligt...
 

DeletedUser

Guest
Hoi... ik heb me maar eens aangemeld...

Vind die oorlogs verklaring totaal nergens op slaan...

Vind dat mystic alleen maar in de weg ligt...

Nja #DDD# zal het grote cluster nodig hebben alles eromheen zal geedelt worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoi... ik heb me maar eens aangemeld...

Vind die oorlogs verklaring totaal nergens op slaan...

Vind dat mystic alleen maar in de weg ligt...

Rofl? Wij staan met 60 dorpen voor, als je dat binnen een week inhaalt krijg je een koekje.
 

DeletedUser

Guest
Met een massa aanval die beetje goed geregelt is moet dat best lukken toch :p

Laat maar 's zien dan. Wij zijn echt niet zo simpel weg te slaan en we hebben nog geeneen fatsoenlijk aanval gezien, betwijfel of die gaat komen. Counter heeft al eens op 70 gestaan, was het hoogste dacht ik op één speler.
 

DeletedUser

Guest
Laat maar 's zien dan. Wij zijn echt niet zo simpel weg te slaan en we hebben nog geeneen fatsoenlijk aanval gezien, betwijfel of die gaat komen. Counter heeft al eens op 70 gestaan, was het hoogste dacht ik op één speler.

70 maar pfffffffffffffff

Je moet samen aanvallen niet alleen dan kom je iig niet ver

Nja hebben jullie al meer laten zien dan ?
 

DeletedUser

Guest
70 maar pfffffffffffffff

Je moet samen aanvallen niet alleen dan kom je iig niet ver

Nja hebben jullie al meer laten zien dan ?

Blijkt uit de statistieken hè ;).

Tot nu toe hebben we één grote aanval gehad op verschillende spelers met meer dan 100 aanvallen (inclusief fakes). En één speler hebben we een aantal dagen achter elkaar met aanvallen bestookt.
 

DeletedUser

Guest
Individueel had het over toen jullie nog niet samenwerkten

Hoezo dan? Explain yourself.

Aanvaller: twelo
Dorp: S/E Twelo1 (793|407) C47

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 1

Edel met ZC, edel telt als infanterie dus hij heeft geen schijn van kans als ie ZC mee stuurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoezo dan? Explain yourself.



Edel met ZC, edel telt als infanterie dus hij heeft geen schijn van kans als ie ZC mee stuurt.

Wat bedoel je daarmee?
Dus die edel gaat dood ook al zitten er geen troepen in dat dorp?? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Wat bedoel je daarmee?
Dus die edel gaat dood ook al zitten er geen troepen in dat dorp?? :confused:

Een edelman sterft als meer dan de helft van de rest van de infanterie sterft. Nou d'r is geen andere infanterie dus :eek:.

Als ik het goed begrijp dan, kleine kans dat ik fout zit maar denk 't niet ;).
 

DeletedUser

Guest
Tjah dan is dit raar :

Aanvaller: El Guerrillero
Dorp: ECUADOR (508|144) C15

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 200 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 67 naar 36

Muur : 2
Geen troepen en noechtans die edel is niet dood ... :confused:
 

DeletedUser

Guest
Tjah dan is dit raar :

Aanvaller: El Guerrillero
Dorp: ECUADOR (508|144) C15

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 200 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 67 naar 36

Muur : 2
Geen troepen en noechtans die edel is niet dood ... :confused:

Dan ligt het aan mij, dacht het ooit ergens gelezen te hebben.
 
Bovenaan