My vision game

DeletedUser51839

Guest
Als uitdaging nieuw spel verzonnen waarbij je stambelang moet neerleggen.

Beste speler binnen mij stam: Dr.Manhatten, puur omdat hij een leeg gat invulde op aanvraag van velen en dit doet uit stambelang, verder ook geen slechte speler dus de grootste meerwaarde voor Faith.

Beste speler buiten mijn stam of vijand: Voor mij persoonlijk liet Crimson het mooiste zien.

Speler waar ik meeste respect voor heb: Boarders of Brutality, mijn eerste tegenstander en de persoon die ik het meest de grond wil inboren maar ik geef grondig toe dat ik ik hem enkel met grote moeite zal kunnen neerkrijgen. De vraag aan mijzelf of ik die strijd eens echt wil beginnen. En dan nog zal hij via vv account spelen. heb een lange weg af te leggen nog met hem.

Speler waar ik minst respect voor heb: Iedereen verwacht Roald maar wees gerust, verre van zelfs ;) Andy is de spelers waar ik minst respect voor heb. De leider die bij eerste massa wegvluchtte. Nu weet ik idd wrm ze zo'n laag beeld van Faith hebben :/

Actie van de week: Was zelf inactief deze week eigenlijk dus kan hier geen reactie op geven.

Bof's op mijn stam: Mooi dat sommige enkelingen soms de wereld voor een ander openen :)

Bof's op andere stam/vijand: Mooie actie op ACAP, jullie hadden geluk dat er een paar vv's fouten hadden gemaakt maar toch mooi blijven doorgaan, dit richting Colla en Vlemis

Waar ik mij aan erger deze week: hoe sommige spelers nooit iets van zich laten horen op forum en dergelijke en hun eigen gang gaan. Denk dat in elke stam wel mensen zijn die nooit iets zeggen en hun eigen spel spelen. vind het zonde van "Tribal" Wars.


als het concept niet goed is laat me weten, pas gerust aan maar breek me niet af omdat ik iniatief neem om die lijsten vol stambelang te veranderen.
 

DeletedUser62454

Guest
Thx, dat vind ik leuk om te horen.
Je gaat wat treintjes doodlopen vannacht :D
 

DeletedUser

Guest
leuk idee, denk wel dat het een en ander uitgewerkt moet worden. Maar als ik het goed begrijp wil je een soort van 'wekelijkse awards' gemixt met 'golden awards' waarin ieder zijn/haar meningen naar buiten kan brengen zonder partijdig/subjectief te zijn? i.p.v. golden awards die constant veranderen en waarin niet altijd even objectief gekeken wordt? correct me if i'm wrong.
 

DeletedUser74031

Guest
Beste speler binnen mij stam: Ik persoonlijk denk dat er in Zero niemand met expectionele hogere kwaliteiten dan de andere zit. Onze kern kan eigelijk alles wat verdedigend en aanvallend nodig is en het stamgevoel is hoog.

Beste speler buiten mijn stam of vijand: Ik vindt Aapsel een zeer goede speler en een goede leider voor Hippo! daarom kies ik hem hiervoor.

Speler waar ik meeste respect voor heb: Dit is Roald dit vanwege zijn post op 't forum waarvan ik soms kan genieten. Ik hou ervan hoe hij mensen kan overhalen (netzo als sommige dictaturen dit ook konden bij hun land).

Speler waar ik minst respect voor heb: Ik heb het minste respect voor Liquicity, simpelweg omdat hij IG de stam Zero ging bedreigen maar er geen daden vanaf kwamen en natuurlijk de zoveelste intern.

Actie van de week: Ik heb persoonlijk wel kunnen lachen op 't AF :)

Bof's op mijn stam: Snap hier niet goed wat je hier mee bedoelt? :p

Bof's op andere stam/vijand: ??

Waar ik mij aan erger deze week: Ik erger me vooral hoe de werelden zijn geworden op TW, ik zie bij veel verschillende leden een overstap naar de vijand ect. Hier erger ik me zeer aan aangezien je dan geen stamgevoel hebt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Leuk initiatief,

Maar moet inderdaad nog wat verder uitgewerkt worden. Hier mijn eerste suggestie: Ik zou eerder iets willen als 'welke speler uit je stam heeft het beste gepresteerd afgelopen week'. Beste speler binnen de stam is namelijk niet van de één op de andere week totaal verschillend. Terwijl je, met beste prestaties, iedere week een ander in het zonnetje kunt zetten. Ookal komt dat wel redelijk overeen met 'actie van de week'. Maar beste speler buiten / binnen stam is iedere week hetzelfde. Want het is de bedoeling dat je dit wekelijks kan posten nietwaar?

Bedankt trouwens patjuhh, al ben ik geen dictator he :eek:
 

DeletedUser74031

Guest
Leuk initiatief,

Maar moet inderdaad nog wat verder uitgewerkt worden. Hier mijn eerste suggestie: Ik zou eerder iets willen als 'welke speler uit je stam heeft het beste gepresteerd afgelopen week'. Beste speler binnen de stam is namelijk niet van de één op de andere week totaal verschillend. Terwijl je, met beste prestaties, iedere week een ander in het zonnetje kunt zetten. Ookal komt dat wel redelijk overeen met 'actie van de week'. Maar beste speler buiten / binnen stam is iedere week hetzelfde. Want het is de bedoeling dat je dit wekelijks kan posten nietwaar?

Bedankt trouwens patjuhh, al ben ik geen dictator he :eek:

Ik wou het eerst vergelijken met Hitler (maar ik dacht dat erafgehaald zou worden). Dit niet om wat hij gedaan heeft...

Maar puur dat hij kon zien wat de zwakke plek van het volk was. Hij is aan macht gekomen omdat hij voor werk zou zorgen.. Ook al heeft dit geleid tot de 2e wereld oorlog.
 

DeletedUser74047

Guest
Inderdaad leuk initiatief waarbij je ook sowieso andere stammen moet beschrijven. Is het misschien een idee om ook een niet direct gerelateerde stam te kiezen? Anders is er bijvoorbeeld nog steeds grote kans dat het DET-Amen-Hippo!-Faith. wordt en dat bijvoorbeeld Elec., Nero en Zero hun verdiende aandacht niet genoeg krijgen. (ze zijn wel 'gerelateerd' omdat ze bijvoorbeeld ook faith. aanvallen zoals elec., maar niet de tot nu toe veelbesproken bg's DET-faith., amen-Hippo! zijn). Of is het dan te moeilijk om ze als niet-gerelateerd te kunnen zien?
 

DeletedUser51839

Guest
Thx, dat vind ik leuk om te horen.
Je gaat wat treintjes doodlopen vannacht :D

Is mijn co, zag het vanmorgen, is soms een nuub maar hij is tenminste actief, is enige wat verlang.

leuk idee, denk wel dat het een en ander uitgewerkt moet worden. Maar als ik het goed begrijp wil je een soort van 'wekelijkse awards' gemixt met 'golden awards' waarin ieder zijn/haar meningen naar buiten kan brengen zonder partijdig/subjectief te zijn? i.p.v. golden awards die constant veranderen en waarin niet altijd even objectief gekeken wordt? correct me if i'm wrong.

Correct en ervoor zorgen dat je ook "vijanden" die het goed doen erkent.
Want een goede vijand moet je erkennen, hij is diegene die jou motiveert.

Leuk initiatief,

Maar moet inderdaad nog wat verder uitgewerkt worden. Hier mijn eerste suggestie: Ik zou eerder iets willen als 'welke speler uit je stam heeft het beste gepresteerd afgelopen week'. Beste speler binnen de stam is namelijk niet van de één op de andere week totaal verschillend. Terwijl je, met beste prestaties, iedere week een ander in het zonnetje kunt zetten. Ookal komt dat wel redelijk overeen met 'actie van de week'. Maar beste speler buiten / binnen stam is iedere week hetzelfde. Want het is de bedoeling dat je dit wekelijks kan posten nietwaar?

