mijn cervix vrienden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser6109

Guest
Ik heb een idee waarom negeren we deze post niet, er zijn bewijzen dusja... Het is de beslissing van de leiding geweest..
Natuurlijk komt er daar kritiek op, mocht dit bij een andere stam geweest zijn zou er ook veel kritiek zijn.
Maar natuurlijk doen de spelers Cdm ofzo er altijd een schepje bovenop, als je ganse dagen achter jouw pc zit weet je vaak niet wat te doen en ga je discussies aan om de vijand zwart te maken...
 

DeletedUser

Guest
Ik geef kritiek op basis van de beschikbare informatie. Zolang jullie hier omheen draaien en geen concrete weerklank laten horen, is mijn kritiek juist. Ik kan me overigens geen situatie voorstellen waarin ik het er mee eens zou zijn om een speler achter z'n rug om zo te misbruiken. Zelfs al heeft iets heel fouts gedaan, vind ik dat niet de juiste manier. Lijkenpikken noem ik dat.

Leuke pm hè? Heb ik de hele middag op zitten denken en ik heb 'm toch maar zo gelaten. Komt 'ie een beetje overtuigend over...? :p

linkje
lees maar opnieuw door ik ga geen tijd meer aan jullie verspillen. matthkeman heeft gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Soortgelijk bericht gekregen van een ander Cervix lid:


Tsss wat een bluf zeg xD Dat mensen jouw nog serrieus nemen met zulke nepmailtjes :rolleyes:

Wat Wargod betreft: Prima leider hoor :cool:

Wat geheel CdM betreft: Lees nog eens 13 pagina's met spam en propaganda (jah er staan zinnige berichten maar die zijn meestal gepost door mensen die niet in het CdM-kamp thuishoren) door en kom dan tot de conclusie dat jullie tervergeefs Cervix proberen zwart te maken. Door jullie eigen zielige gedrag maak je CdM zwart, en niet Cervix.
 

DeletedUser

Guest
Alsof wij 1 seconde stil staan met wat de rest van de wereld over ons denkt. De enige zekerheid in deze wereld, is dat wij (lees:frezz&co) de beste zijn.

OK?
THANKS!
BYE xxx


ps: onze bondgenoten mag je ook tot het 'wij' rekenen :)
& msh die irritante king ook wel :D
& nee jij niet sasss :p
 

DeletedUser

Guest
Alsof wij 1 seconde stil staan met wat de rest van de wereld over ons denkt. De enige zekerheid in deze wereld, is dat wij (lees:frezz&co) de beste zijn.

je wordt bedankt, toen ik dit las spuwde ik mn toetsenbord onder,
 

DeletedUser3306

Guest
je wordt bedankt, toen ik dit las spuwde ik mn toetsenbord onder,

Hij was vergeten een waarschuwing erboven te zetten ^^
maar ik doe het wel voor hem:

"Lezen op eigen risico! Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige schade aan computers!" :D
 

DeletedUser

Guest
Lol, je linkje :D

Het enige wat op die bladzijde staat: Ik durf er niet inhoudelijk op in te gaan, en dat 10 x

mn punt is niet dat je alleen de eerste pagina moet doorlezen maar dit hele onderwerp met 250+ berichten.
want alles is al gezegd dus in dit onderwerp hoef ik alleen nog maar telkens het linkje van dit onderwerp te geven, van lees maar overnieuw door je bent toch levensloos.
 

DeletedUser14450

Guest
mn punt is niet dat je alleen de eerste pagina moet doorlezen maar dit hele onderwerp met 250+ berichten.
want alles is al gezegd dus in dit onderwerp hoef ik alleen nog maar telkens het linkje van dit onderwerp te geven, van lees maar overnieuw door je bent toch levensloos.

tsja een leider die elk argument van de tegenstander niet ontkracht door feiten maar door een linkje te posten. Waar alleen maar nutteloze post instaan van hem.

mja wanneer ga je nu stoppen?
 

DeletedUser

Guest
tsja een leider die elk argument van de tegenstander niet ontkracht door feiten maar door een linkje te posten. Waar alleen maar nutteloze post instaan van hem.

mja wanneer ga je nu stoppen?

het is wel ontkracht, dat kan je hier vinden:
linkje
lees maar door.
:rolleyes:

en gaat jullie niks aan.
 

DeletedUser

Guest
We kunnen hier nog eindeloos verder zeveren, maar het haalt niet echt veel uit, ik kan me niet echt inbeelden dat er mensen zijn die dit daadwerkelijk leuk vinden, (vexx dit geldt niet voor jou, volgens mij hou jij wel van een potje zeveren)

of we nu iets doen of niet, cervix zal voor andere stammen altijd anders zijn als hun eigen stam, zo werkt dat op spelletjes als deze, je eigen stam is de beste stam en de rest is altijd in de fout of op zen minst niet even goed,

maar of het de bedoeling is van het spel om op elkaar te gaan hekelen dat het niet meer schoon is, elke keer opnieuw het bloed van onder elkaars nagels halen, dat denk ik niet,

dus ik stel voor dat we het over een andere boeg gooien, we hebben nu een hele tijd gezeverd en nu gaan we het tegenovergestelde doen,

mss moeten we eens beginnen over de snelheid waarmee die bijzondere 3 miljoen is geinternd, ik vind dat we best wel een mooie prestatie hebben daar,

@maton, als je toch zo hopeloos verliefd bent op het intern record van quite, ik kan je zeker en vast zeggen dat jij ook een heel mooi record hebt hoor, ik denk niet dat er ooit al iemand van die grote zo snel weg was ;), proficiat !
 

