Moderatie w2 forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38473

Guest
Hoezo? Is het woord cleartoel hier taboe ofzo? waarom zou iemand nu in godsnaam het woord cleertool gebruiken? snap niet wat er zo raar is aan het woord toolclear... het lijkt net of men het woord hier net iets te veel gebruikt. Nu we het toch over de kleertool hebben wanneer komt die weer op w2?

groetjes cleartoo..uhm...crunox
 

DeletedUser

Guest
hoezo? Is het woord cleartoel hier taboe ofzo? Waarom zou iemand nu in godsnaam het woord cleertool gebruiken? Snap niet wat er zo raar is aan het woord toolclear... Het lijkt net of men het woord hier net iets te veel gebruikt. Nu we het toch over de kleertool hebben wanneer komt die weer op w2?

Groetjes cleartoo..uhm...crunox

+1 :d waarom doet die kutsmiley t niet? xD

Ik zie Senne online :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zie Senne online :p

Dit is echt creepy. Ik wilde hier een post maken maar zocht nog even het goede topic, dat was dus rond 3:11 zeg maar. Uiteindelijk komt mijn post om 3:13 en een paar seconden ervoor post jij :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dit is echt creepy. Ik wilde hier een post maken maar zocht nog even het goede topic, dat was dus rond 3:11 zeg maar. Uiteindelijk komt mijn post om 3:13 en een paar seconden ervoor post jij :eek:

Ik ben ook een eng mens is je dat nooit opgevallen? :p
 

DeletedUser858

Guest
wieisdemod3.png


Zo, help ik Duckje toch nog aan extra inkomsten in deze barre tijden ;)
 
Reactiescore
25
Jullie zochten een mod? ;)
 
Reactiescore
25
Wat versta je onder fatsoenlijk dan? Aangezien je hiermee suggeert dat ik dat niet ben? :p
 
Reactiescore
25
Je beantwoord maar een deel van mijn post. Wat versta jij onder een fatsoenlijke mod? :p
 

DeletedUser

Guest
Had je het over mij? :D

Grapjeee

Ik heb jou altijd al een bijzonder goede mod gevonden Ramoth. Mooi dat je nog altijd bij het TW-team zit. Dat is Twan vast met me eens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan