Miss TW beauty

Wie wordt Miss TW


  • Totaal aantal stemmers
    200
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo,
Doe mee aan de eerst Miss TW editie!

De bedoeling:
Wie is de mooiste Tw speelster; Mooi vanbuiten, maar mooi vanbinnen zijn is ook erg belangrijk.

Wat moet je doen om mee te doen?
Plaats hier je foto + informatie over jezelf(naam, leeftijd, (woonplaats), interesses, motivatie, ect...)

Uit alle profielen die geplaatst zullen worden, zullen 10 mensen gekozen worden. Deze 10 zullen dan voor het publiek worden duidelijk gemaakt en er zal een stemming komen. De beste 5 zullen dan zich zelf uitgebreider moeten voorstellen. Als dat gebeurd is zal er weer gestemd worden, de winnaar van deze stemming word Miss TW 2008.


Waarom zou ik meedoen? Voor de eer en de prijs die de winnaar krijgt.
Belangrijk: Dit is een mis verkiezing, jongens worden uitgesloten, organiseer dan een Mister Tw verkiezing ( Voor de duidelijkheid: Ik ben een jongen)

De jury:
- Sibert (ik dus)
- Spook
- Rawhide


Belangrijk²: Je schrijft niemand in haar plaats in, je kan alleen jezelf inschrijven.

Belangrijk³: Ik zoek nog 2 jury leden. Pm me als je jury wilt worden. Stel je voor enz...

P.s. neem dit niet al te serieus. Als je enkel slechte kritiek hebt, ga dan ergens anders gaan zeiken ofzo

Kandidaten:
Om maar eens even ontopic te gaan.
Ik ben geen beauty maar wel tw verslaafd :p



Naam: Tezzaahh / Tessa
Leeftijd: 20

Ik hoop dat door middel van mijn post er meer dames in zullen schrijven :D

Ok, zodat misschien nog meer kandidaten iets schrijven, schrijf ik me nu zo als tessa als goed voorbeeld in :D

Ik ben dus Carola, TW Forum mod ;) In RL woon in in NL en Duitsland (vooral nu in de vakantie). Ik studeer in NL psychologie en begin in september mijn master in Neuropsychologie.
Muziek: The rasmus, incubus, linkin park, muse, sportfreunde stiller, einslive :p
Hobbies: TW (af en toe ^^), lezen, piano, muziek, chatten, youtuben :cool: en ik hou van fotos \o/ alleen niet zo veel van fotos waar ik op sta.

Naja, dat was mijn kleine sollicitatie en nu de fotos:

dsc1258jpgod7.jpg

Verjaardaag 2007

dsc00064600x800ts9.jpg

Practicum Schaaphersenen :D

unbenanntoa0.jpg

Diploma uitreiking 2004

unbenannttu8.jpg

Singstar 2007 :D

Zo, ik denk dat is genoeg ^^

Ik wil wel eens meedoen ^_^

Ik ben Sharon, 15 jaartjes en woon in Noord-holland, dichtbij Haarlem.
Ik ben verslaafd aan anime, tekenen, fantasie en zomerweer. Ik zit in de 3e en wil later graag mensen gaan helpen, misschien in een ziekenhuis ofzo, lijkt me wel bijzonder.
Ik hou van powermetal bands, J-pop en punk/rock, waaronder Sonata Arctica, Breaking Benjamin, Yui en Simple plan.
Mijn hobbies zijn fantasie-verhalen schrijven, fotograferen, anime kijken, tekenen en gamen.

Untitled-12copy.jpg

Ryou0008.jpg

Ryou0010.jpg

Ik als medespeelster van Camelgamer ga ook maar is meedoen.

Mijn naam is Savannah Wils, 15 jaar jong, wonend in Zuid-Holland, ik doe aan turnen en ben de vriendin van Camelgamer zelf. Ik speel ook op zijn account op wereld 8. :D


Gewone foto

Fotoshoot

en zwart wit

Goed genoeg voor jullie?

Hey, ik ben dus Jana, blondbruin, groene ogen, 13 (enhalf!) jaar jong, en woon in de buurt van Leuven (Vlaams-Brabant). Mijn hobby's zijn gitaar spelen, bassen, drummen, handballen, jammen, fietsen, lopen, lezen, films kijken, muziek luisteren, muziek maken (met voorgenoemde instrumenten), fotografie (eerder zonsondergangen enzo), en op mijn pc zitten!
Ik heb net 3 jaar Latijn achter de rug en ga volgend jaar economie doen.
En owjah, ik speel op xJAANx, op w1, met zon 650k.
Muziek: Heideroosjes, AC/DC, Dire straits, Guns N' Roses, Freaky age, The Beatles, Led Zeppelin, Eric Clapton, Chuck Berry, ...

Motivatie: mijn hersenen legden de link tussen de woorden in de beginpost dus ik dacht, waarom niet?

Genoeg gelal hier zijn de foto's :D

Hotel
DSC04797.jpg



Met mijn Fender
Kodak5007-1.jpg



Na ruzie met m'n broer
Picture612.jpg


Ok zal wel genoeg zijn ;p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zoals al in de beginpost staat: je mag alleen jezelf voorstellen. ;) als je dat doet, dan het beste met een foto waar niet nog meer mensen op staan...

dus aub geen verdere spam en zo ;)
 

DeletedUser

Guest
Please, jij zegt dat innerlijk ook belangrijk is maar volgens mij vergeet je dat je vanachter de computer elke emotie kan neerzetten maar andere mensen nooit weten of je het meent!!

ga hier nou geen discussie van maken en houd je mening voor je, als je het onzin vind, dan kijk je gwn niet naar dit topic.
 

DeletedUser

Guest
lol, Sibert al veel inschrijvingen:p en ik heb interesse voor jury lid te worden
 

DeletedUser

Guest
Je hebt wel concurrentie, als Tessa een foto post dan gaat het erom spannen ^^
 

DeletedUser

Guest
lol, Sibert al veel inschrijvingen:p en ik heb interesse voor jury lid te worden

De kans dat je jury word is erg klein, ik heb namelijk een paar mensen aangesproken en 1 iemand heeft al ja gezegd dus...

EDIT: 2de persoon heeft ja gezegd :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Blijkbaar is iedereen afgeschrikt door de mooi verschijning van onze Mod: Tezzaaah :p
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat andere mensen je niet mochten inschrijven?
Oftewel: remove mijn taaz foto's ;)
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we serieus blijven?
Er is maar 1 inschrijving die ik laat meetellen en dat is die van Tezzaahh.
Sorry Yesgirl, je kindje is een pracht baby, maar een baby in een miss verkiezing van TW-gekken? hmm... Ik laat jou de keuze of ze meedoet...
en ik denk niet dat een baby veel is met een PA punt (de prijs van de winnaar is een PA punt) xD
 

DeletedUser5690

Guest
Nenya, te jong ;)
Tezzaah telt wel, zij schreef mij namelijk ook in^^
Vote for her :x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan