Mission Im'Meow'able

DeletedUser68372

Guest
Niet echt een hele instabiele indruk wanneer er iemand van met 1 en iemand met 4 dorpjes leaved.
Daarnaast is het niet meer dan verwacht dat er accounts tussen zitten die individueel kwaliteit missen in E.Baw.
Niet echt een interessante update:p

Dat ze zo weinig dorpen hebben is resultaat van de oorlog? En dat er dan gelijk 2 nieuwe recruit bij komen om het puntenaantal niet te ver zien dalen lijkt toch wel redelijk onstabiel?
 

DeletedUser73972

Guest
Niet echt een hele instabiele indruk wanneer er iemand van met 1 en iemand met 4 dorpjes leaved.
Daarnaast is het niet meer dan verwacht dat er accounts tussen zitten die individueel kwaliteit missen in E.Baw.
Niet echt een interessante update:p

Dit is een topic over de oorlog meow - ebaw, ik vind het dan weer leuk voor een kleine samenvatting te zien, waar het natuurlijk weer meer van hetzelfde is, dat geef ik wel toe :p
 

DeletedUser73082

Guest
Ik vind het ook niet zo;n super indrukwekkende of boeiende update aangezien het more of the same is. Maar goed, prima werk Meow. In mijn optiek is Meow een stukje verder als stam dan de rest en is in ieder geval grote stappen aan het zetten om 'de' stam van W47 te worden.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik vind het ook niet zo;n super indrukwekkende of boeiende update aangezien het more of the same is. Maar goed, prima werk Meow. In mijn optiek is Meow een stukje verder als stam dan de rest en is in ieder geval grote stappen aan het zetten om 'de' stam van W47 te worden.

Wist je dat je een hoertje bent
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind het ook niet zo;n super indrukwekkende of boeiende update aangezien het more of the same is. Maar goed, prima werk Meow. In mijn optiek is Meow een stukje verder als stam dan de rest en is in ieder geval grote stappen aan het zetten om 'de' stam van W47 te worden.

Het is ook niet indrukwekkend, maar dat komt ook omdat de kwaliteit en doorzettingsvermogen ontbreekt bij E.Baw en eigenlijk bij relatief veel stammen. Ik vind dat echt jammer vergeleken met een wereldje of 30 terug. Dan had je in deze fase nog meerdere stammen die daadwerkelijk over potentie beschikten om ver te komen.

Als we kijken naar de huidige stammen die er om toe doen op dit moment dan heb je deze 6:

2b43f43b5a0082996e004cb06ea2b768.png


Kijk je naar puntengemiddelde dan zou je Steen, Show en Dare. ook nog kunnen noemen, maar die liggen zo slecht en/of zijn met zo weinig dat dat op de lange termijn moeilijk houdbaar blijft.

.R is niks, want zit vol stabbers en jullie dwingen hen nu al tot het uiterste
Jullie zijn dan de topfavoriet als je kijkt naar puur de namen.
Psycho is de vraag wat dat wordt, want zitten veel zwakke schakels in, maar ook aantal sterkeren
TBR vind ik persoonlijk ook weinig potentie hebben en is het eerder de vraag hoelang die het nog volhouden, want zowel jullie als Psycho rukken er tegen op en hun BG wordt momenteel door ons aan flarden gescheurd.
E.Baw ga ik niet eens op in.

Wij als Meow zijn volgens jou een stukje verder, maar waar zit hem dat in volgens jou? In het clusteren of de grootte? Want wij moeten deze lijn ook maar zien vol te houden en wij zijn op dit moment de te kloppen groep. Jullie als Angels zijnde kunnen zodoende in de luwte blijven groeien. Maar als je het mij eerlijk vraagt zou Angels op dit moment 1 op 1 de sterkste stam zijn van de twee. Maar om nu al te zeggen dat wij de stam van W47 zouden worden is te veel gezegd. Als wij al dat zullen worden dan is dat zeker gedeeld met jullie en heel misschien Psycho erbij.
 

DeletedUser67517

Guest
Dat ze zo weinig dorpen hebben is resultaat van de oorlog? En dat er dan gelijk 2 nieuwe recruit bij komen om het puntenaantal niet te ver zien dalen lijkt toch wel redelijk onstabiel?

Tuurlijk is dat het resultaat van de oorlog. Maar dat zegt imo weinig over de stam zelf, meer over het (gebrek aan) individuele kwaliteit.
Twee recruitjes er bij is in deze periode nog helemaal niet zo onstabiel. Heb eerlijk gezegd nog niet naar de kaart gekeken, maar twee rekruuts er bij kan ook een meesterlijke zet zijn. Wat is overigens zwaar betwijfel:p
Ze zullen vast wel instabiel gaan worden, ik verwacht niets anders,maar imo staat de kern nog met grote en leidinggevende spelers.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Mehhhh namen zegt niet alles Martijn. Prestaties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst en zeker niet als spelers inactief zijn. Er valt te zeggen dat zulke spelers meer ervaring hebben en dus minder activiteit nodig hebben maar dan nog moet er een bepaald niveau qua activiteit behaald moeten worden om in de top mee te kunnen draaien.

Gebaseerd op de grootte van de Meow accounts kunnen we wel stellen dat er in Meow meer activiteit is dan in Angels. Daarnaast is het cluster van Meow veel compacter wat dus mogelijkheid geeft voor gecoordineerde aanvallen. In dat opzicht is Meow zeker wel verder dan Angels of welke andere stam dan ook. Psycho heeft dan wel weer een vergelijkbare ligging met Meow.
 

DeletedUser69389

Guest
Mehhhh namen zegt niet alles Martijn. Prestaties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst en zeker niet als spelers inactief zijn. Er valt te zeggen dat zulke spelers meer ervaring hebben en dus minder activiteit nodig hebben maar dan nog moet er een bepaald niveau qua activiteit behaald moeten worden om in de top mee te kunnen draaien.

Gebaseerd op de grootte van de Meow accounts kunnen we wel stellen dat er in Meow meer activiteit is dan in Angels. Daarnaast is het cluster van Meow veel compacter wat dus mogelijkheid geeft voor gecoordineerde aanvallen. In dat opzicht is Meow zeker wel verder dan Angels of welke andere stam dan ook. Psycho heeft dan wel weer een vergelijkbare ligging met Meow.

Dat prestaties uit het verleden geen garanties geven voor de toekomst ben ik zeer zeker met je eens, maar een groot gedeelte van jullie stam doet dit wereld na wereld en dus acht ik de kans daarop zeer reeel.

Gebaseerd op grootte zeggen dat onze accounts actiever zouden zijn kun je niet per definitie aantonen t.o.v. vroeger. Vroeger kon je dat echt simpel concluderen, maar misschien hebben accounts van Meow meer met pp gesmeten dan accounts van Angels in het begin en waardoor die accounts al met een enorme voorsprong begonnen aan de huidige fase van de wereld.

Dat het cluster van Meow veel compacter is klopt, maar het heeft niet alleen voordelen, want wij zijn de baas over een relatief gezien klein gedeelte van de wereld terwijl jullie met jullie verspreidde ligging nagenoeg de helft van de wereld onder controle zouden kunnen hebben. Afgezien van de 5M voorsprong die Meow heeft zie ikzelf niet zoveel verschillen met een stam als pak hem beet Angels.
 

DeletedUser73972

Guest
Ik ben al gewoon blij dat we in deze fase van de wereld nog 6 stammen hebben die goed meedraaien in de rankings (al lijkt e.baw nu steeds meer en maar van dit lijstje af te vallen). Of Meow nu 'de' stam van w47 is aan het worden? Qua snel dorpen opedelen misschien wel, maar dat zegt niets over hoe meow met toekomstige tests zal weten om te springen na e.baw, en of het in alle andere opzichten ook mee gaat kunnen.
 

DeletedUser74358

Guest
Mehhhh namen zegt niet alles Martijn. Prestaties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst en zeker niet als spelers inactief zijn. Er valt te zeggen dat zulke spelers meer ervaring hebben en dus minder activiteit nodig hebben maar dan nog moet er een bepaald niveau qua activiteit behaald moeten worden om in de top mee te kunnen draaien.

Gebaseerd op de grootte van de Meow accounts kunnen we wel stellen dat er in Meow meer activiteit is dan in Angels. Daarnaast is het cluster van Meow veel compacter wat dus mogelijkheid geeft voor gecoordineerde aanvallen. In dat opzicht is Meow zeker wel verder dan Angels of welke andere stam dan ook. Psycho heeft dan wel weer een vergelijkbare ligging met Meow.

Daar ben ik het niet mee eens. Activiteit op een wereld met farmlimiet is minder belangrijk. Tuurlijk zal iemand die er meer tijd in steekt naar alle waarschijnlijkheid ook hoger op de ranking staan, maar ik vind niet dat je dat kan stellen. Buiten het verschepen van grondstoffen is er niet echt iets waarmee je het groeiproces kan versnellen, daarmee doel ik op een manier om grondstoffen te verkrijgen of nuttiger te gebruiken. Hier ga ik ofcourse uit van geen PP-Abuse.

Daarentegen, over de ligging ben ik het wel met je eens. Toch zijn er nog niet zo denderend veel gecoördineerde aanvallen geweest, die fase begint nu eindelijk een beetje op te spelen. Het kan zo zijn dat Meow misschien een makkelijkere ligging had, gezien de tegenstand die zij hadden. Liggen er veel noobs om je heen waar je zo doorheen walst, zorgt voor een sterkere groei. Zo weinig mogelijk grondstoffen 'wasten' is namelijk één van de sleutels binnen een wereld met farmlimiet imo.

Ik ben al gewoon blij dat we in deze fase van de wereld nog 6 stammen hebben die goed meedraaien in de rankings (al lijkt e.baw nu steeds meer en maar van dit lijstje af te vallen). Of Meow nu 'de' stam van w47 is aan het worden? Qua snel dorpen opedelen misschien wel, maar dat zegt niets over hoe meow met toekomstige tests zal weten om te springen na e.baw, en of het in alle andere opzichten ook mee gaat kunnen.

Nu al een stam benoemen tot 'de' stam is nutteloos. Kan nog genoeg gebeuren, een BG hoeft maar te vallen( Zoals E.Baw bijvoorbeeld) en de wereld verandert meteen.

Om op het dikgedrukte deel te reageren, het is zelfs zo leuk dat niemand weet welke 'tests' dat zullen gaan zijn;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76151

Guest
Ik ben al gewoon blij dat we in deze fase van de wereld nog 6 stammen hebben die goed meedraaien in de rankings (al lijkt e.baw nu steeds meer en maar van dit lijstje af te vallen). Of Meow nu 'de' stam van w47 is aan het worden? Qua snel dorpen opedelen misschien wel, maar dat zegt niets over hoe meow met toekomstige tests zal weten om te springen na e.baw, en of het in alle andere opzichten ook mee gaat kunnen.

Agree, in de laatste paar werelden zijn het al snel 2/3 stammen met een significante dominantie tov de rest.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Daar ben ik het niet mee eens. Activiteit op een wereld met farmlimiet is minder belangrijk. Tuurlijk zal iemand die er meer tijd in steekt naar alle waarschijnlijkheid ook hoger op de ranking staan, maar ik vind niet dat je dat kan stellen. Buiten het verschepen van grondstoffen is er niet echt iets waarmee je het groeiproces kan versnellen, daarmee doel ik op een manier om grondstoffen te verkrijgen of nuttiger te gebruiken. Hier ga ik ofcourse uit van geen PP-Abuse.

Natuurlijk is het zo dat activiteit hier minder cruciaal is maar ik wil natuurlijk wel uitleggen hoe ik het zie.

Als de activiteit laag is wordt er simpelweg minder snel doorgeedeld. Dit zorgt er dan voor dat je minder gs inkomsten krijgt waardoor je een achterstand krijgt. Deze achterstand is enorm lastig terug te brengen op een LH als anderen actief blijven. Het verschil kan ik op geen andere manier verklaren en het lijkt me sterk dat dit door pp komt.
 

DeletedUser69389

Guest
Zo jammer dat E.Baw aan statsontduiking doet en alweer een account kickt, nu Death Note. i.p.v. ervoor te vechten om het account te laten bestaan.
 
Bovenaan