Moderators gezocht...

DeletedUser

Guest
ik heb wel contact met ze, maar of dat nou in positieve zin is.....:D
 

DeletedUser

Guest
ik heb wel contact met ze, maar of dat nou in positieve zin is.....:D

Ja ik denk dat het ook zo tegen werkt. Je hoef maar 1 iemand te hebben die je daar niet mag en je staat waarschijnlijk al op de zwarte lijst.

Beetje vriendjespolitiek wordt daar gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik hoop geen vriendjespolitiek...
Dat zou oneerlijk zijn, echter denk ik wel dat als je je een beetje gedraagt en aardig reageerd, dat je dan een betere kans maakt...

Zij moeten jou in hun team laten ...
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik hoop geen vriendjespolitiek...
Dat zou oneerlijk zijn, echter denk ik wel dat als je je een beetje gedraagt en aardig reageerd, dat je dan een betere kans maakt...

Zij moeten jou in hun team laten ...

Een beetje vriendjespolitiek zal er wel zijn, aangezien het moeilijk is om niet betrouwbare personen in het Tribal Wars team te laten.
 

DeletedUser

Guest
Je kan altijd proberen en ik neem aan zodra je wel 16 bent het nog altijd eens kan proberen.
maar ik ben al ruim tevreden met het weekblad
 
Reactiescore
2.496
Ja ik denk dat het ook zo tegen werkt. Je hoef maar 1 iemand te hebben die je daar niet mag en je staat waarschijnlijk al op de zwarte lijst.

Beetje vriendjespolitiek wordt daar gespeeld.

sollicitaties worden door het hele mod-team beoordeelt, de stem van 1 persoon weegt niet op tegen de rest ;)
 

DeletedUser

Guest
neee,! welke mod kan mij een igm sturenik wordt 26 juni pas 16 :(
 

DeletedUser

Guest
sollicitaties worden door het hele mod-team beoordeelt, de stem van 1 persoon weegt niet op tegen de rest ;)

Dat snap ik maar ik doel op het voordeel wat je dan hebt als sollicitant. Als je 1 mod voor je hebt, dan betekent dat hij of zij de andere kan beïnvloeden d.m.v. te overtuigen waarom hij of zij voor hem of haar kiest.

Ben jij nog vrij onbekend voor een mod, dan heb je daar geen voordeel aan en moet je het hebben van je persoonlijke presentatie waar je, je in het spel of op het forum in presenteer.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook gesoliciteerd:)
ik ben wel nog maar 15 maar ik word 16 over een maand en een half (12 augustus)
denk je dat ze daar veel problemen van gaan maken?
smiley15(2).gif
 

DeletedUser

Guest
Is het mogelijk om wat meer informatie te krijgen over het sollicitatie-bespreking-proces?
Word elke sollicitatie besproken of word er eerst een selectie gemaakt?

*just curious* ;)
 

DeletedUser8343

Guest
Aangezien ze ook je ervaring vragen, lijkt het me logisch dat ze daar een selectie uit maken. Anders zouden ze dat niet vragen, dus ik denk dat ze niet alle sollicitaties bekijken, alleen de gene die een goede ervaring hebben worden er tussen uitgeplukt...
 

DeletedUser

Guest
Het zou leuk zijn om een forummod te hebben die 2 zinnen kan typen, zonder spelfouten...
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ze ook je ervaring vragen, lijkt het me logisch dat ze daar een selectie uit maken. Anders zouden ze dat niet vragen, dus ik denk dat ze niet alle sollicitaties bekijken, alleen de gene die een goede ervaring hebben worden er tussen uitgeplukt...

tjah als je nooit een eerste kans krijgt, is het wel moeilijk ervaring op te doen :p
dus hopelijk komt er een interview ofzo...
want in die cv's ben ik altijd slecht :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel jammer dat ik niet mag. (16 jaar) Ik had het leuk gevonden. Ik heb veel tijd ondanks school. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik snap niet dat mensen het willen worden volgens mij worden mensen alleen maar boos op je als je het volgens hun niet goed doet kost veel tijd en je krijgt er vrijwel niks voorterug

dat mensen boos op je worden zou toch een van de motivaties moeten zijn om het wel te doen?
en zoals gezegd is je helpt mee aan iets dat je erg leuk vind.
en als er veel wordt geholpen kan de ontwikkeling van tribalwars nog sneller gaan.
iedereen plezier.
 

DeletedUser

Guest
heel tof enzo maar...

forum mod is heel tof enzo omdat je veel rechten krijgt enzo maar mensen geloof mij ga hier niet te luchtig over want in forums kruipen ongeloofelijk veel tijd. Je moet alles lezen en keuren enzo. Dit is immers niet voor mensen die er geen ervaring mee hebben.

Ik heb al verschillende fora gehad en ik heb het moeten opzeggen het verlangde veel te veel tijd van mij.

Het is wel heel plezant als je heel goed gemotiveerd bent ze je bent ook veel dichter bij TW betrokken enzo.

Het zou echt niets voor mij zijn, toch niet meer dan.
 

DeletedUser

Guest
forum mod is heel tof enzo omdat je veel rechten krijgt enzo maar mensen geloof mij ga hier niet te luchtig over want in forums kruipen ongeloofelijk veel tijd. Je moet alles lezen en keuren enzo. Dit is immers niet voor mensen die er geen ervaring mee hebben.

Ik heb al verschillende fora gehad en ik heb het moeten opzeggen het verlangde veel te veel tijd van mij.

Het is wel heel plezant als je heel goed gemotiveerd bent ze je bent ook veel dichter bij TW betrokken enzo.

Het zou echt niets voor mij zijn, toch niet meer dan.

Je krijgt maar 1 wereld waar je moet modden, meestal ook nog een wereld waar je zelf actief bij bent. Dus lezen doe je toch wel.
 

DeletedUser

Guest
Na lang twijfelen toch maar gesolliciteerd als Spel-moderator. :cool:
 
Bovenaan