mijn cervix vrienden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lol sure, ik weet niet hoe je daarbij kan komen dat CDM en K56TR ooit samen kunnen gaan

Ik liep net eventjes naar beneden en viel van de trap en heb mijn hoofd toen tegen de muur gestoken dat zal er mischien iets mee te maken hebben :D

Of het feit dat CDM de hele tijd op komt voor K56TR.

En CDM door K56TR heen ligt.

Maar dat zijn natuurlijk geen goede redens :rolleyes:
 
Reactiescore
28
Ik liep net eventjes naar beneden en viel van de trap en heb mijn hoofd toen tegen de muur gestoken dat zal er mischien iets mee te maken hebben :D

Of het feit dat CDM de hele tijd op komt voor K56TR.

En CDM door K56TR heen ligt.

Maar dat zijn natuurlijk geen goede redens :rolleyes:

CdM komt niet voor ons op, dommerd, het is gewoon een feit :)
check de geschiedenis op dit forum en in de wereld. CdM en K56tr verdedigen elkaar NIET :)
wees even realistisch, of bewijs even dat je mentaal dezelfde leeftijd hebt al die die op je pas gedrukt staat
 

DeletedUser

Guest
CdM komt niet voor ons op, dommerd, het is gewoon een feit :)
check de geschiedenis op dit forum en in de wereld. CdM en K56tr verdedigen elkaar NIET :)
wees even realistisch, of bewijs even dat je mentaal dezelfde leeftijd hebt al die die op je pas gedrukt staat

Mmm mijn identiteit kaart liegt niet. En hij was niet gratis :mad: dus hij zal ook niet vals zijn :D

Waarbij ik geen zin heb om de hele geschiedenis van het forum na te spitsen omdat jij iets zegt :p
 

DeletedUser14450

Guest
Mmm mijn identiteit kaart liegt niet. En hij was niet gratis :mad: dus hij zal ook niet vals zijn :D

Waarbij ik geen zin heb om de hele geschiedenis van het forum na te spitsen omdat jij iets zegt :p

Verder ligt heel Cdm niet door K56TR heen maar alleen ik.
En als je dorpen vol def staan die door hun heen liggen is het niet zo makkelijk overnemen lijkt mij. Dat verklaart dan misshien.

Verder is er geen oorlog tussen ons alleen dorp wisseling kijk mun profiel maar:D
 

DeletedUser

Guest
Ik liep net eventjes naar beneden en viel van de trap en heb mijn hoofd toen tegen de muur gestoken dat zal er mischien iets mee te maken hebben :D

Of het feit dat CDM de hele tijd op komt voor K56TR.

En CDM door K56TR heen ligt.

Maar dat zijn natuurlijk geen goede redens :rolleyes:


Waar is CdM voor ons opgekomen? (Behalve dan het op komen halen van dorpjes, of niet Vexx? :))

Vexx ligt door K56TR omdat hij, zoals jij heel goed weet, ooit deel heeft uitgemaakt van de stam, hetzelfde geldt voor kevin331.

Dus alsjeblieft, post de volgende keer alleen als je eindelijk een IQ hebt hoger dan dat van een regenworm. Dat bespaart ons een hoop onzinnig, doch lachwekkend (weer een 'duur' woord) leeswerk :).
 

DeletedUser14450

Guest
Waar is CdM voor ons opgekomen? (Behalve dan het op komen halen van dorpjes, of niet Vexx? :))

Vexx ligt door K56TR omdat hij, zoals jij heel goed weet, ooit deel heeft uitgemaakt van de stam, hetzelfde geldt voor kevin331.

Dus alsjeblieft, post de volgende keer alleen als je eindelijk een IQ hebt hoger dan dat van een regenworm. Dat bespaart ons een hoop onzinnig, doch lachwekkend (weer een 'duur' woord) leeswerk :).

precies, leuk als iemand wat uit zijn nek lult met niks van kennis.
Verder sarwina speel je nog? zo ja welk acc.?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het niet alleen over Frezz en Vexx Al capone en Tribalwarsrotterdam en nog een paar CDM leden hebben dorpjes door K56TR gebied.
 
Reactiescore
28
Ik heb het niet alleen over Frezz en Vexx Al capone en Tribalwarsrotterdam en nog een paar CDM leden hebben dorpjes door K56TR gebied.

dat mensen aan ons grenzen, is nogal logisch
en ja, er liggen misschien dorpen van ons naast die van hun en omgekeerd, maar in die gebieden is er geen duidelijke dominantie van ons, dus of dat nog k56tr gebied is, valt te betwijfelen.
maar goed, dat is hoe je het bekijkt natuurlijk
 

DeletedUser14450

Guest
dat mensen aan ons grenzen, is nogal logisch
en ja, er liggen misschien dorpen van ons naast die van hun en omgekeerd, maar in die gebieden is er geen duidelijke dominantie van ons, dus of dat nog k56tr gebied is, valt te betwijfelen.
maar goed, dat is hoe je het bekijkt natuurlijk

Je kan het beter K57 gaan noemen of niet?;)
 

DeletedUser5662

Guest
Je kan het beter K57 gaan noemen of niet?;)

volgens mij hadden we ons meerderheidsbelang binnen K56 al verloren toen jullie nog wel deel uitmaakten van de stam. (volgens mij is dat moment hier op het W3 babbeltopic wel ergens ter sprake gekomen)

maar ik denk dat er een slotje op kan, want dit heeft niks meer met maton/ cervix te maken..
 

DeletedUser14450

Guest
volgens mij hadden we ons meerderheidsbelang binnen K56 al verloren toen jullie nog wel deel uitmaakten van de stam. (volgens mij is dat moment hier op het W3 babbeltopic wel ergens ter sprake gekomen)

maar ik denk dat er een slotje op kan, want dit heeft niks meer met maton/ cervix te maken..

lol toen kevin331 shannotje en ik nog nin K56 zaten waren we in het continent nog net groter dan Cq2
 

DeletedUser

Guest
Idd hier kan een slotje op, heb me al een week geleden afgevraagd of dit nog on topic was maar goed ik ken de situatie niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan