My vision game

DeletedUser

Guest
Je werkt met spionnen, en beticht andere er van dat ze vies spel spelen door te rekruteren.
Je hebt niks op een vijandig stammenforum te zoeken. Helemaal niks kan dat goed praten.
Je bent gewoon een hippocriet:eek:

Ik blijf erbij, TheCrowe rekruteren mét de intentie eerst unfortunate te internen, vind ik een van de meest lage acties die er kunnen gebeuren in dit spel. Verder dan dat er ook niet gezocht, althans, daar heb ik dan weer op gehamerd. Of ik nu met printjes afkom of niet, je zal me er toch niet op geloven.

En betreft dat goedpraten; dat onze vermoedens bevestigd werden, praat het al goed. Maar dat is mijn gedacht erover.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Ik blijf erbij, TheCrowe rekruteren mét de intentie eerst unfortunate te internen, vind ik een van de meest lage acties die er kunnen gebeuren in dit spel. Verder dan dat er ook niet gezocht, althans, daar heb ik dan weer op gehamerd. Of ik nu met printjes afkom of niet, je zal me er toch niet op geloven.

En betreft dat goedpraten; dat onze vermoedens bevestigd werden, praat het al goed. Maar dat is mijn gedacht erover.

Feit blijft dat je hebt lopen spioneren, dat is in mijn ogen een van de laagste acties Di een stam kan doen.
Maar goed, wat verwacht je anders van een stam die katas en CF's goedpraat . Je ka van alles zeggen dat je niks gelezen hebt etc, maar ik geloof er geen zak van.
 

DeletedUser73131

Guest
Mooi initiatief dit topic. Ik hoop dat hier nu ook eens met respect naar elkaar toe geantwoord wordt, want w38 is precies een bende geworden, of altijd geweest. Uiteindelijk spelen we hier allemaal voor de fun hé & niet dat ons leven hier vanaf hangt, hoop ik toch voor iedereen :D


Beste speler binnen mij stam: In mijn ogen is het Schoterbos. Meer op de achtergrond, maar zoals men zegt...Stille water hebben diepe gronden.

Beste speler buiten mijn stam of vijand: Misschien verrassend, maar ik ga toch voor Liquicity. Ondanks internen (wat iedereen doet), blijft hij toch maar edels produceren als een gek, dus hij is meer dan "gewoon actief", vandaar mijn vote ervoor. Als hij echt een topper is, zal blijken als hij serieuze weerstand krijgt.

Speler waar ik het meest respect voor heb: Aapsel. Ondanks zijn RL, zet hij zich toch zoveel mogelijk in om actief te zijn op alle gebieden. Ook nooit problemen met elkaar gehad.

Speler waar ik minst respect voor heb: Walnoot. Wat er ook gebeurt is met de eigenaars, maar spelers die zo een actie doen, daar val ik van kapot. Dat is je stam gewoon stabben met een niveau, kan niet hoger. Mijn mening althans.

Actie van de week: Aanval van Faith. op Archer Maximus. Jammer dat het acc onderbemand tot niet bemand was, net als toen met ferryboeren, maar al bij al toch een mooie actie.



That's all I got
 

DeletedUser

Guest
Feit blijft dat je hebt lopen spioneren, dat is in mijn ogen een van de laagste acties Di een stam kan doen.
Maar goed, wat verwacht je anders van een stam die katas en CF's goedpraat . Je ka van alles zeggen dat je niks gelezen hebt etc, maar ik geloof er geen zak van.

Lopen spioneren? Zucht..

En die CF's heb ik met Bartje besproken? Die is / wordt afgegeven. Kata's zie ik Hippo-ers ook weinig doen atm. Enkel Faithers, via fakes de boerderijen neerhalen... :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72963

Guest
@Depth over Distance

Je maakt het alleen maar mooier ik lees dit zo en zie gewoon dat je hebt lopen spioneren en dan zeg jij nee we hebben niet naar de stacks gekeken. Dus als je logt op een speler van de vijand en je haalt info ervandaan ook al is het bijv geen stack verslag dan is dit maar met 1 woord te omschrijven:
Spioneren
 

DeletedUser

Guest
Beste speler binnen mij stam: In mijn ogen is het Schoterbos. Meer op de achtergrond, maar zoals men zegt...Stille water hebben diepe gronden.
Leuk om eens te zien, thanks ;)

@Depth over Distance

Je maakt het alleen maar mooier ik lees dit zo en zie gewoon dat je hebt lopen spioneren en dan zeg jij nee we hebben niet naar de stacks gekeken. Dus als je logt op een speler van de vijand en je haalt info ervandaan ook al is het bijv geen stack verslag dan is dit maar met 1 woord te omschrijven:
Spioneren

ik kan met 100% zekerheid zeggen dat Depth niet heeft gespioneerd, kan ik niet aantonen, maar hier heb je mijn woord bij;)
 

DeletedUser72963

Guest
ik kan met 100% zekerheid zeggen dat Depth niet heeft gespioneerd, kan ik niet aantonen, maar hier heb je mijn woord bij;)

Oh nou beschuldig ik hem niet meer. :confused:
Wat denk jezelf iemand op zijn woord vertrouwen kan tegenwoordig niet meer ;)
 

DeletedUser33379

Guest
Mooi initiatief dit topic. Ik hoop dat hier nu ook eens met respect naar elkaar toe geantwoord wordt, want w38 is precies een bende geworden, of altijd geweest. Uiteindelijk spelen we hier allemaal voor de fun hé & niet dat ons leven hier vanaf hangt, hoop ik toch voor iedereen :D


Beste speler binnen mij stam: In mijn ogen is het Schoterbos. Meer op de achtergrond, maar zoals men zegt...Stille water hebben diepe gronden.

Beste speler buiten mijn stam of vijand: Misschien verrassend, maar ik ga toch voor Liquicity. Ondanks internen (wat iedereen doet), blijft hij toch maar edels produceren als een gek, dus hij is meer dan "gewoon actief", vandaar mijn vote ervoor. Als hij echt een topper is, zal blijken als hij serieuze weerstand krijgt.

Speler waar ik het meest respect voor heb: Aapsel. Ondanks zijn RL, zet hij zich toch zoveel mogelijk in om actief te zijn op alle gebieden. Ook nooit problemen met elkaar gehad.

Speler waar ik minst respect voor heb: Walnoot. Wat er ook gebeurt is met de eigenaars, maar spelers die zo een actie doen, daar val ik van kapot. Dat is je stam gewoon stabben met een niveau, kan niet hoger. Mijn mening althans.

Actie van de week: Aanval van Faith. op Archer Maximus. Jammer dat het acc onderbemand tot niet bemand was, net als toen met ferryboeren, maar al bij al toch een mooie actie.



That's all I got

bedankt voor het eerste, ookal bestaat het echt niet uit zoveel internen als iedereen maar denkt. feit is dat ik nog weinig tegenstand ken, want dit op archer is enkel stackwerk en sommige treinen worden gesniped of geblokt.

het 2de, op archer maximus zit wel een speler, enkel kreeg die tegelijkertijd op w13 ook een massa, en hij verkoos w13 voor het deffen van w38. daardoor kwam die pas in de avond om te deffen.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler buiten mijn stam of vijand: Als ik "De Beste" speler in zijn algemeen moet kiezen dan zou ik voor vlemis gaan, dit vanwege zijn kunnen, potentie, persoonlijkheid & inzet (voor zijn stam).

Maar als ik per stam kijk dan zou ik uit Faith. voor Liquicity kiezen. Uit Hippo! zou ik TIH kiezen, Uit Amen kom ik bij collationem & vlemis uit & bij DET zou ik Xevious & Notenallergie kiezen.

Speler waar ik meeste respect voor heb: Hoe gek sommige het ook vinden, ik heb erg veel respect voor SaevusAquila. Het is namelijk een erg moeilijke keuze om je stam achter te laten en te beslissen om voor jezelf verder te spelen en voor zover ik kan zien is die overstapt respectvol gegaan en is het netjes afgehandeld dus sprake van een stab is er niet.

Speler waar ik minst respect voor heb:
The crowe, teammafkees. Ik heb weinig respect voor mensen die in eigen belang denken en vervolgens hun oude stamgenoten in de steek laten, want daar komt het eigenlijk op neer. Spelers met wie ik NOOIT in dezelfde stam ga.

Actie van de week: Aanval van Faith/Det: Niet dat het reuze veel heeft bereikt op wat dorpjes her en der en een doorslag op Archer Maximus.

Bof's op andere stam/vijand: T*ring hoge vvdd voor Rozema

Waar ik mij aan erger deze week: Het banaliseren van de ontwikkelingen in Faith., jullie zijn toch niet blind?:mad:
 

DeletedUser74435

Guest
Mooi :)

Mss een goed idee een aanpassingen te doen in de vorm van:

Beste stamspelers

Om meerdere mensen te loven?
 

DeletedUser

Guest
Oh nou beschuldig ik hem niet meer. :confused:
Wat denk jezelf iemand op zijn woord vertrouwen kan tegenwoordig niet meer ;)
Begrijpelijk, zou hetzelfde ook denken, maar je kan van mij aan, daarom zei ik ook, kan ik ook niet bewijzen, maar ik stel me zo neutraal en eerlijk mogelijk op hier ;)

bedankt voor het eerste, ookal bestaat het echt niet uit zoveel internen als iedereen maar denkt. feit is dat ik nog weinig tegenstand ken, want dit op archer is enkel stackwerk en sommige treinen worden gesniped of geblokt.

het 2de, op archer maximus zit wel een speler, enkel kreeg die tegelijkertijd op w13 ook een massa, en hij verkoos w13 voor het deffen van w38. daardoor kwam die pas in de avond om te deffen.

Was misschien toevallig, maar de gehele massa zat er geen speler op Archer zover ik weet, gezien de vv wat verplaatst is, zo ook bij mij eventjes
 

DeletedUser72963

Guest
Begrijpelijk, zou hetzelfde ook denken, maar je kan van mij aan, daarom zei ik ook, kan ik ook niet bewijzen, maar ik stel me zo neutraal en eerlijk mogelijk op hier ;)

Hoe kan ik jou neutraal vinden als je in zijn stam zit??
 

DeletedUser

Guest
Ik geef volgesmij eerlijk antwoord, geen idee hoe ik neutraler kan zijn?

Daarnaast wil ik niet dat er leugens/ mensen onterecht worden aangewezen in deze situaties.
 

DeletedUser72963

Guest
jij wil beweren dat de speler in kwestie geen enkele info te weten is te komen maakt niet uit wat de info was.
 

DeletedUser

Guest
Of hij er ondertussen meer van weet kan ik niet zeggen en weet ik ook niet, maar hij heeft niet gekeken op het forum van Faith. Maar zoals het nu al even gaat op het AF, het is woord tegen woord.. als dit ontkracht wilt worden moeten er bewijzen komen van Faith(?) om te laten zien dat Depth/ iemand anders het wel was, het 'bewijs' kan niet van onze kant afkomen in ieder geval, en misschien moeten we meer on-topic gaan ( in ieder geval ik) dus ik wil het hierbij laten ;)
 
Bovenaan