Moderators gezocht...

DeletedUser

Guest
Hey,

Hoewel het niet uitmaakt wat jullie (of ik) zeggen, is het leuk om te discussiëren over het feit dat het TW-team groeit en blijft groeien...

Wat vinden jullie nou van de zoektocht naar moderators?
Zijn de leeftijdsgrenzen beter (vorige keer was het stipt 18 jaar, nu kan je forum mod worden op 16-jarige leeftijd) dan de vorige keer?
Heb jij je opgegeven?

Even voor de goede orde, de sollicitaties komen niet hier en die hoef je ook niet openbaar te doen (of te showen)...

Lets discuss

Gr,
 

DeletedUser

Guest
Heel leuk enzo, alleen speitig dat je 16min moet zijn...
 

DeletedUser710

Guest
Misschien ga ik het toch maar weer eens proberen... als forum mod, helaas moet je dan ook persee braaf zijn op de chat :(
 

DeletedUser

Guest
ik heb gesoliciteerd maar ik denk niet dat ik gekozen ga worden :D
kan dat al met zekerheid zeggen (ben 13 dus...)
 

DeletedUser

Guest
maar is het eigenlijk erg moest je soliciteren en nadat ze gekozen zijn, direckt weg gaan op vakantie voor 3weken, is dat eigenlijk erg?
 

DeletedUser

Guest
Hey,

Hoewel het niet uitmaakt wat jullie (of ik) zeggen, is het leuk om te discussiëren over het feit dat het TW-team groeit en blijft groeien...

Wat vinden jullie nou van de zoektocht naar moderators?
Zijn de leeftijdsgrenzen beter (vorige keer was het stipt 18 jaar, nu kan je forum mod worden op 16-jarige leeftijd) dan de vorige keer?
Heb jij je opgegeven?

Even voor de goede orde, de sollicitaties komen niet hier en die hoef je ook niet openbaar te doen (of te showen)...

Lets discuss

Gr,

Vorige keer kon je ook al mod. worden met 16j leeftijd.
 

DeletedUser

Guest
ik ben net 16 dus ik ben blij dat ik mij nu ook kan aanmelden voor forum-mod.
 

DeletedUser

Guest
Opzich, ik zou het graag gewild hebben. Forummoderator. Het is alleen jammer dat ik nog 2 jaar en 2 maanden moet wachten voordat ik 16 ben. Ik zou het wel hebben aangekund. Veel tijd, netjes op het forum enzovoort.

Ik zal me daarom ook niet aanmelden, dit omdat dat de Spelmoderators alleen maar last zal bezorgen.

Jammer maar goed, ik wens de andere nieuwe forummoderators en spelmoderators veel plezier.

Duvali (Dus 13 jaar, jong volwassen ;))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5599

Guest
15 geworden vorige maand :( nog een jaartje wachten vooraleer ik me kan aanmelden :(

maar de leefdtijdgrens is toch al verbeterd
 

DeletedUser

Guest
even op de beginpost, geeft niet hoor dat hij foutief was...maar ook toen was het al voor forummod minstens 16...^^
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook je sollicitatie sturen als je jonger bent. als je dit eerlijk vermeld, heb je toch nog kans om moderator te worden.
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook je sollicitatie sturen als je jonger bent. als je dit eerlijk vermeld, heb je toch nog kans om moderator te worden.

Nee. Spelers die jonger zijn hebben geen kans. Wie nu 15 is moet dus nog een paar manden wachten met zijn sollicitatie. ;)
 

DeletedUser

Guest
nee, want ben je 17 maar bijna 18, kom je wel misschien in aanmerking voor gamemod...

maar jonger dan 16 mag het helaas voorlopig nog vergeten.
 

DeletedUser2929

Guest
nee, want ben je 17 maar bijna 18, kom je wel misschien in aanmerking voor gamemod...

maar jonger dan 16 mag het helaas voorlopig nog vergeten.

Aha in die vorm. Maar zou je het dan niet beter specifiek kunnen zetten bij gamemod? Om simpelweg verwarring te voorkomen.
 
Bovenaan