Moderatie Wereld 11 Politiek & Propaganda

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56695

Guest
Ik heb maar 2 werelden en ik kan tevreden zeggen dat ik dat op beide werelden meen. ;)

Wat toevallig dat ik op beiden werelden speel...
Misschien was drr het gedrag zo goed bij alle bij de werelden.:D
 

DeletedUser27685

Guest
Geen nood, niet elke keer dat ik hier een post maak is dat voor iets negatiefs.
Ik wou kort melden: ik heb het de afgelopen dagen gigantisch druk gehad met de chatzoektocht & had daarom geen tot weinig tijd om het w11 forum in het oog te houden. M.a.w.: ik heb in de afgelopen dagen het w11 forum niet in het oog kunnen houden. Ik ben vandaag dus wat achterstand aan het inhalen en tot mijn grote vreugde & blijdschap kan ik tevreden melden dat ik geen enkele keer heb moeten ingrijpen. :)

We waren allen te druk bezig met die chatzoektocht op te lossen, op een paar kibbelaars na dan :D
Leuk gedaan trouwens!
 

DeletedUser52179

Guest
Ik heb de mods al een tijdje niet gezien, betekent dit dat we goed bezig zijn ?
 

DeletedUser2826

Guest
Ik heb jullie de afgelopen tijd met 1 oog in het oog gehouden. Het waren immers gedurende de maand juni examens voor mij, begin juli was ik op vakantie en midden/eind juli wou ik nog wat nagenieten & moest ik nog enkele zaken i.v.m. school afhandelen. Aangezien alles hier echter vrij 'ok' verloopt heb ik ook niet echt moeten ingrijpen, daarvoor uiteraard ook een applausje/bedankje aan jullie van mij. :) Als we dit zo kunnen houden dan hebben jullie een forum waar jullie wat vrijer zijn & heb ik wat minder werk. Een win-win situatie als ik het zo zie.

Ik hoop van harte dat jullie, net als mij, ook al van deze vakantie hebben genoten? Ondanks dan uiteraard het overwegend slechte weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan