Moderatie Wereld 11 Politiek & Propaganda

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52179

Guest
Ik speel zelf al bijna een jaar geen TW meer, dus ik heb zeker & vast geen account op wereld 11. :) Misschien even ter info: een moderator mag nooit spelen op een wereld waarop hij modereert. Dus zoiets zal je normaliter nooit tegenkomen.

Je speelt al een jaar geen tw meer, maar blijft wel modereren? Ga dan ook gewoon tw spelen man -.-, of stop met modereren.
 

DeletedUser2826

Guest
Je speelt al een jaar geen tw meer, maar blijft wel modereren? Ga dan ook gewoon tw spelen man -.-, of stop met modereren.

Nee, ik geil zo hard op de macht die ik kan uitoefenen over jullie in deze rol, dat ik maar geen afscheid kan nemen.

Of je blijft gewoon realistisch en beseft dat ik mijzelf gigantisch graag inzet voor jullie spelers en dat ik tw.nl als community (eerder dan als spel) graag steun. Alvast mijn excuses als dat in jouw ogen een 'overtreding' is.
 

DeletedUser25172

Guest
Bennoo. Ik ben iig van mening dat jij hiervoor zeker je excuses niet hoeft aan te bieden.. Kim Kardishan maakt gewoon een rot opmerking, omdat hij niet verder durft / kan kijken dan zijn neus lang is. Kim denkt toch te weten wat het beste is voor iedereen en wat iedereen wel en vooral niet zou moeten doen en hij denkt ook nog is dat hij belangrijk genoeg is om die mening ons te delen..
 

DeletedUser52179

Guest
Bennoo. Ik ben iig van mening dat jij hiervoor zeker je excuses niet hoeft aan te bieden.. Kim Kardishan maakt gewoon een rot opmerking, omdat hij niet verder durft / kan kijken dan zijn neus lang is. Kim denkt toch te weten wat het beste is voor iedereen en wat iedereen wel en vooral niet zou moeten doen en hij denkt ook nog is dat hij belangrijk genoeg is om die mening ons te delen..

Zozo, precies op de goeie dag gepost, ik geef mijn mening, daarvoor hoef je niet belangrijk te zijn, iedereen mag zijn mening geven en ik vind het nogal frappant dat jij denkt dat je 'belangrijk' moet zijn om je mening te geven. Maarja, dat even terzijde. Ik zei dat, omdat ik het nogal raar vond dat hij nog modereerde, misschien op een ietwat onbeleefde manier, maar dat kan aan mijn stemming gelegen hebben.
 

DeletedUser35381

Guest
Zozo, precies op de goeie dag gepost, ik geef mijn mening, daarvoor hoef je niet belangrijk te zijn, iedereen mag zijn mening geven en ik vind het nogal frappant dat jij denkt dat je 'belangrijk' moet zijn om je mening te geven. Maarja, dat even terzijde. Ik zei dat, omdat ik het nogal raar vond dat hij nog modereerde, misschien op een ietwat onbeleefde manier, maar dat kan aan mijn stemming gelegen hebben.

Reageer je bui dan op iemand anders af ;)
Zoals Benno al zei, mag je niet modereren op een wereld waar je zelf actief bent. Maar laten we vooral rotte opmerkingen gaan maken tegen de (forum)moderators en vooral niet dankbaar zijn dat mensen zich inzetten voor dit spelletje waar we allemaal plezier aan beleven.. :rolleyes:

P.S. Ik zie dat je weer een nieuw gekregen accountje hebt? :eek:
 

DeletedUser25172

Guest
P.S. Ik zie dat je weer een nieuw gekregen accountje hebt? :eek:

Wellicht is dit de enige die normaal kan communiceren..:p
Maar met hoeveel zitten jullie nu wel niet op Kikker? :confused:
Je hebt ook redelijk wat mensen nodig om dag en nacht te kunnen internen :rolleyes:
 

DeletedUser52179

Guest
Reageer je bui dan op iemand anders af ;)
Zoals Benno al zei, mag je niet modereren op een wereld waar je zelf actief bent. Maar laten we vooral rotte opmerkingen gaan maken tegen de (forum)moderators en vooral niet dankbaar zijn dat mensen zich inzetten voor dit spelletje waar we allemaal plezier aan beleven.. :rolleyes:

P.S. Ik zie dat je weer een nieuw gekregen accountje hebt? :eek:

Is tijdelijk om in te vallen.

Wellicht is dit de enige die normaal kan communiceren..:p
Maar met hoeveel zitten jullie nu wel niet op Kikker? :confused:
Je hebt ook redelijk wat mensen nodig om dag en nacht te kunnen internen :rolleyes:

Ik intern niet? Enne, je hebt zelf een stuk meer geinternd dan ik.
 

DeletedUser

Guest
Hij zit al tijden op kikker :rolleyes: En heb liever hem als Co dan een stelletje Echo Trippers :rolleyes:
 

DeletedUser24823

Guest
Ja die moeten we niet teveel krijgen, dan worden het allemaal dubbel-posten hier ;)
 

DeletedUser42499

Guest
Welkom Ben :)

Ik wens je alvast veel succes,
er zijn hier niet te veel plaaggeesten.
Bij Zero vs Ffc zul je mischien her en der wat vinden.
Maar aangezien het hier al tijden hartstikke stil is zul je niet te veel werk hebben aan ons.

Ik zelf ben zeer net altijd :rolleyes: (jaa.. niet dus.) Maar ik houd me wel in :D

Suc6.
 

DeletedUser2826

Guest
Bij deze heeft iedereen die mij een PM heeft gestuurd in de afgelopen uren een weerwoord gekregen. Ik hoop van harte dat je allen de tijd & moeite nemen om dat weerwoord grondig te lezen & bij nog verdere vragen mij ook een constructieve & beargumenteerde PM terug sturen.

Ik heb de hele discussie (inclusief mijn eigen antwoorden) hierboven verwijderd. De gedachtegang hierachter is: uit het oog, uit het hart. Ik hoop hiermee dat de gebeurtenissen op w11 openlijk zijn afgesloten. Indien je nog specifieke vragen hebt, dan kan je mij uiteraard altijd een PM sturen. Ik zal trachten je z.s.m. van antwoord te voorzien. Wees echter realistisch: ik heb geen vleugeltjes & jij bent heus niet de enigste die met vragen zit.

Ik ga dit topic nog enkele dagen gesloten houden, totdat alles wat afgekoeld is. Daarna open ik dit wederom met alle plezier, in de hoop dat hier constructieve groepsdiscussie kunnen ontstaan.

Groetjes, BeNnOo
 

DeletedUser2826

Guest
Hoi w11-spelers,

Geen nood, niet elke keer dat ik hier een post maak is dat voor iets negatiefs.
Ik wou kort melden: ik heb het de afgelopen dagen gigantisch druk gehad met de chatzoektocht & had daarom geen tot weinig tijd om het w11 forum in het oog te houden. M.a.w.: ik heb in de afgelopen dagen het w11 forum niet in het oog kunnen houden. Ik ben vandaag dus wat achterstand aan het inhalen en tot mijn grote vreugde & blijdschap kan ik tevreden melden dat ik geen enkele keer heb moeten ingrijpen. :)

Daarom dus ook kudootjes voor jullie en een bedankje dat jullie zo'n tof & (over het algemeen) zo verdraagzaam forum zijn!

Groetjes, Ben
 

DeletedUser56695

Guest
Hoi w11-spelers,

Geen nood, niet elke keer dat ik hier een post maak is dat voor iets negatiefs.
Ik wou kort melden: ik heb het de afgelopen dagen gigantisch druk gehad met de chatzoektocht & had daarom geen tot weinig tijd om het w11 forum in het oog te houden. M.a.w.: ik heb in de afgelopen dagen het w11 forum niet in het oog kunnen houden. Ik ben vandaag dus wat achterstand aan het inhalen en tot mijn grote vreugde & blijdschap kan ik tevreden melden dat ik geen enkele keer heb moeten ingrijpen. :)

Daarom dus ook kudootjes voor jullie en een bedankje dat jullie zo'n tof & (over het algemeen) zo verdraagzaam forum zijn!

Groetjes, Ben

Dat zeg je op elke wereld. :p
Maar cadeautjes is nieuw, wat krijgen we ?:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan