Mystic & COTN vs. #DDD#

DeletedUser

Guest
Wist niet dat zijn forumnaam hetzelfde was als zijn IGN.

Stamnaam: BLACK DRAGONS
Tag: BLACKS
Aantal leden: 41
Punten van de 40 beste spelers: 13.486.507
Puntentotaal: 13.507.754
Puntengemiddelde: 329.457
Rang: 36


Zal ook nog niet veel bewezen hebben dus ;).
 

DeletedUser

Guest
Je kent ons niet, dus hou zou jij moeten weten dat we nog niets bewezen hebben. Het is niet omdat we niet in de top 3 staan dat we niet weten waar we mee bezig zijn! We (Mystic) hebben het heel lang op ons eentje ook gered, dus we hebben al genoeg bewezen als stam.

Lol, het was niet eens slecht bedoeld en krijg hier al van alle kanten meteen reacties.
Het is normaal dat 2 top 30 stammen nog niets bewezen, net zoals mijn stam nog niets bewezen heeft en dat ik zelf nog niets bewezen heb... Een echte oorlog tegen een bijna top-10 stam noem ik ietwat van bewijs, en dat hebben jullie tot op dit moment nog niet gedaan...


Raizor zei:
Zal ook nog niet veel bewezen hebben dus .

Wij hebben nog niets bewezen, maar we steunen wel DRAKEN in hun oorlog met os en ook enkele spelers die Saints aanvallen.
Trouwens een tijdje geleden stonden wij plaats 22 (of ietsje lager was top 25 dacht ik) totdat Draken onze top recruteerde (met mijn toestemming ben maar een afgezantje van Draken om de opleidingsstam te leiden...)
En bij mijn weten staan die boven jullie?

El Guerrilero zei:
Ik wou dat hij kwam zeggen dat hij zelf niks had bewezen ...

Bij deze is dat gebeurd :).

Raizor zei:
De spelers van mystic hebben op andere werelden al wel wat bewezen, laat dat duidelijk zijn.

Kan best, maar we spelen hier dan ook op W9 he...

El Guerrillero zei:
In welke stam zit gij? Hebt gij al iets bewezen indeze wereld?

Moesten zijlle het hier niet posten dan ga je steeds het PG exire topic lezen en op den duur wordt dat saai ...

Dus GO DDD !!!

En natuurlijk ook voor Mystic en COTN ...

Begrijp niet goed waar jullie probleem over maken, ik vertel alleen waarheden...
En neen mijn stam heeft nog niets bewezen, neen ik heb nog nites bewezen niet op andere werelden niet hier.
En wat je zegt over het PG topic klopt ook wel maar heb hier buiten onzinnige reacties van mensen op de mijne nog niet veels serieus gelezen.
Lees ff de handtekening laatste zinnetje, als je Latijn hebt gestudeerd begrijp je die ;)

beverbeverbever zei:
Altijd leuk, wat meer actie, maarrre, weer drie stammen die ik niet weet liggen op de kaart...

Eigenlijk wilt hij net hetzelfde zeggen als mij (althans dat denk ik toch).
Ga daarop allemaal ff quoten, of is het bij hem geen probleem dat hij de waarheid heeft verteld maar hij wél al iets bewezen heeft...

Raizor zei:
Zal ook nog niet veel bewezen hebben dus .

Aanvalsrang mijn stam hoger dan de jouwe, niet veel maar toch. Als verdediger staan jullie boven ons maar we zijn dan ook nog nooit echt zwaar aangevallen geweest. (17 plaatsen verschil, 7 miljoen verschil).
Totaal:
6 miljoen verschil, 4 plaatsen verschil.
Niet bijster veel denk ik :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wel grappig apart van elkaar maken ze dikkkkkk verlies

Maar samen weer dikke winst :p
 

DeletedUser

Guest
Lol, het was niet eens slecht bedoeld en krijg hier al van alle kanten meteen reacties.
Het is normaal dat 2 top 30 stammen nog niets bewezen, net zoals mijn stam nog niets bewezen heeft en dat ik zelf nog niets bewezen heb... Een echte oorlog tegen een bijna top-10 stam noem ik ietwat van bewijs, en dat hebben jullie tot op dit moment nog niet gedaan...




Wij hebben nog niets bewezen, maar we steunen wel DRAKEN in hun oorlog met os en ook enkele spelers die Saints aanvallen.
Trouwens een tijdje geleden stonden wij plaats 22 (of ietsje lager was top 25 dacht ik) totdat Draken onze top recruteerde (met mijn toestemming ben maar een afgezantje van Draken om de opleidingsstam te leiden...)
En bij mijn weten staan die boven jullie?



Bij deze is dat gebeurd :).



Kan best, maar we spelen hier dan ook op W9 he...



Begrijp niet goed waar jullie probleem over maken, ik vertel alleen waarheden...
En neen mijn stam heeft nog niets bewezen, neen ik heb nog nites bewezen niet op andere werelden niet hier.
En wat je zegt over het PG topic klopt ook wel maar heb hier buiten onzinnige reacties van mensen op de mijne nog niet veels serieus gelezen.
Lees ff de handtekening laatste zinnetje, als je Latijn hebt gestudeerd begrijp je die ;)



Eigenlijk wilt hij net hetzelfde zeggen als mij (althans dat denk ik toch).
Ga daarop allemaal ff quoten, of is het bij hem geen probleem dat hij de waarheid heeft verteld maar hij wél al iets bewezen heeft...



Aanvalsrang mijn stam hoger dan de jouwe, niet veel maar toch. Als verdediger staan jullie boven ons maar we zijn dan ook nog nooit echt zwaar aangevallen geweest. (17 plaatsen verschil, 7 miljoen verschil).
Totaal:
6 miljoen verschil, 4 plaatsen verschil.
Niet bijster veel denk ik :rolleyes:

WTF,

als je latijn gestuurd hebt begrijp je die zin.
DIKKE NEK man,
zet die zin gewoon in het nederlands :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lees ff de handtekening laatste zinnetje, als je Latijn hebt gestudeerd begrijp je die

Wouw proficiaat je hebt latijn geleerd ... Dat moet toch een eer zijn zeker? Hoe voel je u nu ? Wss slimmer dan mij niet?

Amaaaaaaaaaaaaaai:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol, het was niet eens slecht bedoeld en krijg hier al van alle kanten meteen reacties.
Het is normaal dat 2 top 30 stammen nog niets bewezen, net zoals mijn stam nog niets bewezen heeft en dat ik zelf nog niets bewezen heb... Een echte oorlog tegen een bijna top-10 stam noem ik ietwat van bewijs, en dat hebben jullie tot op dit moment nog niet gedaan...




Wij hebben nog niets bewezen, maar we steunen wel DRAKEN in hun oorlog met os en ook enkele spelers die Saints aanvallen.
Trouwens een tijdje geleden stonden wij plaats 22 (of ietsje lager was top 25 dacht ik) totdat Draken onze top recruteerde (met mijn toestemming ben maar een afgezantje van Draken om de opleidingsstam te leiden...)
En bij mijn weten staan die boven jullie?



Bij deze is dat gebeurd :).



Kan best, maar we spelen hier dan ook op W9 he...



Begrijp niet goed waar jullie probleem over maken, ik vertel alleen waarheden...
En neen mijn stam heeft nog niets bewezen, neen ik heb nog nites bewezen niet op andere werelden niet hier.
En wat je zegt over het PG topic klopt ook wel maar heb hier buiten onzinnige reacties van mensen op de mijne nog niet veels serieus gelezen.
Lees ff de handtekening laatste zinnetje, als je Latijn hebt gestudeerd begrijp je die ;)



Eigenlijk wilt hij net hetzelfde zeggen als mij (althans dat denk ik toch).
Ga daarop allemaal ff quoten, of is het bij hem geen probleem dat hij de waarheid heeft verteld maar hij wél al iets bewezen heeft...



Aanvalsrang mijn stam hoger dan de jouwe, niet veel maar toch. Als verdediger staan jullie boven ons maar we zijn dan ook nog nooit echt zwaar aangevallen geweest. (17 plaatsen verschil, 7 miljoen verschil).
Totaal:
6 miljoen verschil, 4 plaatsen verschil.
Niet bijster veel denk ik :rolleyes:

Spijtig genoeg voor jou zijn er hier wel mensen die Latijn hebben gedaan, en ik kan je zeggen dat je prachtige quote in ware Catostijl enkel waarheid bevat. Spijtig genoeg voor jou lijkt het erop alsof die quote naar jezelf verwijst. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als ik me niet vergis heeft #DDD# ook tegenstand van héél wat -TNE- (oude triadX) leden?

kan wel een boeiende stam worden. mss wel iets te vroeg voor beide stammen.
 

DeletedUser

Guest
Lol, het was niet eens slecht bedoeld en krijg hier al van alle kanten meteen reacties.
Het is normaal dat 2 top 30 stammen nog niets bewezen, net zoals mijn stam nog niets bewezen heeft en dat ik zelf nog niets bewezen heb... Een echte oorlog tegen een bijna top-10 stam noem ik ietwat van bewijs, en dat hebben jullie tot op dit moment nog niet gedaan...




Wij hebben nog niets bewezen, maar we steunen wel DRAKEN in hun oorlog met os en ook enkele spelers die Saints aanvallen.
Trouwens een tijdje geleden stonden wij plaats 22 (of ietsje lager was top 25 dacht ik) totdat Draken onze top recruteerde (met mijn toestemming ben maar een afgezantje van Draken om de opleidingsstam te leiden...)
En bij mijn weten staan die boven jullie?



Bij deze is dat gebeurd :).



Kan best, maar we spelen hier dan ook op W9 he...



Begrijp niet goed waar jullie probleem over maken, ik vertel alleen waarheden...
En neen mijn stam heeft nog niets bewezen, neen ik heb nog nites bewezen niet op andere werelden niet hier.
En wat je zegt over het PG topic klopt ook wel maar heb hier buiten onzinnige reacties van mensen op de mijne nog niet veels serieus gelezen.
Lees ff de handtekening laatste zinnetje, als je Latijn hebt gestudeerd begrijp je die ;)



Eigenlijk wilt hij net hetzelfde zeggen als mij (althans dat denk ik toch).
Ga daarop allemaal ff quoten, of is het bij hem geen probleem dat hij de waarheid heeft verteld maar hij wél al iets bewezen heeft...



Aanvalsrang mijn stam hoger dan de jouwe, niet veel maar toch. Als verdediger staan jullie boven ons maar we zijn dan ook nog nooit echt zwaar aangevallen geweest. (17 plaatsen verschil, 7 miljoen verschil).
Totaal:
6 miljoen verschil, 4 plaatsen verschil.
Niet bijster veel denk ik :rolleyes:

Totdat ze verstoten werden door de hoofdstam :rolleyes:.

Maar laten we het on-topic houden? Het gaat over een oorlog toch? :p
 

DeletedUser

Guest
Als ik me niet vergis heeft #DDD# ook tegenstand van héél wat -TNE- (oude triadX) leden?

kan wel een boeiende stam worden. mss wel iets te vroeg voor beide stammen.

Ja binnenkort hebben ze wss ook oorlog met -TNE- en +WK+

+WK+ zit me vriendin in ((((xxangeltjxx)))) en ken er nog wel wat mensen uit mede door vv enz dus ik zal ook een bepaalde hulp bieden aan hun ;)

Want zeg nou zelf zou niet willen dat mijn liefje wat zou overkomen dat zou die persoon erg veel troepen kosten als ik al me clears op hem gooit ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja binnenkort hebben ze wss ook oorlog met -TNE- en +WK+

+WK+ zit me vriendin in ((((xxangeltjxx)))) en ken er nog wel wat mensen uit mede door vv enz dus ik zal ook een bepaalde hulp bieden aan hun ;)

Want zeg nou zelf zou niet willen dat mijn liefje wat zou overkomen dat zou die persoon erg veel troepen kosten als ik al me clears op hem gooit ;)

Al je clears is ronduit stom ;).

Maar #DDD# heeft naar mijn begrijpen een NAP met +WK+.
 

DeletedUser

Guest
Al je clears is ronduit stom ;).

Maar #DDD# heeft naar mijn begrijpen een NAP met +WK+.

Ja is dat ronduit stom joh stuk of 12 dorpen 3/4 clears opgooien kijk mij maakt het echt niks uit hoor maar dat is wel een goede boodschap


#DDD# zei dat de NAP tussen +WK+ en (Weet niet zeker) -TNE- niet zolang meer stand zou houden wegens het verleden tussen de stammen daar ;)

Zou dus betekenen dat ze met 4 stammen oorlog hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Totdat ze verstoten werden door de hoofdstam :rolleyes:.

Maar laten we het on-topic houden? Het gaat over een oorlog toch? :p

Als we verstoten worden doorde hoofdstam ben ik de eerste om daar ook te gaan besturen ^^.
@ oorlog post eens wat rapportjes :D
 

DeletedUser

Guest
Spijtig genoeg voor jou zijn er hier wel mensen die Latijn hebben gedaan, en ik kan je zeggen dat je prachtige quote in ware Catostijl enkel waarheid bevat. Spijtig genoeg voor jou lijkt het erop alsof die quote naar jezelf verwijst. ;)

Nee hoor ik verwijs naar de mensen die geen gesprek kunnen voeren. Als ik mezelf wil bestoefen doe ik dat wel op een manier dat iedereen het zou verstaan ;)

El Guerillero zei:
Lees ff de handtekening laatste zinnetje, als je Latijn hebt gestudeerd begrijp je die

Wouw proficiaat je hebt latijn geleerd ... Dat moet toch een eer zijn zeker? Hoe voel je u nu ? Wss slimmer dan mij niet?

Ik ruik iets... Jullie ook?

standardboy zei:
WTF,

als je latijn gestuurd hebt begrijp je die zin.
DIKKE NEK man,
zet die zin gewoon in het nederlands

Zal ik je meteen de reden geven :D:
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11726

Guest
wens iedereen sucses en mij zie je daar ook binnenkort:D(voor naar de rim x) )
 
Bovenaan