Mooiste profielplaatje(s)

DeletedUser

Guest
FearUSlogoo.jpg

Zeer mooi jaloers.
 

DeletedUser

Guest
Er staat toch FearUS ?

Hoe bedoel je?

Ja, maar er staat niks in het plaatje dat die boodschap bevestigd. Bijv. bij insomnia staat iemand die insomnia uitbeeld, bij only staat iemand die blij is alleen te zijn, bij volcae staat een groep barbaren etc. Bij fearus staat wel een mooi plaatje (voor de duidelijkheid, mooier dan ik ooit kan maken), maar het sluit verder niet zo goed aan bij de naam.

Fearus is moeilijk te verbeelden, mss door iets engs (spook/clownachtig monster, spinnen plaag etc.) en wat mensen die bang in/om een hoekje verstoppen daarvoor.
 

DeletedUser3476

Guest
Hmmm, iemand bang in een hoekje, ge inspireert me. :)

'k Zie uw punt. Thx!
 

DeletedUser

Guest

Ik vind die afbeelding op dat schild anders aardig angsaanjagend :S :p

Ik vind het een erg mooi plaatje, eng is het niet maar dat hoeft naar mijn mening ook niet. Het hoeft niet als afbeelding direct een link naar de stamnaam te zijn, het kan ook een achterliggende gedachte zijn natuurlijk. (Is maar een voorbeeld;))
 

DeletedUser3476

Guest
Mja, echt niet veel tijd om mijn creatieve geest te laten feesten. 'k Heb tweede zit... Na 5 september ben ik terug creatiever. :)
 

DeletedUser3476

Guest
Beetje moeilijk :)

Heeeel soms wel, als ze het mij genoeg helpen herinneren en duidelijk genoeg zeggen wat ze willen enz... + ingame. ;)
 

DeletedUser

Guest
mijn plaatje vind je die niet cool?

mijn profiel plaatje komt niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
net gemaakt :p
Geeft mijn ongelofelijk originele skills weer ;):p:rolleyes:

ilovetechno2007at1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
onduidelijk tekst maar des al niet te min zeer mooi.

magicmushroomlb9.jpg


dit is mijn nieuwe.

hope dat chaoske niet schrikt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan