moet Domte BB worden

DeletedUser

Guest
De commotie rond de prijs van goudmunten is niet gaan liggen. Echter Domte heeft zich altijd verzet tegen de halvering omdat we vinden dat het niet kan dat spelregels worden aangepast.

De vraag stelt zich dan ook of we dan niet consequent moeten zijn en een einde stellen aan het spelletje en 80.000 dorpen BB laten worden.

Mij PA-punten wil ik zeer graag overmaken aan TFF of aan Order (overmaken aan TW doe ik niet).

Misschien kan Duckje hier een enquête voor opstellen. Bij 66 % ja-stemmen ben ik akkoord om BB te worden.


Graag jullie reactie.
 

DeletedUser26928

Guest
Domte moet dan wat zij willen....persoonlijk als ik nu in domte zit zou i kzeggen fuck die halvering ik ga gewoon door spelen en ik knal als nog TFF kapot maar ik zit in TFF..

Domte moet doen waar ze het prettigst bij zouden voelen


En ik zie als domte zelf barbaar gaat helemaal als of domte de strijd opgeeft en dat zou domte niet sieren volgens mij...want zitten genoeg harde vechters in domte!
 

DeletedUser

Guest
Ieder zijn plezier zou ik zeggen , ons plezier is voorbij en jullie goedkope munten. Die heb je dan ook extra nodig wegens veel BB (inclusief natuurlijk de gratis PA punten. Wegens de kortingsactie zijn er heel wat aangekocht dus kunnen we er ook veel verdelen)

Het zou ons juist sieren als we consequent blijven aan onze standpunten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij bent echt wel grappig hoor ... Waarom zou heel DomTE barbaren moeten worden?

De halvering van de prijs is net positief :)
 

DeletedUser

Guest
Dat is het juist, Domte was tegen de halvering. Een belangrijke reden was dat het not done is om spelregels halverwege het spelletje aan te passen.
 

DeletedUser

Guest
Beste weetikveel,

Het zou jammer zijn als je op delete zou drukken want je bent toch een van de betere spelers binnen DomTe......een speler die er voor wil gaan en daar ook altijd zijn best voor doet! Dat waardeer ik in je en ik zou ook graag zien dat je alleen al om die reden verder blijft spelen!

Maar.....DomTe is nu opeens tegen een aanpassing van de spelregels.....een aanpassing waar 2/3 van de spelers van W4 voor is......terwijl DomTe continu "aanpassingen" deed tegen die spelregels? Daar doe jij niet aan mee, maar de laatste jaren heeft DomTe alleen maar gezondigd tegen de regels van TW. Ik hoef die oude koeien niet nogmaals uit de sloot te halen, maar de bewijzen zijn er, de bans gegeven (recentelijk armina en mean).

Sorry, maar dat moest ik even kwijt.

Geloof me als ik zeg dat een halvering van de goudmuntenprijs de wereld niet in 1 keer op zijn kop zet. Ja, je hebt meer edels, maar kom je dan nog door die Wall heen met meer edels? Nee.......het zorgt er wel voor dat het inactieve deel sneller weg is, alleen niet zo snel als ze bij DomTe denken. Op mijn andere wereld op .net is de prijs al twee keer gehalveerd en dit is het aantal edels dat ik daar nu heb:
Number of noblemen that can be educatedNoblemen limit: 2235
- Existing noblemen 20
- Noblemen in education: 4
- Number of conquered villages: 2205
You can still educate: 6

30 dus.........en ik edel me een slag in de rondte om de barbaren op te ruimen. Maakt het de strijd minder spannend....nee...meer spannend....ook niet. Het blijft gewoon de strijd tegen dezelfde actieve vijand die voor je neus ligt. En het aantal actieve spelers op die wereld is te vergelijken met W4 hier.
 

DeletedUser3877

Guest
triestig dat je dit soort topic begint. Een beetje janken omdat het niet naar je zin is.
En er is in al die tijd dat we al aan het lullen zijn over die goudmunten niet één argument van domte met iets of wat inhoud gekomen.

Ik las hier al tal van protestberichten van domte. Iets van nu kan je 10 edels per dag maken en tis niet eerlijk en blablablabla.
Ieder persoon kan uitrekenen dat je 2,88 edels per dag kan maken in het huidige systeem en dat worden er dan 5,76 per dag.
Dit op de 1000 aanvalsdorpen die beschikbaar zijn. (paniek!)

In Order gebruikten we telkens 90% van onze clears als afleiding met kattas om jullie accounts te slopen en 10% om te edelen, wel nu gebruiken we straks 20% van onze clears om te edelen en 80% om te slopen. groot verschil...

Ik hoor ook dat Order altijd bbd zit te edelen en ze daarom te weinig edels hebben en ze daarom die halvering willen (en we dan deze bbd met die extra edels gaan opwerken). Bullshit, er liggen nog tonnen bbd tussen ons omdat wij eerst domte edelen en de bbd die veilig liggen gewoon laten liggen. De strategie bij domte is eerst internen & dan TFF en dan Order. (waar ik wel begrip voor heb, gezien het grote front is het interessant om veel actieve dorpen te hebben en dat je eerst (naar jullie mening) de zwakkere wegwerkt)
Gebruik dan de voordelen? Edel TFF dan sneller weg om dan sneller op Order te gaan knallen. Of gebruik de extra edels aan het front.
De voor en de nadelen gelden zowel voor jullie als voor ons. Iets van die heeft meer voordelen dan wij is ook weer een bullshit argument.
"Zij zijn de grootste en zij hebben het meeste voordeel" -> Je kan nu per account goudmunten slaan voor 2,88 edels per dag. Of dat nu een account is van 50.000.000.000.000punten of van 100.000 punten. Iedereen heeft hetzelfde voordeel en iedereen hetzelfde nadeel. Het enige verschil is dat we binnen 1 jaar gaan staan waar we anders binnen 2 jaar stonden. En tenzij je nog is 10 jaar wil blijven spelen is het wel nodig om verandering te brengen.
Gelul als 'ik heb nog 200 edels staan, wat ben ik nu met halvering van de goudmunten' is geen argumentatie. Jah wiens schuld is het dat je zoveel edels hebt? Als je met de huidige edels niks doet wat maakt het dan voor je uit hoeveel edels je beschikbaar hebt.

Het is verboden om in het spel de spelregels te veranderen? De meest zwart-witte kijk van 2011 tot nu toe. En supper hypocriet dat dit uit domte komt.
Er was door TW team een stop vast gelegd rond kerst en Nieuwjaar (3 weken op voorhand aangegeven). 5 dagen ervoor werd een enquête opgezet om dit allemaal te veranderen. Op die moment was DomTe 100% voor omdat dit hun beter uit kwam. Order was tegen omdat het zo laat pas veranderd werd en er al aanvallen liepen. Toen hoorde ik je niet klagen dat de regels plots gewijzigd werden? Nee toen stonden jullie allemaal vol overtuiging op "verschuiven" te stemmen.
Nu is er iets (wat volgens jullie) domte slecht uit komt dus gelijk allemaal op barbaren!
 

DeletedUser

Guest
er zijn er heel wat die op barbaar gaan gaan van domte ;)

Door een ban of omdat ze onder vv stonden van degene die nu een ban heeft (zijn er een aantal heb ik begrepen............)? Ik wil de meningen horen van de actieve DomTe leden!
 

DeletedUser

Guest
Mijn ervaring...

Met spelers van andere stammen...
Maar ook bij ons.

Als mensen stoppen om zoiets als een update of regelwijziging...
dan is er meer aan de hand.

De verandering wordt aangegrepen als excuus om te stoppen.


Mijn mening: Je hebt geen excuus nodig om te stoppen!

dit is een spel dat je vrijwillig doet.
Het levert je geen geld op.
Het kost je alleen maar geld.
Dan heb ik het niet eens over de tijd en energie :eek:


Dus als DomTe op BB gaat...
Dan zou ik het jammer vinden.
Kan het ook niet geloven.

en tot ik bewijs zie.
speel ik gwoon verder :D
 

DeletedUser

Guest
Door een ban of omdat ze onder vv stonden van degene die nu een ban heeft (zijn er een aantal heb ik begrepen............)? Ik wil de meningen horen van de actieve DomTe leden!

als armina geblocked wordt zullen er wel een aantal BB gaan ;) maar ik blijf spelen hoor ^^
kmisje te hard <33
 

DeletedUser

Guest
En daar gaat onze Billie weer. Bah wat ben jij een apart mannetje zeg. Ongelofelijk.

Goed! Ontopic! Toen ik deze thread zag dacht ik dat het over de bans van mean, guardian, armina, etc zou gaan. Ik zou het namelijk echt verschrikkelijk vinden als deze spelers barbaar worden. Het zou in principe gewoon puur pretbederf zijn, en ik hoop dat hier nog een stemming overkomt (mocht dit zo zijn natuurlijk! Ik neem ook zomaar het één en ander op).

Maar helaas is deze thread weer pure onzin van weetikveel met een speculatie die nooit uit zal komen en voer voor Billie en karen om weer te laten zien welke scheldwoorden ze die dag weer hebben geleerd op de kleuterschool.

Eigenlijk heeft fmcedric alles al gezegd. Na zijn zéér wijze reactie had de thread eigenlijk al gesloten moeten worden. Misschien is het tijd dat DomTe leden eens op dat soort reacties reageren, in plaats van net doen of ze die niet gelezen hebben en alleen maar reageren op de spam. (Ik kan me alleen Janzondervrees bedenken die soms iets nuttigs zegt.)

Verder voor de spelers die op delete klikken : Ik vind dit altijd een beetje lullig. Is het nou echt zo erg om gewoon je vv af te geven aan een stamlid en nooit meer in te loggen? Het zijn toch mensen waar je soms jaren met plezier dit spelletje mee hebt gespeeld. Moet je dat dan plotseling opeens voor hun verzieken, omdat je er zelf geen plezier meer in heb??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En daar gaat onze Billie weer. Bah wat ben jij een apart mannetje zeg. Ongelofelijk.

Goed! Ontopic! Toen ik deze thread zag dacht ik dat het over de bans van mean, guardian, armina, etc zou gaan. Ik zou het namelijk echt verschrikkelijk vinden als deze spelers barbaar worden. Het zou in principe gewoon puur pretbederf zijn, en ik hoop dat hier nog een stemming overkomt (mocht dit zo zijn natuurlijk! Ik neem ook zomaar het één en ander op).

Maar helaas is deze thread weer pure onzin van weetikveel met een speculatie die nooit uit zal komen en voer voor Billie en karen om weer te laten zien welke scheldwoorden ze die dag weer hebben geleerd op de kleuterschool.

Eigenlijk heeft fmcedric alles al gezegd. Na zijn zéér wijze reactie had de thread eigenlijk al gesloten moeten worden. Misschien is het tijd dat DomTe leden eens op dat soort reacties reageren, in plaats van net doen of ze die niet gelezen hebben en alleen maar reageren op de spam. (Ik kan me alleen Janzondervrees bedenken die soms iets nuttigs zegt.)

Verder voor de spelers die op delete klikken : Ik vind dit altijd een beetje lullig. Is het nou echt zo erg om gewoon je vv af te geven aan een stamlid en nooit meer in te loggen? Het zijn toch mensen waar je soms jaren met plezier dit spelletje mee hebt gespeeld. Moet je dat dan plotseling opeens voor hun verzieken, omdat je er zelf geen plezier meer in heb??


ik geef je volkomen gelijk hoor,

maar 1 ding wel , vergelijk me niet met karen want ik heb haar karakter niet , ik respecteer de stamleden maar ook de vijanden ;)
en schelden doe ik niet ;)
 

DeletedUser3877

Guest
Eigenlijk heeft fmcedric alles al gezegd. Na zijn zéér wijze reactie had de thread eigenlijk al gesloten moeten worden. Misschien is het tijd dat DomTe leden eens op dat soort reacties reageren, in plaats van net doen of ze die niet gelezen hebben en alleen maar reageren op de spam. (Ik kan me alleen Janzondervrees bedenken die soms iets nuttigs zegt.)
Jah er wordt verdacht weinig op gereageerd

Verder voor de spelers die op delete klikken : Ik vind dit altijd een beetje lullig. Is het nou echt zo erg om gewoon je vv af te geven aan een stamlid en nooit meer in te loggen? Het zijn toch mensen waar je soms jaren met plezier dit spelletje mee hebt gespeeld. Moet je dat dan plotseling opeens voor hun verzieken, omdat je er zelf geen plezier meer in heb??

Denk eraan: Voor Order & TFF moeten jullie van domte niet blijven op deze wereld, 1000bbd meer of minder, wat maakt het ons nog uit?
Het is voor je stamgenoten dat je het moet doen. Druk je op delete dan zullen je achtergebleven ex-stamgenoten in de shit komen te zitten en help je ze geen bal vooruit alleen bederf je hun plezier ook nog.
Ik vind het altijd erg lullig als een account in onze stam op delete gaat, je denkt meteen aan alles wat de stam ervoor gedaan heeft en dat ze zomaar even op delete duwden. Niets meer achterlaten dan een gat waar dan de vijand in kruipt om je nog eens extra te irriteren
 

DeletedUser

Guest
cedric..

ik vind het vooral lullig voor ons!!

want ik edel liever de dorpen onder de #$% van een speler vandaan,
dan dat ik barbaren edel...

Dus voor mijn spelplezier en dat van vele anderen...
hou nog ff vol!

er zijn een paar spelers die het egt wel leuk doen.
bobdecat, weetikveel, lisbeth, waterkaas was ook ooit leuk... en zo nog drie of vier.
de rest schittert door onhandigheid of afwezigheid.

in noord is er met mijn toestemming enig succes... das part of the deal.
ik verwacht daar meer gepraat dan actie!

maar kom in zuid houden jullie 5 toch nog wel ff vol!!!
plzzzzzz
 

DeletedUser

Guest
Het gaat hier niet om jou Jay en niemand zal blijven omdat jij graag een speler edelt ipv een barbarendorp. Toch ben ik het wel eens met de eerdere posts. Als je stopt door een verandering in het spel (en we hebben er al zoveel gehad) dan was er al meer aan de hand. Je had al geen zin meer waarschijnlijk en het is dus alleen een aanleiding, geen reden. Mean stopt ook na een verandering van eht spel, denkt iedereen nu echt dat dat alleen daardoor komt? Nee, hij was er vast al langer klaar mee, was sowieso al minder actief en een paar aanvallen plus een verandering in het spel zorgden ervoor dat hij stopte.

Dan heeft Mean dat nog redelijk netjes gedaan. Hij is niet op barbaar gegaan maar de VV kwam bij DomTe terecht. Dat DomTe vervolgens niet geprobeerd heeft het account te redden maar zelf keihard begon te internen, wat ik een domme keuze vindt maar in DomTe lijkt het wel vaker alleen om de groei van de 'DomTe-elite' te gaan, is hun keuze geweest.

Iedere speler die op barbaar gaat is een egoistische kl****ak, in mijn ogen ga je nooit en te nimmer op barbaar om de simpele reden dat jij daardoor niet alleen stopt met het spel maar dat je ook het spel voor je nog spelende stamgenoten verpest. Geef je vv af, niet huilen en kom nooit meer terug. Of speel gewoon door. Het klinkt natuurlijk sowieso al absurd. Hoever kom je in godsnaam in het echte leven als je bij elke beslissing die jou niet zint huilend wegloopt? Achjah doe wat je niet laten kunt zou ik zeggen, het moet wel leuk blijven.
 

DeletedUser

Guest
om de een of andere rare reden bespeur ik veel vijandigheid in dit topic:)

Ik raad iedereen dus ook aan om een normale discussie hierover te voeren of ik zal het topic sluiten.
 

DeletedUser26928

Guest
Wie op delete drukt is een watje....strijdend ten onder gaan dan ga je ten minste nog met respect ten onder .... wie op delete drukt is een watje die de druk niet aan kan!
 

DeletedUser53052

Guest
Het grote nadeel van TW is dat als stammen groot zijn ze een groot gebied hebben, en er dus altijd spelers zijn die geen front hebben en dus BB worden etc. Waarom maken ze de wereld niet 3demensionaal of hoe ik het moet noemen. Oosten van de kaart grenst aan het westen, Noorden aan het zuiden. En het centrum doen we binnenste buiten ? :D
 
Bovenaan