Miss TW beauty

Wie wordt Miss TW


  • Totaal aantal stemmers
    200
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
We hebben nu twee kandidaten.(zie de spoilers v/d begin post)
 

DeletedUser

Guest
Je komt me ergens bekend van voor, woon je in limburg of zo? nee ik ben niet op de tw meeting geweest nee

Nee ik woon in het westen.
Ik had ooit wel een vriend uit Zuid-Limburg. En heb de afgelopen jaren flink carnaval gevierd in Limburg.. Wie weet ken je me daarvan?
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel eens meedoen ^_^

Ik ben Sharon, 15 jaartjes en woon in Noord-holland, dichtbij Haarlem.
Ik ben verslaafd aan anime, tekenen, fantasie en zomerweer. Ik zit in de 3e en wil later graag mensen gaan helpen, misschien in een ziekenhuis ofzo, lijkt me wel bijzonder.
Ik hou van powermetal bands, J-pop en punk/rock, waaronder Sonata Arctica, Breaking Benjamin, Yui en Simple plan.
Mijn hobbies zijn fantasie-verhalen schrijven, fotograferen, anime kijken, tekenen en gamen.

Untitled-12copy.jpg

Ryou0008.jpg

Ryou0010.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ryou Mooie 1e pic van een fotograaf of van je zelf?

Kaneel Leuke schapenHersene :)
 

DeletedUser

Guest
Zelf x)
Bij de andere 2 had ik nog niet door dat ik de flits nodig had voor betere kwaliteit XD
Nu is dat wel anders :'3
 

DeletedUser

Guest
Ryou heeft mijn stem!
Goede muzieksmaak ;-)

zat ik ook net aan te denken :).
Nou houd ik meer van power-metal dan van punkrock. Maar voordat ik naar powermetal luisterde enzo luisterde ik ook altijd naar bands als Simple Plan.
 
Reactiescore
57
Ryou is geen mod sorry dus geen stem ^^

Nee kstem op jullie alle 3 , dus verwacht nu wel 3 stemmen terug bij mister topic ^^
 

DeletedUser

Guest
Zelf x)
Bij de andere 2 had ik nog niet door dat ik de flits nodig had voor betere kwaliteit XD
Nu is dat wel anders :'3

Je moet niet flitsen als je in de spiegel een foto maakt, dan krijg je zo'n witte vlek :p
 

DeletedUser

Guest
Ik weet het, maar dan krijg je dus die slechte kwaliteit, zoals in mijn laatste 2 foto's :'3
 

DeletedUser

Guest
ryou krijgt mijn stem
we delen dezelfde hobby (Ik kijk ook graag naar anime) :D
 

DeletedUser

Guest
Zeg Kaneel heb jij toevallig ooit in een Duitse film gespeeld?
Op die 2de foto lijk je echt heeeeeeeel erg op iemand uit zo'n filmp. Waarin een aantal studenten anti-hitler folders verspreiden over een universiteit, en dat dan zo'n meisje/vrouw wordt verhoord.
 

DeletedUser

Guest
Ik als medespeelster van Camelgamer ga ook maar is meedoen.

Mijn naam is Savannah Wils, 15 jaar jong, wonend in Zuid-Holland, ik doe aan turnen en ben de vriendin van Camelgamer zelf. Ik speel ook op zijn account op wereld 8. :D


Gewone foto

Fotoshoot

en zwart wit

Goed genoeg voor jullie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan