Modjes laten graag protjes

DeletedUser24338

Guest
But first...
selfie.gif
 

DeletedUser72524

Guest
Ja voor het eerst had ik er een goed gevoel achter, wel confronterend dat ik gewoon vragen herkende van een eerder tentamen.

Ik zei dat ik vragen herkende, ze hadden blijkbaar een oud tentamen gebruikt waardoor mijn tentamen niet meer geldig is #kutleven.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zei dat ik vragen herkende, ze hadden blijkbaar een oud tentamen gebruikt waardoor mijn tentamen niet meer geldig is #kutleven.

Waarom noem je een toetsje waar je de hoofdsteden van West-Europa moet weten een tentamen?
En je verdient het opnieuw te doen. Winkeldieven hebben geen toekomst zeggen ze altijd.
 

DeletedUser72524

Guest
Wuut, dat is echt sund.

Ja ik probeer het positieve van in te zien, ik kan nu een extra week leren. Al wist ik al bijna zeker dat ik hem zou hebben #arrogantie.

Dat gekut heb ik ook wel eens gehad. Kut scholen ook xd

Ja man man man

Waarom noem je een toetsje waar je de hoofdsteden van West-Europa moet weten een tentamen?
En je verdient het opnieuw te doen. Winkeldieven hebben geen toekomst zeggen ze altijd.

Oow ja sorry, ik bedoelde natuurlijk een toetsje waar ik de hoofdsteden van west Europa en de provincies van NL moet opnoemen. Een toekomst heb je altijd, de vraag is alleen hoe lang nog en positief of negatief?
 

DeletedUser61134

Guest
Oow ja sorry, ik bedoelde natuurlijk een toetsje waar ik de hoofdsteden van west Europa en de provincies van NL moet opnoemen. Een toekomst heb je altijd, de vraag is alleen hoe lang nog en positief of negatief?

Gevaarlijke instelling.
De mening van de politie in twijfel trekken. Als dit Amerika was werd je ervoor opgepakt :eek:
 
Bovenaan