Mooiste profiel/stamplaatjes

DeletedUser

Guest

ziet er echt heel nice uit maar tegelijkertijd mist er iets, misschien als je tijd hebt een beetje met licht effecten gaan spelen.

Dit is het eerste plaatje die ik zie op t' forum waarbij ik heb van "oh die zou ik wel willen hebben" :p
 

DeletedUser

Guest
ziet er echt heel nice uit maar tegelijkertijd mist er iets, misschien als je tijd hebt een beetje met licht effecten gaan spelen.

Dit is het eerste plaatje die ik zie op t' forum waarbij ik heb van "oh die zou ik wel willen hebben" :p
Nah, ze hebben ons toch uit die stam gegooid, dus ik ga er geen tijd insteken. :p Geen idee waarom trouwens, maar daar zat toch geen activiteit meer in.
 

DeletedUser

Guest
Hebben toch al mooie grote dorpjes om te edelen? :0
Ze hebben je toch niet gekickt om je te edelen? (facepalm)
Fisher en Esta hebben hier niks mee te maken voor de duidelijkheid, die waren al naar vitae toen wij gekickt werden. Anyway, ik trek er mij weinig van aan, het blijft maar een spel. Misschien terug even on-topic gaan nu. :D
 
Reactiescore
57
xfcv0zvnukl.gif


één voor onszelf =P

Leuk plaatje, zou zelf wat meer swag er aan toevoegen.
 
Reactiescore
3.584
Fisher en Esta hebben hier niks mee te maken voor de duidelijkheid, die waren al naar vitae toen wij gekickt werden. Anyway, ik trek er mij weinig van aan, het blijft maar een spel. Misschien terug even on-topic gaan nu. :D

Nee ik weiger te accepteren dat jij gekickt bent zonder je er uitleg voor gekregen hebt dat doe je niet :mad:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan