Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

DeletedUser

Guest
JIJ ook want wouter speelt nu solo ;)

Niet bepaald , ben gewoon gestopt met tw in het algemeen. Account was in topvorm, toptienpotentieel en geen enkele falende actie uitgevoerd...
Maar wel leuk om te zien dat het account niet weggegooid wordt door wouter en het nieuwe team:)

Plt:all the happy memories:D
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

Ze vergeten enkel mij.
 
Reactiescore
328
Ik speel niet solo.. Maar het gaat idd goed op Ingame.. Volgens mij is Ingame het enige acc uit PLT dat nu nog bestaat. En Idunno heeft daar zeker aan meegewerkt. Zonder hem zou de basis er niet zijn, en het acc dus niet. Zonder hem zou ik überhaubt niet zijn gestart :p Hij heeft zeker niet gefaald, in tegenstelling tot jullie :D
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Met welke tien spelers zou jij in een stam willen?

Laten we maar weer OT gaan.
 

DeletedUser

Guest
Niet bepaald , ben gewoon gestopt met tw in het algemeen. Account was in topvorm, toptienpotentieel en geen enkele falende actie uitgevoerd...
Maar wel leuk om te zien dat het account niet weggegooid wordt door wouter en het nieuwe team:)

Plt:all the happy memories:D

Ik speel sinds vandaag op Mellow Moenie Mouwe, die ligt naast Ingame :D

Dus ik ben gewoon weer W. buurman :p
 

DeletedUser

Guest
Ik speel niet solo.. Maar het gaat idd goed op Ingame.. Volgens mij is Ingame het enige acc uit PLT dat nu nog bestaat. En Idunno heeft daar zeker aan meegewerkt. Zonder hem zou de basis er niet zijn, en het acc dus niet. Zonder hem zou ik überhaubt niet zijn gestart :p Hij heeft zeker niet gefaald, in tegenstelling tot jullie :D

Nogmaals, ik faalde niet. Integendeel, als extern leider heb ik puik werk geleverd. Zoals altijd eigenlijk

Jij werdt van je account gegooid door illy :rolleyes: dus wie faalde er nou harder :p

Jij schrijft werd met een -t, dus wie faalt er nu harder?
 

DeletedUser

Guest
Ik speel niet solo.. Maar het gaat idd goed op Ingame.. Volgens mij is Ingame het enige acc uit PLT dat nu nog bestaat. En Idunno heeft daar zeker aan meegewerkt. Zonder hem zou de basis er niet zijn, en het acc dus niet. Zonder hem zou ik überhaubt niet zijn gestart :p Hij heeft zeker niet gefaald, in tegenstelling tot jullie :D

als je 2x zwaar gebackstabt word dan tja :rolleyes:
 
Bovenaan