Middelvinger: strafbaar of niet

DeletedUser2679

Guest
vrijheid van meningsuiting

ja het mag

VRIJHEID VAN MENINGSUITING?????

echt niet, een middelvinger hoort niet, zeker niet naar een politieagent. Door dergelijke onzin, heeft de Nederlandse politie hun aanzien verloren.... De Nederlandse politie moet weer gezag gaan afdwingen, hogere straffen, enz.
Probeer dit maar eens in belgie, of duitsland, en zeg daar dan maar eens, vrijheid van meningsuiting... Ik denk dat die agent je wat anders zegt....

Dit kan ABSOLUUT NIET! buiten het feit dat het het gezag en aanzien van de Nederlandse politie NOG verder omlaag haalt, is dit niet normaal. Dit krijg je gewoon (als het goed is), van thuis uit mee, dat dit niet kan. Dit doe je naar je schoolvriendjes, waar je ruzie mee hebt, maar niet naar een politieagent......... Heel simpel..... Wat mij betreft mogen ze er zelfs een HEEEEEEEEEL ERG HOGE STRAF OPZETTEN. Middelvinger afhakken bijv.:p

Nee , even serieus, een erg hoge geldboete , lijkt mij wel gepast.
 

DeletedUser1348

Guest
ik vind dat je de middelvinger mag opsteken naar iemand op straat (op eigen risico(vechtpartij?)), maar niet naar een ambtenaar in functie. ik vind een middelvinger hetzelfde als schelden, maar dan zonder woorden.
 

DeletedUser

Guest
Als je in functie bent moet je je daar ook naar gedragen en persoonlijke en zakelijke dingen gescheiden kunnen houden.
Dus not done!
 

DeletedUser

Guest
Je moet gewoon je bedeisd houden bij ambtenaren in functie.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel mooi... middelvinger uitsteken tegen van die aso's die de kroeg uitkomen:D dat soort mensen waardeer ik wel, ze hebben wel lef (met 3 man en flink wat drank)
 
Bovenaan