Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

DeletedUser

Guest
Oh god komt dat verhaal weer. Sinds wanneer is leaven backstabben? :p

och ga leren deffen :rolleyes:

je weet zelf ook hoe het in elkaar stak kerel ;) en toen glastic leavde heeft patrick gevraagd of de afspraken zouden blijven of niet... hun zeiden die blijven dus dan back stabben ze my toch n00b?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Mensen, ga niet over W25 zeiken. Ga beter lijstjes plaatsen :p
 

DeletedUser58227

Guest
Maybe straks. Maar ik heb iet echt een top10 waarvan ik zeg, ja absoluit die. Uiteraard zijn er wel een paar, maar 10 haal ik niet. Wie weet over een tijdje ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga mensen tekort doen als ik er maar 10 selecteer, ik waardeer enorm veel mensen op w21, en 10 is te weinig.
Denk dat ik in een massa stam zou zitten :)
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

Maak er 20 van dan?;)
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

Maak er 20 van dan?;)

Zou voor mij nog niet genoeg zijn.. Sowieso Plague is al geweldig->33 stamgenoten van mij.. + Lawzzz en je zit al op de 60, dan heb je voor mij een echte topstam/alliantie, maarja, zijn er een stuk meer dan 10 heaj;)
 
Reactiescore
324
Re: AW: Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

Zou voor mij nog niet genoeg zijn.. Sowieso Plague is al geweldig->33 stamgenoten van mij.. + Lawzzz en je zit al op de 60, dan heb je voor mij een echte topstam/alliantie, maarja, zijn er een stuk meer dan 10 heaj;)

Wil je werkelijk opnieuw bij mij in de stam? :p
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

Het is ook niet bedoeld om volledig met je stam en evt Bg, en ik weet zeker dat er spelers daarbuiten zijn waarbij je zeer graag in de stam wilt. ;)
 

DeletedUser56707

Guest
Re: AW: Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

Het is ook niet bedoeld om volledig met je stam en evt Bg, en ik weet zeker dat er spelers daarbuiten zijn waarbij je zeer graag in de stam wilt. ;)

Niemand :cool:
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

Wil niemand bij mij?:(
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

Wil niemand bij mij?:(

Ik iig niet, je praat teveel. En ik vind het dubieus wat er allemaal gebeurd is, ik twijfel eigenlijk een beetje aan je eerlijkheid en je oprechtheid. Maar misschien heb ik t mis.
 
Bovenaan