Bedankt trouwens patjuhh, al ben ik geen dictator he :eek:

Niet zeggen, pas het gewoon aan ;)

Ik wou het eerst vergelijken met Hitler (maar ik dacht dat erafgehaald zou worden). Dit niet om wat hij gedaan heeft...

Maar puur dat hij kon zien wat de zwakke plek van het volk was. Hij is aan macht gekomen omdat hij voor werk zou zorgen.. Ook al heeft dit geleid tot de 2e wereld oorlog.

Om effe historisch correct te zijn. Als er geen 1ste wereldoorlog zou zijn geweest had het volk nooit hitler (een extreme partij) gekozen door de werkloosheid die voort kwam uit de hoge boete van WO1
 

DeletedUser

Guest
Best leuk idee Tyron, Kijken hoe we het nog wat beter kunnen uitwerken maar een soort week award is wel leuk houd de activiteit op het forum ook weer een stukje hoger ;)
En hopelijk roept het leuke discussie's op.
 

DeletedUser51839

Guest
Discussies ok, maar hoofdzaak ik ook zonder stambelang je mening te geven.
 

DeletedUser74417

Guest
Beste speler binnen mij stam: Hangt ervan af wat er juist met beste bedoeld wordt. Kwaliteit is niet enkel skillz in mijn ogen. In mijn ogen is de "beste speler" diegene die tactisch , sociaal en puur op kennis van het spel er boven uitsteekt. In mijn stam is de meest complete speler The incredible Hippo en Hippowdon. Puur op skilz is het Asikdatesdee. Een gemene sniper die kerel.

Beste speler buiten mijn stam of vijand: Crismon Serph heeft de laatste weken het meeste indruk op mij gemaakt. Naar mijn mening gaat hij het verloop van deze wereld deels mee bepalen. One to watch guys ;-)

Speler waar ik meeste respect voor heb: Aapsel en Insanehippo. Ferrybroeren heb ik ook respect voor (al heb ik hem 7 dorpen afhandig gemaakt)

Speler waar ik minst respect voor heb: Liquicity. Weer een intern, Alweer. Komaan kerel doe hier eens iets aan.

Actie van de week: De massa van Faith op Hippo en Amen die momenteel binnenkomt. We zullen spoedig zien wat het gaat opleveren

Bof's op mijn stam: WTF?

Bof's op andere stam/vijand: WTF?

Waar ik mij aan erger deze week: Dat sommige spelers smeken om een NAP, die krijgen om dan achteraf volledig te negeren en te backstabben... Steven---you know who you are.



Leuk tijdverdrijf dit.
 
Reactiescore
972
Speler waar ik minst respect voor heb: Liquicity. Weer een intern, Alweer. Komaan kerel doe hier eens iets aan.

Actie van de week: De massa van Faith op Hippo en Amen die momenteel binnenkomt. We zullen spoedig zien wat het gaat opleveren

Lachwekkende gozer ben jij. Ten eerste baseer jij je puur op een gerucht en deponeer je het hier als een feit. Een gerucht waar niks van waar lijkt te zijn.

Maar goed, goed dat je het toegeeft, Archer Maximus komt in de buurt van een intern, alleen al kijkende naar de dorpen die Liquicity pakt:

294pf78.png
 

DeletedUser

Guest
Lachwekkende gozer ben jij. Ten eerste baseer jij je puur op een gerucht en deponeer je het hier als een feit. Een gerucht waar niks van waar lijkt te zijn.

Maar goed, goed dat je het toegeeft, Archer Maximus komt in de buurt van een intern, alleen al kijkende naar de dorpen die Liquicity pakt:

294pf78.png

Wat pakt Eat Sleep Farm Repeat dan:$
 

DeletedUser74417

Guest
Lachwekkende gozer ben jij. Ten eerste baseer jij je puur op een gerucht en deponeer je het hier als een feit. Een gerucht waar niks van waar lijkt te zijn.

Maar goed, goed dat je het toegeeft, Archer Maximus komt in de buurt van een intern, alleen al kijkende naar de dorpen die Liquicity pakt:

294pf78.png


Jongen toch je toont me net het bewijs dat hij non stop internt.
Hij laat hier zijn offensieve troepen voor het eerst lopen deze maand. Ik maak me er alleszins niet druk om.
 

DeletedUser63840

Guest
Jongen toch je toont me net het bewijs dat hij non stop internt.
Hij laat hier zijn offensieve troepen voor het eerst lopen deze maand. Ik maak me er alleszins niet druk om.

Ik zou mij er ook geen zorgen over maken als ik jou was hoor. Gaat alleen een account kapot. :rolleyes:
 
Reactiescore
972
Jongen toch je toont me net het bewijs dat hij non stop internt.
Hij laat hier zijn offensieve troepen voor het eerst lopen deze maand. Ik maak me er alleszins niet druk om.

Wat een kul argument. Je weerlegt werkelijk niks van mijn post.

Jij begint met: "Liquicity. Weer een intern, Alweer. Komaan kerel doe hier eens iets aan." Onjuist. Hij internt niet alweer.

Nu kom je terug op je vorige bewering met dat hij voor het eerst zijn troepen laat lopen deze maand... Man, ben jij scheel? De vorige offensieve actie op Archer Maximus is zo'n 20 dagen geleden, dus je opmerking slaat kant nog wal. Die vorige offensieve actie was overigens nog zo'n ontzettend effectieve aanval, dus ga mij niet beweren dat hij non stop internt, of niets anders kan dan internen. En als je je er niet druk om maakt, waarom post je het dan... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Beste speler binnen mijn stam: Hipponarius, ervaren & weet waar hij mee bezig is.

Beste speler buiten mijn stam of vijand: Collationem.? Vlemis?

Speler(s) waar ik meeste respect voor heb: Intern: The Incredible Hippo (stambelang 100, eigenbelang 0). Extern: Im Different & Roald. Altijd bereid te helpen waar nodig, waarvoor dank.

Speler waar ik minst respect voor heb: TheCrowe., simpelweg omdat ik het zelfs niet over m'n hart zou krijgen om met zo'n account naar de vijand te stappen.

Actie van de week: Op de moment dat je een vv-er het hoogst nodig hebt... Komt daar Davy aangeklopt. :cool2:

Bof's op mijn stam mezelf: Rover gehaald.

Bof's op andere stam/vijand: VVDD voor Daan.

Waar ik mij aan erger deze week: Een vorm van egotripperij die ik niet vatten kan.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler binnen mijn stam: God , hebben we die wel (grapje he :p) Nee nee, dit is voor mij toch wel Hipponarius of Hippodown (ongeacht de speler zelf een beetje raar is, toch weet hij waar hij mee bezig is)

Beste speler buiten mijn stam of vijand: Bij Amen is dit vast en zeker Collationem of Vlemis. Maar hierbuiten is het Crimson Seraph.

Speler(s) waar ik meeste respect voor heb: Herr Hippononia , omdat hij gewoon me altijd gesteund heeft & buiten Hippo is het zoals ik al vermeld heb Collationem (100% stambelang) en Im Different

Speler waar ik minst respect voor heb: In het algemeen de mensen met een Ego van hier tot in tokio. Wie zich aangesproken voelt heeft pech.

Actie van de week: /

Bof's opmijn stam Wat zijn Bof's?

Bof's op andere stam/vijand: /

Waar ik mij aan erger deze week: /
 
Bovenaan