Mooiste profiel/stamplaatjes

DeletedUser74396

Guest
Bedankt voor de tips.
Ik heb nu enkele nieuwe versies gemaakt die we aan het bespreken zijn in de stam. In ieder geval ziet het er wel al een stuk beter uit met een omranding.

(y) Ik heb zelf enkel plaatjes gemaakt via Paint (zie mijn affe profielplaatje)
bdc01ceb71.jpg


Ingezoomd dus nog slechtere pixels als anders, maar laten we dat vergeten.

Maar ben altijd wel geïnteresseerd geweest in die zaken en heb er volgens anderen een goed oog voor.
Dus ik help graag zolang ik kan.
 

DeletedUser

Guest
Daan ouwe pannenkoek. Ik show je wel een paar van mijn veel te dure (pp) profiel plaatjes :p
 

DeletedUser66966

Guest
(y) Ik heb zelf enkel plaatjes gemaakt via Paint (zie mijn affe profielplaatje)
bdc01ceb71.jpg


Ingezoomd dus nog slechtere pixels als anders, maar laten we dat vergeten.

Maar ben altijd wel geïnteresseerd geweest in die zaken en heb er volgens anderen een goed oog voor.
Dus ik help graag zolang ik kan.
19157_large


Dit is het uiteindelijk geworden: omrand, wat donkerder en het blauw wat meer laten uitkomen.
 

DeletedUser

Guest
19157_large


Dit is het uiteindelijk geworden: omrand, wat donkerder en het blauw wat meer laten uitkomen.

de omranding aan de bovenkant ziet er echt verneukt uit, misschien kan je die beter weghalen en die outline faden ofzo wanneer die bijna boven is, voor de rest zeer origineel plaatje, vind hem niet heel tof ofzo maar omdat het geen rechthoekige stock foto met een paar C4Ds erop is, +1
 

DeletedUser66966

Guest
Bedankt! :D

de omranding aan de bovenkant ziet er echt verneukt uit, misschien kan je die beter weghalen en die outline faden ofzo wanneer die bijna boven is, voor de rest zeer origineel plaatje, vind hem niet heel tof ofzo maar omdat het geen rechthoekige stock foto met een paar C4Ds erop is, +1
De bovenrand vond ik ook al iets minder, maar ik had niet erg veel zin om dat volledig bij te gaan werken. Maar ik heb het nu toch gedaan. :p

Is dit meer zoals je bedoelt?
19427_large
 

DeletedUser

Guest
Bedankt! :D


De bovenrand vond ik ook al iets minder, maar ik had niet erg veel zin om dat volledig bij te gaan werken. Maar ik heb het nu toch gedaan. :p

Is dit meer zoals je bedoelt?
19427_large

precies wat ik bedoel, ziet er zo veel beter uit :D
Het enige wat ik nu nog verkeerd vind is de text; ander font en grotere text zou denk ik heel veel beter eruit zien
(oh en de huidige text is niet gecentreerd)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75329

Guest
18894_large


Wat vinden jullie van deze?
Tekst is lelijk maar plaatje is best wel vet.
 

DeletedUser74358

Guest
maxresdefault.jpg
Kwam deze tegen op het internet. Naam heeft ook een mooie betekenis imo.

Klik voor vergroting :eek:
 

DeletedUser68252

Guest
x9laybx8naf.png


Tortuga [Vitae] heeft nu ook eindelijk een stamplaatje. (Met dank aan Vliegende eend)
 
Bovenaan