Moderatie w2 forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1 voordeel is dat iced sheik is gepromoveerd tot mod van w21:D
 

Deleted User - 9131

Guest
Zo, mijn eerste ban in mijn tw-carrière zit er op, hebben we dat ook eens meegemaakt, al gedraag ik mij nu niet anders dan de voorbije 3-4 jaar :rolleyes:

Welkom Lordexa! Waarom er altijd nieuwe mods nodig zijn / opduiken op het w2 forum vind ik wel raar, het is niet dat er zoveel gebeurt hier...

Swat, hopelijk ben je van een hoger niveau dan iced sheik. Je kan het jezelf als mod heel gemakkelijk maken door om de kleinste prul iemand te bannen dat je er een aantal dagen geen 'last' meer van hem hebt en het topic verder gaat of alle berichten ondertussen gewist zijn, zoals ik bij iced sheik het gevoel heb. Je kan een reglement naar de letter of naar de geest naleven, voor dat 2de heb je natuurlijk al een bepaalt niveau nodig en dat ontbreekt sommige mods toch, die heb ik dan ook niet zo hoog voor ;)

En wat vond je van mij dan :D
 

DeletedUser

Guest
En wat vond je van mij dan :D

Niet echt speciaal... gemiddeld ofzo ;)

btw, tw-team iets nieuws uitgevonden om het forum 'onder controle' te houden?

1. waarschuwingen (dat systeem met dit puntjes of wat was het) schaffen we af
2. forum bans voor het minste, mhm, heeft weinig effect op w2...
3. laten we voor het minste maar paar dagen ingame ban geven? :cool:

Ik ben benieuwd wat het volgende gaat zijn... account barbaren omdat je een grap waar het woord 'eend' in voor kwam maakte?
 

DeletedUser

Guest
Niet echt speciaal... gemiddeld ofzo ;)

btw, tw-team iets nieuws uitgevonden om het forum 'onder controle' te houden?

1. waarschuwingen (dat systeem met dit puntjes of wat was het) schaffen we af
2. forum bans voor het minste, mhm, heeft weinig effect op w2...
3. laten we voor het minste maar paar dagen ingame ban geven? :cool:

Ik ben benieuwd wat het volgende gaat zijn... account barbaren omdat je een grap waar het woord 'eend' in voor kwam maakte?

Iemand account is door zijn acties op het AF wel een ban op gezet door Duckje.
Was wel niet echt iets leuks over duckje maar IG ban vind ik daarvoor niet kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Iemand account is door zijn acties op het AF wel een ban op gezet door Duckje.
Was wel niet echt iets leuks over duckje maar IG ban vind ik daarvoor niet kunnen.

Voor de duidelijkheid:
Ernstige overtredingen op AF, chat, en vs support KAN met ingame straffen bestraft worden ook!
 

DeletedUser

Guest
Voor de duidelijkheid:
Ernstige overtredingen op AF, chat, en vs support KAN met ingame straffen bestraft worden ook!

En wat als je geen eigen acc hebt ingame?? Wordt dan het acc waar je als co speelt bestraft?
 
Reactiescore
2.496

DeletedUser

Guest
Ja :) Dat is toch een eigen account...

Goed...stel dat ik enkel op mijn werk op het AF inlog en enkel thuis op het acc waar ik co ben...hoe bewijs je dan dat ik ergens co ben? Ik heb dan op het AF een ander IP waar ik dus niet mee op het ingame acc kom...
 

DeletedUser26945

Guest
§1) Één account per speler

*Het is toegestaan met 2 personen op 1 account te spelen. In zo'n geval is het doorgeven van wachtwoorden dus wel toegestaan. Wees in dit geval zeker dat je je medespeler 100% kan vertrouwen; Voor ons maakt bij regelschendingen geen verschil of jij of je medespeler de regel overtreden heeft.

Maargoed, we dwalen af;)
 

DeletedUser

Guest
Discriminatie! Gelijke rechten!^^

Iemand die nou eenmaal geen TW account heeft (wat zeer onwaarschijnlijk is, maar stel dat het zo is) kun je niet ingame bestraffen. Als je schulden moet aflossen zal de een ook meer bezittingen dan de ander kwijtraken/moeten verkopen ;) Als je het daar niet mee eens bent staat het je natuurlijk altijd vrij om een support aanvraag te openen of naar Kaneel/Duckje te stappen.

@Bambi
Daar heeft Duckje als het goed is een paar speciale goocheltrucjes voor ;)

Als er verder nog vragen omtrent dit soort onderwerpen zijn kun je het beste naar het vragen forum stappen of eerder genoemde opties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan