Moderatie Wereld 11 Politiek & Propaganda

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2826

Guest
Beste Wereld 11 spelers,

Zoals jullie hoogstwaarschijnlijk wel hebben gemerkt is oneal helaas gestopt met modereren. Dit betekent dat ik dit forum als moderator zal overnemen. Aangezien sommigen onder jullie mij hoogstwaarschijnlijk nog niet kennen, bij deze een korte voorstelling:
Ik ben dus BeNnOo (surprise) en de irl naam is Ben (achternaam krijgen jullie uiteraard niet). Ik ben op dit moment 'maar' 18 jaar oud (op zich redelijk jong dus) ... De verjaardag is 22 september moesten jullie cadeautjes willen sturen (neen, adres krijgen jullie ook niet :p). Voorts volg ik ook nog gewoon school zoals velen onder jullie en heb ik ook irl zaken die ik moet afhandelen. Long story short: ja, ik ben ook een mens. Ik ben inmiddels al meer dan 3 jaar mod (sorry, even pochen :eek:). Ik ben na een tijdje game-moderator, terug overgestapt naar het forum. In september van 2010 heb ik het modereren even gedag gezegd, maar ik kon het niet laten & ben dus terug gekomen ... Verder zal ik jullie niet vervelen met mijn privé stuff en ik zal voorts ook niet antwoorden op privé-vragen (vandaar ook de benaming privé-vragen).

Wat betreft mijn modereren:
Aangezien een nieuw P&P forum altijd een andere aanpak vergt, is het mogelijk dat ik in het begin redelijk streng kan zijn. Het is immers, net zoals jullie, ook voor mij weer even aanpassen. Zoals gewoonlijk wordt off-topic wordt in beperkte maten toegelaten, maar drijf het niet te ver. Het is de bedoeling dat het centrale thema van het topic behouden blijft. Over het algemeen wordt van jou verwacht om de forum-regels te volgen. Het is aan jou om deze te kennen & begrijpen; achteraf afkomen met een "jamaar, ik begreep dat niet" is uiteraard geen excuus. Als je niet zeker bent of iets al dan niet door de beugel kan, een gouden regel: laat het. Je kan uiteraard ook altijd mij aanspreken bij twijfel. Respecteer andermans privé, problemen en ervaring!

Tenslotte hoop ik op een goede samenwerking tussen jullie & mijzelf. Zijn er problemen/vragen/opmerkingen/kritiek, aarzel dan niet om deze te melden in een geargumenteerde PM. Ik zal dan trachten om of mijn standpunt in de zaak toe te lichten of indien nodig zullen opgelegde sancties afgezwakt/opgeheven worden. Ik verwacht hier echter ook gezond verstand van jullie: ik kan onmogelijk zaken meedelen die niet voor jullie oren bestemd zijn...
Groetjes, BeNnOo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Ben! Gezellig dat je terug bent man!
Ik hoop op een leuke 'samenwerking'!
 

DeletedUser39302

Guest
Welkom op ons mooie forum!

Alvast een tip, Omegasun en imperium augustus moet je heel kort houden hoor!:D
 

DeletedUser34283

Guest
Welkom op ons mooie forum!

Alvast een tip, Omegasun en imperium augustus moet je heel kort houden hoor!:D

Ik ken hem ^^
Serieus vrij forum en vrije forum hea..
Vergeet de vragenfora niet ^^

Veel succes!
 

DeletedUser24823

Guest
Welkom, en bedankt dat je deze zo vaak bekritiseerde taak op je wilt nemen ;)
 

DeletedUser

Guest
Welkom Ben.

het werd ook hoog tijd :D
In het vuur van de strijd kunnen we er hier best een zooi van maken :rolleyes:
 

DeletedUser52781

Guest
ik denk niet dat ben het al te druk krijgt met ong. 3 post's per dag hier '-.-
 

DeletedUser34283

Guest
Tsjaa, wij zijn vrij forum gewend ;)

Maarja, een rustig forum is ook wel wat waard.
 

DeletedUser2826

Guest
Een rustig forum is meestal ook een forum waar de spelers zichzelf goed in de hand kunnen houden ... dus zoveel te beter.
En daarnaast brengt dat uiteraard ook wat meer vrijheid voor jullie mee. :)
 

DeletedUser

Guest
Welkom op ons mooie forum!

Alvast een tip, Omegasun en imperium augustus moet je heel kort houden hoor!:D

ja maar niet te kort houden he;)

Waar zijn die gasten nu?

Mis ze hoor....
(doel op omega hé...)

OMEGA XD!!!!

LAAT DIE VROUW NU EN KOM HIER XD;)

We missen je hier hoor...;(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42161

Guest
Welkom!!!!

Ga maar alvast pillen slikken want anders raak je overspannen :licht:
 

DeletedUser24823

Guest
ja maar niet te kort houden he;)

Waar zijn die gasten nu?

Mis ze hoor....
(doel op omega hé...)

OMEGA XD!!!!

LAAT DIE VROUW NU EN KOM HIER XD;)

We missen je hier hoor...;(

Vrouw is sterker, nog steeds gestopt....:p
 

DeletedUser2826

Guest
Ben heb je ook een ingame account op wereld11:confused:

Ik speel zelf al bijna een jaar geen TW meer, dus ik heb zeker & vast geen account op wereld 11. :) Misschien even ter info: een moderator mag nooit spelen op een wereld waarop hij modereert. Dus zoiets zal je normaliter nooit tegenkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan