Moderators gezocht...

DeletedUser

Guest
Beste,
Ook ik weet dat ik fouten typ, maar op forums typ ik over het algemeen altijd zoals ik hier doe.
Het lijkt me sterk dat iedereen er op gaat letten of je een woord met een ''d'' of met een ''t'' schrijft.
Bovendien lijkt het me niet zo gek dat 16/17 jarige jongens spelfouten maken.

Wat ik bedoel te zeggen, is: de meeste mensen die hebben gesollciteerd beginnen er nu heel erg op te letten hoe ze schrijven. Maar dan klopt het nog steeds niet.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik bedoel te zeggen, is: de meeste mensen die hebben gesollciteerd beginnen er nu heel erg op te letten hoe ze schrijven. Maar dan klopt het nog steeds niet.

Geachte leon,

Niet iedereen kan perfect schrijven...ook al let je daarop.
Zelfs een volwassen iemand kan nog veel fouten typen.

Maar inderdaad iedereen let daar nu op.
 

DeletedUser

Guest
Lord S. probeer je "geachte" en "beste," maar weg te laten, ik erger me hier dood aan om steeds een halve brief te gaan lezen. Je eindigt namelijk niet met:
"met vriendelijke groet,
Lord S."
 

DeletedUser

Guest
Lord S. probeer je "geachte" en "beste," maar weg te laten, ik erger me hier dood aan om steeds een halve brief te gaan lezen. Je eindigt namelijk niet met:
"met vriendelijke groet,
Lord S."

Beste,

Dat is ook niet nodig....
 

DeletedUser

Guest
Lord S. probeer je "geachte" en "beste," maar weg te laten, ik erger me hier dood aan om steeds een halve brief te gaan lezen. Je eindigt namelijk niet met:
"met vriendelijke groet,
Lord S."

Het is normaal als je met beste begint als de ander het ook doet, of als je een beetje netjes bent.

Wat ik bedoel te zeggen, is: de meeste mensen die hebben gesollciteerd beginnen er nu heel erg op te letten hoe ze schrijven. Maar dan klopt het nog steeds niet.

En ja inderdaad ik let er inderdaad ook op, maar op de echte kleine foutjes let ik echter niet.
 

DeletedUser

Guest
Over de mods wat nu actief zijn valt weinig aan te merken naar mijn mening.
Heb al paar keer gereport en steeds was het binnen 1/2 uurtjes afgehandeld.

Ook ik heb gesolliciteerd, 0 waarschuwingen of bans gehad in de 3 jaar dat ik speel.

Makkelijk met maar 5 post, deze posts in dit topic meegerekend.:rolleyes:

Echt gewoon te grappig, ik heb hier net de hele pagina gelezen.
En het valt me op dat iedereen ineens heel deftig Nederlands probeert te spreken.
Maar in bijna alle posts zitten wel gramaticale fouten of dergelijke.

Is dat nou zo lastig?

+1
Dat "Beste," en "Geachte," begint redelijk irritant te worden :p
Net of ze je aannemen omdat je nu ineens heel netjes gaat doen.
 

DeletedUser

Guest
chagall,

Wees gerust.

Ik typ altijd op dezelfde wijze als nu.
In het dagelijks leven is netjes.
In het spel praat ik zeer diplomatisch en dit doe ik dus ook op het forum...
 

DeletedUser

Guest
Echt gewoon te grappig, ik heb hier net de hele pagina gelezen.
En het valt me op dat iedereen ineens heel deftig Nederlands probeert te spreken.
Maar in bijna alle posts zitten wel gramaticale fouten of dergelijke.

Is dat nou zo lastig?

* Grammaticale
 

DeletedUser

Guest
Makkelijk met maar 5 post, deze posts in dit topic meegerekend.

Makkelijk gezegd, maar heb ook op ander account gespeeld.

Het valt me wel op dat er veel mensen op dit forum actief zijn wat veel mensen omlaag proberen te halen.
 

DeletedUser

Guest
sorry mensen, ik versta geen kakkers:eek:

Als alle mods zo zouden praten was ik allang gestopt met tw:eek:
 

DeletedUser

Guest
Paul, waarom heb je dan zo'n domme naam?? die naam slaat nergens op, en als je een nieuw forum-account aanmaakt dan verzin je heus wel een betere naam '-.-
 

DeletedUser

Guest
sorry mensen, ik versta geen kakkers

Als alle mods zo zouden praten was ik allang gestopt met tw

Dan weet ik niet wat voor berichten jij hebt gekregen van mods, maar van de 4 berichten die ik heb zien ze er alle 4 zo netjes en goed geschreven uit:)
 

DeletedUser

Guest
Paul, waarom heb je dan zo'n domme naam?? die naam slaat nergens op, en als je een nieuw forum-account aanmaakt dan verzin je heus wel een betere naam '-.-

Omdat deze naam in me op kwam.
Als je me vorige account naam wilt weten zeg het dan eventjes dan zal ik hem naar je toe sturen.:D
 

DeletedUser

Guest
chagall,

Wees gerust.

Ik typ altijd op dezelfde wijze als nu.
In het dagelijks leven is netjes.
In het spel praat ik zeer diplomatisch en dit doe ik dus ook op het forum...

Beste Lord S.,

Als je toch zo netjes bent, dan schreef je mijn naam met een hoofdletter. Daarnaast heb je geen einde bij je "nette post"

Met vriendelijke groet,

Chagall~
 

DeletedUser

Guest
Beste Lord S.,

Als je toch zo netjes bent, dan schreef je mijn naam met een hoofdletter. Daarnaast heb je geen einde bij je "nette post"

Met vriendelijke groet,

Chagall~

Chagall,

Als je nu plots op alles gaat beginnen letten dat een persoon schrijft, heb je teveel tijd volgens mij.

Je kan op alles beginnen letten enzo maar dat is geen werk meer.

En aangezien ik niet echt diplomatisch mag schrijven hier op het forum...probeer ik die mvg enzo achter wege te laten nu.

Het enige wat ik krijg van jullie is reactie's dat ik dit en dat niet mag typen.

Dus speciaal voor jullie zal ik anders gaan typen op het forum...mij een beetje aanpassen aan jullie.
 

DeletedUser

Guest
Chagall,

Als je nu plots op alles gaat beginnen letten dat een persoon schrijft, heb je teveel tijd volgens mij.

Je kan op alles beginnen letten enzo maar dat is geen werk meer.

En aangezien ik niet echt diplomatisch mag schrijven hier op het forum...probeer ik die mvg enzo achter wege te laten nu.

Het enige wat ik krijg van jullie is reactie's dat ik dit en dat niet mag typen.

Dus speciaal voor jullie zal ik anders gaan typen op het forum...mij een beetje aanpassen aan jullie.

Ik vind jou wel cool :D
 
Bovenaan