Modjes laten graag protjes

Reactiescore
976
Make VF Great Again!

Gegroet,

Dit topic is speciaal voor alle modjes van tribalwars. Zij mogen hier vanaf nu hun onzin komen delen met de community. Gedaan dus met de modjes-spam-chat achter gesloten deuren, leve het forum. Leve het Vrije Forum!

Een wijze oude man zei ooit eens:

Een community bouwen is één van de moeilijkste taken ter wereld, zeker als leden gaan resorten naar Skype voor communicatie en dergelijke meer (buiten je platform) je creërt dan (zoals ik al veel vroeger gepost heb) een vicieuze cirkel waar enkel de 'chosen few' op skype komen en al de rest al geweerd wordt omdat ze niet op skype zitten, deze leden voelen zich buitengesloten en zullen dus ook niet terugkomen want het feest zit niet op het forum maar op Skype uiteindelijk trekt Skype weinig tot geen nieuwe leden aan en zijn er daar enkel stoppende leden wat dus de spelersbasis uitdund tot onbestaand.

Mijn inziens is de beslissing van de forumgebruikers om het gros van de communicatie via skype te gaan voeren de downfall voor het spellenforum geweest. Dit is een logisch gevolg van een beslissing van een paar leden geweest maar het zijn ook enkel de leden die hier iets aan kunnen doen.
Orders van de chef, jullie hebben het gehoord!

@Poo. @ropiloot11 @famdecibel @grumpy236 @Teveron @MrandMrsBundy @WatBlaasJeInMijnOor? @jenskeuh @SC Beast. @Moonlight @Lunatic Ace @Jo Han @amancho @Mylove @Duckje

Hou jullie vooral niet in

Groetjes
 
Reactiescore
2.490
En hier mogen we dus gewoon klessebessen?
 

DeletedUser72524

Guest
Klopt dat zei ik toch? Ze gebruiken het alleen enkel voor zo van die geheime oninteressante shit. De funtalk uit de modjes-skypechat gaat vanaf nu naar dit topic komen.

Goed voornemen Kipje! Ik hoorde ook dat paar modjes baalde dat ze niet lekker kunnen spammen zonder dat hun titel wordt benoemd. Nou modjes ga je gang, we behandelen jullie hier als gelijke:)

Behalve Poop natuurlijk, hij is Goddelijk!
 

DeletedUser7072

Guest
Sinds wanneer is skype trouwens het voornaamste communicatie middel tussen mensen van de community? 2012 ofzo? Daarvoor had ik namelijk niet/amper contact met mensen hier buiten het forum maar dan spreek ik enkel namens mezelf.
 
Reactiescore
1.728
Iedere wereld wordt er weer een nieuwe wereld chatgroep geopend. Ook het vrije forum heeft een skype groep.
 
Reactiescore
976
Zouden de modjes die hier nog niet gepost hebben inactief zijn of zich te goed voelen om op VF te vertoeven? Ik had ze nochtans allemaal getagd ..
 
Reactiescore
1.468
Zouden de modjes die hier nog niet gepost hebben inactief zijn of zich te goed voelen om op VF te vertoeven? Ik had ze nochtans allemaal getagd ..
Weet niet of ze allemaal zin hebben in het VF. Ik heb me zelf er tot nu toe vrij bewust buiten gelaten, omdat ik jullie het prima doen zonder mods momenteel :)

Maar als er iets gebeurt ben ik er als de kippen bij ;)
 
Reactiescore
976
Weet niet of ze allemaal zin hebben in het VF. Ik heb me zelf er tot nu toe vrij bewust buiten gelaten, omdat ik jullie het prima doen zonder mods momenteel :)

Maar als er iets gebeurt ben ik er als de kippen bij ;)

Jullie mogen hier ook komen zonder de moderator uit te hangen. Gewoon funtalk. ;)
 
Bovenaan