moet Domte BB worden

DeletedUser

Guest
Het grote nadeel van TW is dat als stammen groot zijn ze een groot gebied hebben, en er dus altijd spelers zijn die geen front hebben en dus BB worden etc. Waarom maken ze de wereld niet 3demensionaal of hoe ik het moet noemen. Oosten van de kaart grenst aan het westen, Noorden aan het zuiden. En het centrum doen we binnenste buiten ? :D

Wil je ze bij TW aub niet op ideeen brengen........ik heb al een paar liter van mijn favoriete weekend drankje op en kan dan wel eens hele gekke dingen gaan doen als dat nu al het geval was....;)

Alle gekheid op een stokje.........het is best een goed idee van je! De aarde is rond en het brengt zo voor velen veel meer spanning en spelplezier.
 

DeletedUser26928

Guest
Mogen we dan ook kanonnen, en ik wil het paard van troye hebben!
 

DeletedUser

Guest
Het grote nadeel van TW is dat als stammen groot zijn ze een groot gebied hebben, en er dus altijd spelers zijn die geen front hebben en dus BB worden etc. Waarom maken ze de wereld niet 3demensionaal of hoe ik het moet noemen. Oosten van de kaart grenst aan het westen, Noorden aan het zuiden. En het centrum doen we binnenste buiten ? :D

Een wereld in de vorm van een bal/bol bedoel je dan?

Zou wel lachen zijn :p
 
Reactiescore
30
.The Master Of C36 zei:
Het grote nadeel van TW is dat als stammen groot zijn ze een groot gebied hebben, en er dus altijd spelers zijn die geen front hebben en dus BB worden etc. Waarom maken ze de wereld niet 3demensionaal of hoe ik het moet noemen. Oosten van de kaart grenst aan het westen, Noorden aan het zuiden. En het centrum doen we binnenste buiten ?

Haha, ja. Dat zou echt sick zijn. Ik ben voor, de wereldbol is immers ook rond.:)
 

DeletedUser

Guest
hmm :(
komt slecht voor me uit maarja :) als TW dat doet dan is het zo ;)
 

DeletedUser

Guest
ondertussen...

met alle grappen over een platte wereld of ronde wereld...
is weetikveel miss geen barbaar, maar wel weg.

jammer. hij was een goeie speler.
 
Reactiescore
30
Als hij weg is was hij misschien toch niet zo goed...
 

DeletedUser

Guest
Hij was wel een goede speler. Aardig wat met hem gevochten en het waren leuke gevechten. Jammer dat hij weg is.....:eek:
 

DeletedUser25338

Guest
Als hij weg is was hij misschien toch niet zo goed...

en dat ga jij weten ?? iedereen heeft nog een leven buiten TW !! en keuzes moet je maken er gaan andere dingen voor !

als jij dat niet vindt.. succes met je leven voor de pc !
 

DeletedUser

Guest
mjah door de verandering heb ik terug zin gekregen hoor ;)
er is iemand die denkt dat hij graag sloopt ;)

en precies hier om geloof ik niet meer als jij zegt dat jij stopt :p
want 2 a 3 dagen later zeg je al weer dat je zin hebt XD
 
Bovenaan