DeletedUser

Guest
mss moeten we eens beginnen over de snelheid waarmee die bijzondere 3 miljoen is geinternd, ik vind dat we best wel een mooie prestatie hebben daar,

Wat is het best moeilijk om met 45 leden een speler met ongeveer 300 dorpen over te nemen. Elk vlug 6 dorpjes en je bent er bijna. Zeker als er geen troepen meer staan is het niet iets waar je erg trots moet op zijn hoor.
 

DeletedUser

Guest
eigenlijk goed dat er van die algemen fora bestaan hé, zo kunnen we allemaal gezellig op elkaar zagen,

ja je hebt gelijk frezz het was leuk en gemakkelijk, jij weet beter dan wie ook hoe leuk het is in cervix, spijtig genoeg had je niet de beste bedoelingen, want anders had je zeker veel pret kunnen hebben, al ben ik er van overtuigd dat je in jouw geval dan, zeer veel pret hebt gehad, want dat is namelijk wat jij als pret beschouwt :)

Maton zei:
foppe009 vandaag om 19:13 uur
Waarom hebben jullie maton overgenomen terwijl hij weg was?

EDCR vandaag om 19:54 uur
ja dat ga ik zeker aan jou kleine neus hangen

altijd leuk als er zoveel interesse is naar onze bezigheden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17870

Guest
oke, dan ben jij dat.
en ik gooi niet met modder, ik probeer CdM vast te laten lopen hier met hun onnozele discussie over iets wat gewoon rechtvaardig is geweest, wat jullie zelf ook best weten, maar gewoon blijven doorgaan met het proberen zwart maken van Cervix.

feitelijk begonnen jullie met modder te gooien, zie Frezz zijn bericht.

en MATON, niet zo zeuren je weet dat je fout zat!
en nee, de leiding gaat niet diep hierop in, de lui die niet in Cervix zitten hoef ik of de leiding zich niet aan te verantwoorden.
het is oppervlakkig gehouden en point is proven.

aub; er zijn helemaal geen bewijzen gegeven van spionage of wat dan ook aan je eigen stamleden! en je kan er geen geven want ik heb helemaal niet gespioneerd voor cdm ofzo! wrm zou ik dat in godsnaam doen???????
 

DeletedUser17870

Guest
Toen om je kleine acount van 60 k toen te beschermen.

En nu deed je het om je wat grotere acount te bschermen tegen CDM. Dat is nu het aard van het beestje zelfbelang voor stam belang.

ik heb niet gespioneerd!!!
eerst was het voor een vv van buiten de stam dat ik geedeld ben, dan omdat ik zou gelogen hebben (niet dus), dan was het omdat ik geen moer ken van het spel (zeker waar: daarom hah ik drie mil. ptn!!!),... en nu is het spionage?


weet je wat? doe eens een msn gesprekje jullie allemaal zodat jullie eindelijk kunnen beslissen welke tactiek je gebruikt want zoveel verschillende dingen is gwn ...
 
Reactiescore
28
ik vind het best grappig dat ik hier weer dingen lees over het "VexX-in-K56tr" gedoe. ik kan u zeggen dat CdM hier dichter bij de waarheid zit dan alle andere dummies die hier dingen over posttesn (king, evlover, ..)

ja, vexX zat bij ons. NEE, HIJ WERD NIET VERTROUWD. dat Zorc dus "veilig" lag was technisch gezien wel zo (enkel blauwe bolletjes rond hem en geen lichtrood) maar in de praktijk helemaal niet. aangezien zorc het meeste gekant was tegen de komst van VexX, geloof ik niet dat zorc ook maar enige defence heeft verplaatst, weg van de grens met vexx. Daarvoor kent zorc Vexx iets té goed ;)

nee, hij kwam niet om te spioneren WANT HIJ KENDE ONS FORUM AL HELEMAAL. robbeaat was nl. spion van CdM (zo bleek uit IGM's en dus onvervalsbaar bewijsmateriaal) en gaf continu informatie door.

al dat gezeur dat hij ons backstabde is dus Bullshit, jongens :)
wij vertrouwden hem niet, hij behoorde nooit tot ons en is CdM enkel technisch geleaved.

EN NU TERUG ON TOPIC!
 

DeletedUser12092

Guest
ik vind het best grappig dat ik hier weer dingen lees over het "VexX-in-K56tr" gedoe. ik kan u zeggen dat CdM hier dichter bij de waarheid zit dan alle andere dummies die hier dingen over posttesn (king, evlover, ..)

ja, vexX zat bij ons. NEE, HIJ WERD NIET VERTROUWD. dat Zorc dus "veilig" lag was technisch gezien wel zo (enkel blauwe bolletjes rond hem en geen lichtrood) maar in de praktijk helemaal niet. aangezien zorc het meeste gekant was tegen de komst van VexX, geloof ik niet dat zorc ook maar enige defence heeft verplaatst, weg van de grens met vexx. Daarvoor kent zorc Vexx iets té goed ;)

nee, hij kwam niet om te spioneren WANT HIJ KENDE ONS FORUM AL HELEMAAL. robbeaat was nl. spion van CdM (zo bleek uit IGM's en dus onvervalsbaar bewijsmateriaal) en gaf continu informatie door.

al dat gezeur dat hij ons backstabde is dus Bullshit, jongens :)
wij vertrouwden hem niet, hij behoorde nooit tot ons en is CdM enkel technisch geleaved.

EN NU TERUG ON TOPIC!

robbeaat was ook de spion van irb :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan