Mooiste profielplaatje(s)

DeletedUser

Guest
Na het succes van het mooiste stamlogo is er nu ook het mooiste profielplaatje!
Ik heb er twee die ik erg mooi vind wel die van cede maiori en van follower of machiavelli. Beide zijn zeer geslaagd.
 

DeletedUser

Guest
ik vindt die van spook de mooiste
wie ik tot nu toe heb gezien
 

DeletedUser

Guest
Grappig, maar ik verkeerde in de veronderstelling dat dit ging om de ingame profielplaatjes... :rolleyes: Het kan aan mij liggen hoor.

Maar ik zie follower of Machiavelli bijvoorbeeld nooit op het forum en Nazthex zei dat dit in navolging was op het topic van het mooiste stamlogo, vandaar ;) Daarbij moeten jullie niet vergeten dat dit topic anders ergens anders had moeten staan, het forum voor ditjes en datjes bijvoorbeeld.

Persoonlijk denk ik dat zo'n topic onbegonnen werk is, want er zijn zóveel spelers :p

Maar goed, aangezien ik niet verder kijk dan mijn neus lang is zeg ik: Hewlett IV heeft een erg mooi plaatje :) Ook Quach vind ik een leuk persoonlijk wapen hebben :D
 

DeletedUser13606

Guest
inGame dan maar

user_image.php
 

DeletedUser14658

Guest
Het lijkt mij duidelijk dat dit om ingame profielplaatjes gaat.. we hebben namelijk al een topic over profiel plaatjes van t forum: Vrij forum / Ditjes en datjes -> Avatar

Ik vind die van Nenya wel gaaf =D
 

DeletedUser

Guest
de mijne is eigenlijk een beetje oud


iemand die goed is met photoshop mis een nieuwe kan maken?
 

DeletedUser14658

Guest
Dit topic gaat tog over profiel plaatjes in game of zit ik verkeerd??:confused:
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat dacht ik niet... Sommige spelers zijn alleen een beetje traag van begrip :p
 

DeletedUser9556

Guest
Na het succes van het mooiste stamlogo is er nu ook het mooiste profielplaatje!
Ik heb er twee die ik erg mooi vind wel die van cede maiori en van follower of machiavelli. Beide zijn zeer geslaagd.

Ik wil er toch even bijzeggen dat beide plaatjes gemaakt werden door relatine.

edit: IG he, dat hier links van de tekst is een probeersel van mezelf ^^
 

DeletedUser

Guest
Hmm ik vind hem niet mooi, te donker en de tekst ziet er niet echt mooi uit.
 

DeletedUser3049

Guest
depends

heeft hij dit volledig zelf gemaakt


of gewoon knip knip en plak wa tekst erop
 

DeletedUser

Guest
ik vindt 'm wel mooi, maar het ligt er idd aan of het gwn knip en plak werk is of dat het ''Handmade'' is bij optie 1:

is het in elk geval wel mooi maar hij heeft er minder werk ingestoken'

optie 2: heel mooi en een speler die weet wat je moet doen met een profiel Pic :rolleyes:
 
Bovenaan