Mission Im'Meow'able

DeletedUser74358

Guest
Jammer om te zien dat de term "clinternen" helemaal is weg gevallen of mensen die term nog steeds niet kennen :(

Clinternen= clears - internen, lijkt me wel duidelijk dus zal maar mezelf de moeite besparen voor een uitleg.

Clinternen, zelf bedacht?:rolleyes:
 

Deleted User - 487936070

Guest
Zou gewoon als begrip in de wiki moeten staan! #clinternjenaardetop
 

DeletedUser68372

Guest
Kleine update:
E.baw is de aanval ingegaan tegen Peanut, deze krijgt nu dus ook toestemming om aan te gaan vallen!
 

DeletedUser73972

Guest
ach, van de stab van hen lig ik echt nog niet wakker, het is eerder waar de katas op gaan gaan
 

DeletedUser73082

Guest
Mooi gedaan Matthias. Denk dat dit voor Meow een makkelijk klusje wordt. Zijn in elk opzicht een stuk beter dan E.Baw en zullen dus grotendeels te lakens uitdelen volgens mijn verwachting.
 

DeletedUser69866

Guest
Zeer mooie beginpost, laat ons hopen dat de oorlog even mooi zal gespeeld worden!
Succes aan beide partijen!
 

DeletedUser73972

Guest
Stab E.baw tegen Peanut 007

Ik zal het toch nog maar eens uitschrijven zodat het duidelijk mogen zijn, maar deze oorlog is jammer niet stabloos gebleven. Toen Peanut 007 E.Baw verliet voor Meow bood hij een week NAP aan aan aan zijn stam die dat dan ook accepteerden. Het is echter de beruchte Noxorion, leider van E.baw (geweest?) die zijn klak smeet naar deze NAP en in de nacht van de 3de op de 4de dag van deze NAP overging op de aanval naar Peanut toe. Erg jammer, voor hem dan, aangezien het niet heeft mogen baten en peanut nu dus in de tegenaanval is gegaan! Meer woorden moeten hier niet aan vuil gemaakt worden lijkt me, noxorion is ondertussen ook al ongeveer helemaal van de wereld verwijderd.

Nog even de stats van E.Baw om af te sluiten, spreekt opnieuw boekdelen:

7a6bd6137eb40fb8adecef57e954a112.png


PS: hiermee is ook de NAP met bougieboy gebroken, aangezien hij dorpen van nox heeft lopen internen toen peanut ineen counter aanval hem had gebroken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255
Een korte maar krachtige openingspost. Zoals het er nu uit ziet, is en blijft het voorlopig een walk-over voor Meow. Benieuwd of E.Baw toch nog enigszins wat weerstand kan/gaat bieden, zou leuker zijn, maar verwacht het eerlijk gezegd niet.

Succes aan beiden nog ;)
 

DeletedUser73082

Guest
Stab E.baw tegen Peanut 007

Ik zal het toch nog maar eens uitschrijven zodat het duidelijk mogen zijn, maar deze oorlog is jammer niet stabloos gebleven. Toen Peanut 007 E.Baw verliet voor Meow bood hij een week NAP aan aan aan zijn stam die dat dan ook accepteerden. Het is echter de beruchte Noxorion, leider van E.baw (geweest?) die zijn klak smeet naar deze NAP en in de nacht van de 3de op de 4de dag van deze NAP overging op de aanval naar Peanut toe. Erg jammer, voor hem dan, aangezien het niet heeft mogen baten en peanut nu dus in de tegenaanval is gegaan! Meer woorden moeten hier niet aan vuil gemaakt worden lijkt me, noxorion is ondertussen ook al ongeveer helemaal van de wereld verwijderd.

Nog even de stats van E.Baw om af te sluiten, spreekt opnieuw boekdelen:

7a6bd6137eb40fb8adecef57e954a112.png


PS: hiermee is ook de NAP met bougieboy gebroken, aangezien hij dorpen van nox heeft lopen internen toen peanut ineen counter aanval hem had gebroken.

Ik zou als E.baw ook nooit die NAP aangenomen hebben maar ja, hem vervolgens tegen de afspraken verbreken is stabben. Goed dat hij aangepakt werd.
 

DeletedUser69389

Guest
Jammer dat E.Baw niet reageert, maar ja het betreft dan ook een stam zonder een enkele fatsoensnorm.

Doet pogingen om onze eigen du's, negeert gemaakte kata afspraken en waarbij leden gewoon bevestigen te doen wat ze zelf willen. Moge deze bende als de bliksem instorten en laat de afgelopen week als voorbode dienen waarbij drie accounts zo goed als van de kaart zijn geveegd en de volgende kandidaten zich alweer beginnen aan te dienen.
 
Bovenaan